- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 18 minuuttiaArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Lip Glow Oil Balm SPF30 1 Fudge 👄
Minulla on #lykoinflutester tehtävänä testata tätä tuotetta 😊 Mielipiteeni: Tämä on noussut uudeksi suosikkituotteekseni. 🥰 Olen todella tarkka huulituotteiden suhteen, koska en pidä "tahmeista" tuotteista, ja koska tämä on öljyvoide, RAKASTAN sitä, että tuskin tuntee mitään huulilla! Rakastan, että siinä on SPF30. 🥰 Saat todella kauniin lopputuloksen ja kevyen, kauniin pigmentin. Huuleni tuntuvat uskomattoman kosteutetuilta, ja rakastan, kuinka kevyt se tuntuu huulilla samalla kun suojaa huulia auringolta! 😊☀️ Olen käyttänyt tätä useita kertoja päivässä, ja huuleni tuntuvat kosteutetuilta ja samalla ne näyttävät uskomattoman kauniilta. 👄 Hinta on kuten aina makuasia. Mielestäni se on jokaisen pennin arvoinen, joten jos voit ostaa sen, suosittelen sitä 100%. 👌🏼 Positiivista 🥰: • Todella kaunis lopputulos. • Uskomattoman hyvä ja kosteuttava koostumus. • Sisältää SPF30, joten se suojaa huulia auringolta, mikä on täydellistä ympäri vuoden! • Tuntuu kevyeltä huulilla. • Rakennettavissa saadaksesi enemmän pigmenttiä. • Tyylikäs ja hyvä pakkaus. • Täydellinen ottaa mukaan käsilaukkuun arkeen, rannalle tai iltaan kaupungilla! #lykoinflutester #lumene1 product in post Lip Glow Oil Balm SPF30 1 Fudge 👄6 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 22 minuuttiaArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Multi-stick Cool Pink 🌸
Minut on valittu #lykoinflutester testaamaan tätä tuotetta 😊 Ihoni: • rasvainen • herkkä • punoitus • ruusufinni Mietteeni: Olen rakastunut, mietin pitkään, minkä sävyn valitsisin, ja tämä sävy on UNELMA. 🥰 Siinä on kermaisen hohtava koostumus! Se sulautuu ihoon ja antaa uskomattoman kauniin lopputuloksen. Siinä on todella hyvä pigmentti ja se on kerrostettavissa (riippuen siitä, kuinka paljon poskipunaa haluaa) 😅 Hinta saattaa olla suhteellisen korkea, mutta mielestäni se on ehdottomasti hintansa arvoinen, koska se on todella riittoisa, joten tuotetta ei tarvitse käyttää paljon. 😊 Kun olen kokeillut tätä ja rakastunut siihen, ehkä pitäisi kokeilla myös joitakin heidän muita sävyjään, erityisesti yhtä heidän aurinkopuutereistaan 👌🏼 Positiivista 🥰: • Upea lopputulos. • Kermaisen hohtava koostumus. • Helppo työstää ilman laikkuja. • Kerrostettavissa ja samalla häivytettävissä mieltymyksen mukaan. • Tyylikäs pakkaus. #lykoinflutester #lumene1 product in post Multi-stick Cool Pink 🌸7 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 25 minuuttiaArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Blur Even Cover Foundation 1.75 😊
Minut on valittu #lykoinflutester testaamaan tätä tuotetta 😊 Ihoni: • rasvainen • herkkä • punoitus • ruusufinni Mielipiteeni: Olen halunnut kokeilla tätä jo jonkin aikaa ja olin niin iloinen, kun sain mahdollisuuden testata tätä (plus kahta muuta tuotetta) Mielestäni se todella ”sumensi” ja RAKASTAN, että se peitti punaiset poskeni. 🥰 Pidän siitä, että se tuntuu kevyeltä iholla samalla kun sillä on tasainen ja korkea peittävyys ja että sillä on hehkuva matta viimeistely ilman, että se kuivattaa ihoa. 😊 Tuote sisältää ihoa hoitavaa niasiiniamidia ja pohjoismaisia mustikoita tasaisemman ihon rakenteen saavuttamiseksi. Peittoa ei tarvitse paljon saadakseen halutun peittävyyden, joten mielestäni se on riittoisa. 😊 Pidän siitä, että se on vegaaninen ja mielestäni se on todella hintansa arvoinen. 👍🏻 (Valitessani sävyä olin hieman kalpeampi kuin nyt 😅, joten sävy on hieman liian vaalea, mutta sen voi korjata hieman aurinkopuuteria käyttämällä 👌🏼) Positiivista 🥰: • Korkea peittävyys ja sitä voi kerrostaa tarpeen mukaan. • Antaa luonnollisen lopputuloksen, vaikka onkin hyvin peittävä. • Vegaaninen • Sisältää ihoa hoitavaa niasiiniamidia ja pohjoismaisia mustikoita, jotka tasoittavat ihon rakennetta. • Se on riittoisa. • Uskomattoman hyvä hinta! • Tyylikäs pakkaus, joka on valmistettu kierrätetystä ja kierrätettävästä materiaalista. #lykoinflutester #lumene1 product in post Blur Even Cover Foundation 1.75 😊5 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Täydellinen kiilto suojaamaan huulia kesällä
Oli vaikea valita väri näiden ihanien huulikiiltojen joukosta, mutta lopulta päätin valita värin, jossa on aurinkosuoja. Kiilto on vaaleanpunaista ja kiiltää kauniisti ilman tahmaisuutta. Huulista tulee myös hyvin kosteutetut. Ainoa miinus on, että se ei maistu kovin hyvältä. Mutta ehkä se johtuu siitä, että siinä on SPF? #lumene #lykoinflutester1 product in post Täydellinen kiilto suojaamaan huulia kesällä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Ihana voidemainen aurinkopuuteri
Sain #lykoinflutester mahdollisuuden testata tätä ihanaa monikäyttötikkua. Käytän yleensä puuterista aurinkopuuteria, joten voide on hieman vierasta. Se levittyy kauniisti ja sopii minulle hyvin kesällä. Ehkä hieman tumma talvella. Koska tämä on ensimmäinen kerta, kun kokeilen tällaista tikkua, koen sen hieman tahmeaksi ja kiinnitän sen mielelläni puuterimaisella aurinkopuuterillani levityksen jälkeen. #lumene1 product in post Ihana voidemainen aurinkopuuteri - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Kaunis ja peittävä lopputulos
Hashtagina #lykoinflutester olen saanut testata kolmea Lumenen tuotetta. Even Cover Blur -meikkivoide on kevyt iholla, mutta antaa silti hyvän peittävyyden. Olen kokeillut levittää sitä sormin, sienellä ja siveltimellä, ja mieluiten käytän sormia. Näin ei tarvitse pestä siveltimiä jälkeenpäin 😝. Sienellä lopputulos oli luonnollisempi ja peittävyys kevyempi, ja siveltimellä mielestäni liian paksu. Väri 1,75 on kesällä minulle hieman vaalea, mutta koska se on niin peittävä, se sopii mielestäni parhaiten talveen. Minulla on ruusufinni, joten suosin pohjaa, joka peittää punaiset alueet. Konsistenssi on melko juoksevaa verrattuna Lumenen CC-voiteeseen, jota yleensä käytän. Se on hellävarainen herkälle iholleni. Yksi miinus on, että se asettuu nenän ympärille ei kovin imartelevasti. Lisäksi siinä ei ole aurinkosuojaa, jota yleensä käytän. #lumene #lykoinflutester1 product in post Kaunis ja peittävä lopputulos46 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Kätevä uutuus meikin päälle ☀️
Oon tykännyt tästä yllättävän paljon! Cushion-pakkaus tekee aurinkovoiteen lisäämisestä päivän aikana tosi helppoa, eikä meikki mene samalla pilalle. Tuote tuntuu kevyeltä, ei jätä valkoista kalvoa ja jättää ihon mukavan kosteutetun tuntuiseksi. Omien laskelmieni mukaan tätä pitää kuitenkin lisätä noin 10 painallusta, jotta kasvoille saa pakkauksessa luvatun SPF50-suojan. Sen takia tuote myös kuluu melko nopeasti, eikä yksi pakkaus riitä kovin pitkäksi aikaa. Plussat: * Todella helppo lisätä meikin päälle. * Kevyt eikä tunnu tahmealta. * Hajusteeton. * Mielestäni todella kaivattu uutuus aurinkosuojamarkkinoille. Miinukset: – Suojan saavuttamiseksi tuotetta täytyy käyttää yllättävän paljon. – Pakkaus tyhjenee melko nopeasti. Kaiken kaikkiaan tykkään tästä paljon ja uskon ostavani uudestaankin. Vaikka tuote ei ole kaikkein riittoisin, tällaiselle helposti mukana kulkevalle aurinkosuojalle on ollut selvästi tarvetta. #lykoinflutester #smuutiskin1 product in post Kätevä uutuus meikin päälle ☀️61 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 14 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
☀️🍑 Hyvä yhdessä meikin kanssa 🍑☀️
Minulla on #lykoinflutester tehtävänä testata tätä aurinkovoidetta #smuutiskin ! 🍑☀️ Ensivaikutelmani tästä tuotteesta oli, että rakastan pakkauksen konseptia ja ulkonäköä! Se on todella täydellinen koko pitää käsilaukussa ja levittää lisäaurinkovoidetta päivän aikana, kun ei ole kotona. Erityisen hyvä on, että ei tarvitse sotkea käsiä aurinkovoiteella, koska siinä on pieni puffi (joka on lisäksi söpö pieni sydän), jolla sen levittää! Toinen plussa on, että siinä on pieni peili! ✨ Mutta kun testasin aurinkovoidetta, olin hieman pettynyt pakkaukseen (johon minulla oli suuret odotukset). Minusta oli vaikea arvioida, kuinka paljon aurinkovoidetta saa pakkauksesta, koska pumppaa vähän kerrallaan suoraan pieneen puffiin. On todella vaikea tietää, kuinka paljon aurinkovoidetta oikeasti käyttää. 😣 Pakkauksesta huolimatta mielestäni itse aurinkovoide on todella hyvä! 💕☀️ Se on SPF50, joka suojaa erittäin hyvin. Lisäksi koostumus tuntuu kevyeltä ja imeytyy nopeasti ihoon. Ei tunnu siltä, että kasvoilla olisi aurinkovoidetta. 🥰 Siinä ei myöskään ole hajua, mikä on arvostettua! Se toimii myös erittäin hyvin yhdessä meikin kanssa! Muiden aurinkovoiteiden kanssa olen kokenut, että meikki, joka laitetaan aurinkovoiteen päälle, voi hieman liikkua tai sekoittua aurinkovoiteen kanssa, mutta tämä ei tehnyt niin, mikä on iso plussa! 🫶 Hinta on kuitenkin mielestäni hieman korkea. Se on todella hyvä aurinkovoide upealla koostumuksella, mutta 15 ml tuotetta 249 kruunulla on mielestäni hieman liikaa. Mutta muuten tämä on todella hyvä aurinkovoide, vaikka olenkin hieman pettynyt pakkaukseen ja hintaan. 🍑 Lyhyesti ja ytimekkäästi 🍑 ➕ Täydellinen mukaan käsilaukkuun ➕ Korkea SPF (SPF50) ➕ Toimii erinomaisesti meikin kanssa ➖ Pakkaus tekee vaikeaksi tietää, kuinka paljon aurinkovoidetta käyttää ➖ Tuotteen määrä on liian pieni hintaan nähden. #lykoinflutester #smuutiskin1 product in post ☀️🍑 Hyvä yhdessä meikin kanssa 🍑☀️96 näyttöä - Viesti luotiin 16 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Pidän tästä paljon!
Olen viime viikkojen aikana saanut testata tätä tuotetta smuuti skiniltä, ja minulle, joka usein etsii helpompaa tapaa lisätä aurinkosuojaa, oli tämä erityisen hauskaa kokeilla! Alla arvosteluni ☀️ 🌸 IHONI - Sekaiho, muuttuu talvella hyvin kuivan ja kesällä rasvaisen näköiseksi! - Helposti tulee näppyjä ja tukkeutuneita huokosia - Olen hieman herkkä hajustetuille tuotteille ja C-vitamiinille 🌸 PLUS - Pakkauksen pidän todella paljon. Se on erittäin kätevä ottaa mukaan laukkuun - Erittäin helppokäyttöinen - Ei jätä lainkaan aurinkosuojan tuntua iholle, vaikka olen testannut tätä sekä meikin kanssa että ilman - Hajusteeton 🌸 MIINUKSET - Melko pieni määrä pakkauksessa, siksi melko kallis pidemmällä aikavälillä. - Vähän vaikea tietää, kuinka paljon tuotetta tarvitsee saadakseen oikean määrän suojaa 🌸 YLEINEN MIELIPIDE Pidän tästä tuotteesta todella paljon! Aurinkosuojan lisääminen voi olla hankalaa, varsinkin kun on meikkiä, mutta tämä oli niin helppo käyttää. Olen kokeillut erilaisia SPF-sumutteita aiemmin aurinkosuojan lisäämiseen päivän aikana, mutta usein monet tuntuvat rasvaisilta ja jättävät kalvon, mutta tämä asettuu todella kauniisti. Koen myös, että se mattapintaa minua hieman, mikä varmasti liittyy siihen, että minulla on melko rasvainen iho ja puffi poistaa öljyä, mutta joka tapauksessa olen erittäin tyytyväinen tähän tuotteeseen! Kuten mainitsin yllä, mielestäni tuotteessa on melko vähän sisältöä, mutta aion ehdottomasti käyttää tämän loppuun ja todennäköisesti ostaa uudelleen 😍 #LYKOINFLUTESTER #SMUUTISKIN1 product in post Pidän tästä paljon!91 näyttöä - Viesti luotiin 17 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Multi-stick Radiant Glow, hehku ilman glitteriä
Osana #lykoinflutester sain testata tätä multi-stickia #lumene -merkiltä sävyssä Radiant Glow. Kuten otsikko kertoo, tämän stickin erityispiirre on, että se on täysin hehkuva, ei lainkaan glitteriä. + helppo levittää + intensiteettiä voi kerrostaa + luonnollinen hehkuva lopputulos + käytännöllinen muoto + pysyy koko päivän hikisenäkin päivänä - melkein näkymätön tietyistä kulmista, katso kuva1 product in post Multi-stick Radiant Glow, hehku ilman glitteriä84 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 17 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Söpö ja raikas ☀️
Pidän todella tästä aurinkovoiteesta! Se tuoksuu raikkaalta ja tuntuu iholla erittäin kevyeltä, samalla kun se tarjoaa korkean suojan SPF 50:llä. Erityisesti pidän siitä, että tuotetta annostellaan painamalla, se tuntuu sekä fiksulta että hygieeniseltä. En itse asiassa käytä mukana tulevaa puffia, koska mieluummin levitän voiteen suoraan sormilla. Minulle se toimii parhaiten ja antaa tasaisen lopputuloksen. On kuitenkin plussaa, että puffin käyttömahdollisuus on olemassa, jos haluaa päivittää päivän aikana. Toinen asia, josta pidän, on se, että se toimii yhtä hyvin sekä ennen että jälkeen meikin. Todella söpö ja raikas aurinkovoide, joka tekee aurinkosuojan muistamisesta helppoa! ☀️ #lykoinflutester #smuutiskin1 product in post Söpö ja raikas ☀️28 näyttöä - Viesti luotiin 18 tuntia sittenArvosana: 2 / 5Verifierad testare
Ei hintansa arvoinen
Rehellisesti sanottuna en ole ehtinyt testata tätä aurinkosuojaa kunnolla, koska olen omistanut sitä vasta vähän yli viikon, enkä ole viettänyt montaakaan peräkkäistä tuntia auringossa sen jälkeen. Sen voin sanoa, etten ainakaan ole palanut sillä ajalla, kun olen ollut ulkona! Kuitenkin minusta tuli hieman skeptinen sen suhteen, kuinka hyvin ja kuinka kauan se suojaa, kun suositellaan käyttämään toista perusaurinkosuojaa meikin alla ja tätä sitten uudelleen levitykseen. Aurinkosuojalta, jonka SPF on 50, odottaa suojaavan täysin niin kauan kuin sitä levittää riittävästi, eikö? Ehkä kyse on siitä, että he ajattelevat, että tuotetta voi "säästää" vain uudelleen levitykseen, jossa se pääasiassa pääsee oikeuksiinsa, kun ottaa huomioon, että se maksaa oikeasti 249 kruunua 15 ml:stä. Minusta se on kallista! Tämän tuotteen etu on todella pakkauksessa. Se on kätevä ottaa mukaan laukkuun ilman huolta vuotamisesta tai tahraamisesta. Levittäminen cushion-levyllä on myös helppoa. Toisaalta on hyvin vaikea arvioida, kuinka paljon tuotetta on oikeasti levittänyt. Tuntuu siltä, että "sieni" imee aika paljon, eikä näe, kuinka paljon päätyy kasvoille. Mitä tulee siihen, miten se käyttäytyy meikin päällä, koen olevani väärä henkilö kysyttäväksi. Käytän harvoin meikkiä, ja kun käytän, minulla on hyvin ohut ja kevyt pohja! Luulen, että voisin saada saman tuloksen käyttämällä kevyttä aurinkovoidetta ja levittämällä sen beauty blenderillä. Ei valkoista kalvoa, kevyt koostumus ja kosteuttava lupaus pitää paikkansa🌟 Siinä ei myöskään ole epämiellyttävää hajua. Muuten en valitettavasti usko, että se on rahan arvoinen. #LYKOINFLUTESTER #SMUUTISKIN1 product in post Ei hintansa arvoinen73 näyttöä - Viesti luotiin 18 tuntia sittenArvosana: 2 / 5Verifierad testare
Fudge
Väri sulautuu valitettavasti melkein omiin huuliini, joten se toimii vain tavallisena huulikiiltona. Se ei kestä minulla kovin kauan, joten sitä täytyy lisätä liian monta kertaa. #lykoinflutester #lumene1 product in post Fudge15 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 18 tuntia sitten✨Hehkuva meikkivoide ✨ Rakastan tätä Clarinsin meikkivoidetta Isadora setting sprayn kanssa; se antaa iholle uskomattoman hehkun. Käytin Isadoran stick-aurinkopuuteria, josta tuli suosikkini, ja Lh-paletti on niin pigmenttinen ja hyvä, ihmettelen miksi en ostanut sitä aiemmin. ✨Pidätkö sinäkin meikkivoiteesta, jossa on hehkuva vaikutus?✨ Vinkkini on käyttää setting sprayta ennen ja jälkeen meikkivoiteen levityksen. #smink #lykoreview #lykobeauty #lykoinflutester #lykokreator #makeup #clarins #lykomission10 tuotetta lookissa314 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 6 tuntia sittenTodella hyviä vinkkejä käyttää setting sprayta tuolla tavalla 💕
- Viesti luotiin 18 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Kimalle 🤩
Av antaa kauniin hehkun ilman, että se on liikaa. Se on uskomattoman helppo levittää ja todella riittoisa! Katso video valon vaikutuksesta 🤩 #LYKOINFLUTESTER #lumene1 product in post Kimalle 🤩57 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 19 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Hyvä ja helppo työstää
Hyvä aurinkopuuteri on jotain, mitä todella haluaa, sellainen, joka saa kasvon näyttämään hehkuvalta ja näyttää kesäisen raikkaalta! Tämä Lumenen tuote on ollut todella hauska työstää, se levittyy kauniisti ja sitä on helppo kerrostaa saadakseen enemmän väriä. Tyylikäs pakkaus, pidän siitä, kun tuotetta kierretään esiin. Hieman ylihintainen aurinkopuuteri, mutta ei pety. Saatavilla monissa eri sävyissä, poskipunassa ja korostustuotteessa. Haluaisin kokeilla lisää tuotteita, joten aion ehdottomasti tehdä niin! Ihoni on, kuten sanottu, hieman kuiva, herkkä ja "kypsä iho" Pidän siitä, kuten sanottu, hyvä tuote! Joten kuinka monta tähteä?! 4 viidestä tähdestä🌞 🌞🌞🌞🌞 #LYKOINFLUTESTER #lumene1 product in post Hyvä ja helppo työstää37 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 19 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Täydellinen arkimeikkivoide
Sain testata tätä Lykolta ja olen käyttänyt samaa meikkivoidetta aivan liian pitkään. Joten ajattelin, että tämä testi tulee pettymään... Mutta apua, kuinka väärässä olin!! Täydellinen arkimeikkivoide, joka kestää koko päivän. Rehellisesti sanottuna ajattelin ensin, kun sain sen kotiin, että se on uskomattoman pieni. Mutta Lumene on kestänyt ikuisuuden ja olen käyttänyt sitä melkein joka päivä. Pakkaus on juuri odotetun kaltainen, ei mitään prameaa vaan kestävää. Hinta on todella, todella hyvä Kestävyys on uskomatonta! Se on saanut tehdä töitä, voin sanoa. Huono ilma rakennustyömailla ja kuumaa. Tietenkään se ei ole ollut täysin virheetön, se on hieman kulunut nenän ja otsan ympäriltä. Mutta 10 tunnin jälkeen se on oikeastaan odotettavissa, jos on unohtanut kosteuttaa ennen. Vähän ihostani Minulla on herkkä iho, joka helposti saa finnejä, kuiva ja "kypsä iho" Mutta mielestäni tämä oli täysin ilmiömäinen! Aion EHDOTTOMASTI ostaa sen uudelleen! Joten kuinka monta tähteä minulta Tämä on arkituote, jonka kanssa on helppo työskennellä ja joka antaa kauniin lopputuloksen Ja se kesti koko Pitbull-konsertin ilman ongelmia! Woop woop 5/5 tähteä 🌞🌞🌞🌞🌞 #lykoinflutester #lumene1 product in post Täydellinen arkimeikkivoide24 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 20 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Vadelma
Vaikuttajana olen saanut testata Lumenen tuotteita, jotka sattuvat olemaan yksi suosikkimerkeistäni jo ennestään, joten innostus oli totaalinen! Ensivaikutelma oli, että Lip Glow Oil Balm sävyssä vadelma tulee tyylikkäässä pakkauksessa, joka on täydellisen kokoinen mukaan laukkuun, jos haluaa lisätä tuotetta matkan varrella. Sävytteen saa helposti ulos applikaattorilla sopivan määrän, ja tuntuu, että muotoilu mahdollistaa viimeisten pisaroidenkin saamisen ulos. Kauniin designin lisäksi tuote tuoksuu taivaalliselta ja maistuu yhtä hyvältä, kuin pieni jälkiruokaherkku huulilla! Huulista tulee kosteutetut ja pehmeät pitkäksi aikaa, ja huuliöljy antaa kauniin hienovaraisen sävyn huulille, joka kestää vielä pidempään. Vaikka söin ja join koko päivän, huomasin, että huulilla oli vielä värin vivahde, vaikka kiilto tietenkin oli kadonnut. Täydellinen kuvaus on, että se kiiltää kuin huulikiilto ja kosteuttaa kuin huulirasva. Minulla ei ole mitään valittamista ja aion ehdottomasti kokeilla myös muita sävyjä. Todellinen voittaja minulla kotona, enkä keksi ainuttakaan negatiivista puolta, tai no, ehkä se, että on vaikea olla nuolemasta huulia, kun maku on kuin olisi lauantaisuklaapussi mukana 🍭 #lykoinflutester #lumene1 product in post Vadelma99 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 20 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Sävy 1,75
Vaikuttajana olen saanut testata Lumenen tuotteita, jotka sattuvat olemaan yksi suosikkimerkeistäni, joten innostus oli totaalinen! Erityisesti, koska olen jo usean vuoden ajan käyttänyt pelkästään Lumenen CC-voidetta meikkivoiteen sijaan. Olen testannut Blur Even Cover -meikkivoidetta sävyssä 1,75. Mielestäni pakkauksessa on tyylikäs, pieni ja kätevä koko. Se on myös kevyt, nestemäinen koostumus, joka on helppo saada purkista ulos, vaikka olenkin suuri putelien ystävä, koska niistä saa varmasti kaiken lopunkin ulos, kun purkki alkaa loppua. Tuotetta kuvaillaan antavan "korkean, tasaisen peittävyyden kevyellä tunteella", ja voin vain yhtyä tähän. Olen kasvoiltani melko "punakka" ja minulla on muutamia finnejä; meikkivoide tekee täydellistä työtä peittäen ne ja estäen kaikkien tunteideni näkymisen kasvoilla, mikä helposti tapahtuu, kun stressaan tai rasitan itseäni, sillä kaikki punoittaa heti. Samaan aikaan syntymämerkkini näkyvät edelleen, eikä se anna raskasta tai kakkuista tunnetta tai ulkonäköä, kuten tavallinen meikkivoide yleensä tekee. Juuri tästä syystä käytän yleensä vain CC-voidetta enkä koskaan meikkivoidetta, mutta tämä osuu kaikkiin niihin kohtiin, joita haen. Tämä rouva harvoin panostaa täyteen glamouriin nykyään, vaan tähtää yleensä luonnolliseen arkimeikkiin, johon tämä sopii täydellisesti. Se lupaa 16 tunnin kestävyyden, eikä minulla ole mitään moitittavaa; se pysyy paikoillaan ja näyttää yhtä hyvältä heti meikin laitosta kuin rankan yövuoron jälkeen tai päivän auringossa. Olen käyttänyt sitä sekä puuterin kanssa että ilman, riippuen siitä, halusinko mattaisemman ilmeen vai oikean kesäisen hehkun. Joka tapauksessa se pysyy paikallaan ja kestää koko päivän ongelmitta! #LYKOINFLUTESTER #LUMENE1 product in post Sävy 1,7517 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Medium ruskea
Influtesterina olen saanut testata Lumenen tuotteita, jotka sattuvat olemaan yksi suosikkimerkeistäni, joten innostus oli suuri! Valitettavasti tämä tuote ei ihan yltänyt odotuksiin ja on itse asiassa ainoa, joka ei saa minulta täysiä pisteitä. Aloitetaan positiivisesta: kuten Lumenen tuotteissa yleensä, pakkauksessa on tyylikkyyttä, tikkua on helppo pyörittää ylös, ja annostelu on sopiva levitykseen. Mielestäni sävy on todella kaunis ja tuote on helppo työstää ihoon. Se tuntuu miellyttävältä eikä paakkuunnu tai jätä teräviä reunoja. Missä se kuitenkin epäonnistuu, on se, että väri ikään kuin katoaa heti, kun alat työstää sitä ihoon, ja vaikka lisäisit tuotetta, sävyä ei juuri jää näkyviin. Ehkä valitsin vain väärän sävyn, mutta olen edelleen melko vaalea, koska työskentelen yövuoroissa enkä ole vielä ehtinyt ottaa aurinkoa 💔, joten tummimman sävyn valitseminen ei tuntunut järkevältä, ja siksi kokeilin medium brownia. En ole mikään meikkiguru, mutta ne multi-/bronzer-tikut, joita yleensä käytän, antavat minulle yksinkertaisesti paremman lopputuloksen. Harmi, sillä Lumene on, kuten aiemmin mainittu, suosikkimerkkini! #LYKOINFLUTESTER #LUMENE1 product in post Medium ruskea19 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 22 tuntia sittenNopea meikki ensivaikutelmaan Gleeze huulinaamion kanssa Luonnollisemman ilmeen saamiseksi silmien alla ja ympärillä käytän LUMENE peitevoidetta yhdessä heidän nestemäisen poskipunansa kanssa. ✨ Kiinnitän meikkini smashbox kiinnityssuihkeella siveltimillä ja LHcosmetics irtopuuterilla saadakseni suodattimelta näyttävän lopputuloksen! 😍 Rakastan yhdistelmää got2b kulmageeliä ja LHcosmetics kulmakynää – ne antavat kulmilleni todella kauniin ilmeen! ✨ Käytän myös heidän ripsiväriään ja Make Up Store ripsentaivutinta viimeistelläkseni silmämeikkini. 👁️ Olen täysin rakastunut Milk Makeup poskipunatikkuihin! Yhdessä LYKO huultenrajauskynän ja Gleeze huulinaamion kanssa syntyy täysin maaginen look. WOW! ✨🔥🙌🏽 #lykoreview #lykomission #lykoinflutester #makeup #glykotestpilot #elfcosmetics 🙌🏽9 tuotetta lookissa746 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 22 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Innovatiivinen, mutta parannettavaa löytyy 🩷🧡
Nyt kesäauringossa on tärkeää voidella iho suojakertoimella ja lisätä sitä useasti, jos haluaa pysyä auringon säteissä 🌞 Erityisesti minä, joka olen punapää ja helposti palava, tarvitsen aina aurinkovoidetta mukanani kesällä, etten muutu rapuksi🦞Mutta iso pullo aurinkovoidetta laukussa on usein vähän hankala kantaa 🫤 On myös hieman vaikeaa lisätä aurinkovoidetta meikin päälle ilman, että meikki menee pilalle, mikä usein aiheuttaa dilemman: haluanko pilata meikkini vai riskeerata palamisen. 🥵 Siksi olin todella iloinen saadessani testata Peach Barrier Peach Sun Cushionia #SMUUTISKIN !🥳🥳🥳 Tuote on SPF50-aurinkovoide cushion-muodossa, ja sen mukana tulevan pienen sydämenmuotoisen puffin kanssa sen pitäisi tehdä aurinkovoiteen lisäämisestä päivän aikana helppoa, myös meikin päälle! Ensivaikutelmani oli, että pakkaus on todella söpö, mutta myös sopivan kokoinen mukaan otettavaksi laukkuun! 🧡🩷Puffin sydämenmuoto on myös hauska yksityiskohta! Tuotetta on todella helppo käyttää, ja se levittyy melko hyvin myös meikin päälle (vaikka sieni voi imeä hieman meikkiä). Kuitenkin hieman huono puoli on, ettei oikein tiedä, kuinka paljon aurinkovoidetta tarvitsee, ja tuntuu, että sitä pitää käyttää melko paljon. Tämä yhdistettynä siihen, että pakkausta ei voi täyttää uudelleen, saa aikaan tunteen, että tuote loppuu todella nopeasti (kun tuotetta on vain 15 ml), ja että rahansa on ehkä käyttänyt johonkin, mikä ei kestä kovin pitkään. Pienen määrän hinta ei ehkä ole ihanteellinen :/ Mutta kuka tietää – ehkä se riittää koko kesäksi ja on silloin täydellinen tuote varmistamaan, että voi lisätä aurinkosuojaa muutaman tunnin jälkeen! Arvostan henkilökohtaisesti, että tuote on hajusteeton, koska olen herkkä hajusteille! Se sisältää myös persikkauutetta ja keramideja, jotka suojaavat ihon suojakerrosta (aina plussaa)! Rakastan myös, että siinä on SPF 50, sillä punapäänä palan pienimmästäkin auringonvalosta 😜👩🏻🦰 Pidän ideasta itsessään, mutta toteutusta voisi ehkä parantaa hieman. Eniten se, ettei tuotetta voi täyttää uudelleen, mutta muuten pieni koko tekee siitä täydellisen ottaa mukaan aurinkoiseen päivään laukkuun👛🧡🩷 Joten jos sinäkin, kuten minä, ehkä valitset olla lisäämättä aurinkovoidetta meikin päälle, tämä on innovatiivinen tuote suojautumiseen, mutta samalla meikin pilaamatta! Vaikka täyttömahdollisuutta voisi parantaa, se on silti helppo ja kätevä🥰 #LYKOINFLUTESTER1 product in post Innovatiivinen, mutta parannettavaa löytyy 🩷🧡132 näyttöä - Viesti luotiin 22 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
SPF matkalla! 🏃♀️☀️
Minulla oli kunnia kokeilla Peach Barrier Peach Sun Cushion SPF50:ä Smuutilta #influtester, ja tässä on rehellinen arvosteluni. 👀 Ensivaikutelma Ensivaikutelmani oli erittäin positiivinen. Cushion-muotoilu tuntuu sekä innovatiiviselta että käytännölliseltä, erityisesti meille, jotka tiedämme, kuinka helposti aurinkosuojan uudelleenlevitys päivän aikana unohtuu. Kompakti pakkaus on helppo ottaa mukaan minne tahansa, ja levitys sujuu vaivattomasti ilman tahmeita käsiä tai riskiä meikin sotkemisesta. ☀️ Teho ja tulokset Kaava on kevyt, hajusteeton ja tuntuu miellyttävältä iholla. Se tarjoaa suojan ilman valkoisia jälkiä tai raskasta tunnetta, jota jotkut aurinkosuojat voivat jättää. Yksi yksityiskohta, joka todella nostaa arvosanaa, on peili kannessa. Sen avulla on helppo nähdä, mihin tuotetta levitetään, jopa liikkuessa! Ainoa pieni miinus on koko. 15 ml:n kokoisena tuote loppuu melko nopeasti, jos sitä käytetään ainoana aurinkosuojana. Minulle se toimii parhaiten lisänä tavalliseen aurinkovoiteeseeni, jotta SPF:n voi helposti lisätä päivän aikana. 🍑 Yhteenveto Peach Barrier Peach Sun Cushion SPF50 on fiksu, innovatiivinen ja yksinkertainen tuote, joka tekee aurinkosuojan uudelleenlevityksestä helpompaa. Kevyt koostumus, käytännöllinen cushion-muotoilu ja sisäänrakennettu peili tekevät siitä täydellisen kesälaukkuun. Pienen koon vuoksi se on tuote, joka tekee aurinkosuojan unohtamisesta huomattavasti vaikeampaa. Voin lisätä, että 10-vuotias bonus-tyttäreni käyttää nyt aurinkosuojaa ilman valitusta tai vastalauseita.. Hän rakastaa myös tätä ideaa! 🫶 #lykoinflutester #smuutiskin1 product in post SPF matkalla! 🏃♀️☀️18 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 22 tuntia sittenArvosana: 2 / 5Verifierad testare
Huono kestävyys
Tässä bronzer-tikussa on useita positiivisia ominaisuuksia. Sävy on kaunis ja luonnollinen ilman, että se olisi liian kylmä tai harmaa iholla (light brown). Koostumus tuntuu kermaiselta ja miellyttävältä, liukuu helposti iholle ja on helppo levittää. Se häivyttyy sulavasti eikä jätä teräviä reunoja, mikä tekee siitä helpon käyttää myös niille, jotka haluavat nopean meikkirutiinin. Valitettavasti suuri haittapuoli peittoaa positiiviset puolet. Kestävyys on hyvin heikko ja tuote katoaa nopeasti iholta. Olen kokeillut levittää puuteripronzeria päälle kiinnittääkseni värin, mutta koen itse asiassa, että lopputulos kestää huonommin kuin pelkällä puuteripronzerilla. Jopa kun swatchaan tuotetta kädelle, huomaan värin katoavan hyvin helposti pienimmästäkin kosketuksesta. Olen aiemmin ollut erittäin tyytyväinen useisiin Lumenen meikkituotteisiin ja minulla oli siksi suuret odotukset tälle. Valitettavasti se ei täyttänyt niitä, ja heikon kestävyyden vuoksi en osta sitä uudelleen. #lykoinflutester #lumene1 product in post Huono kestävyys22 näyttöä