Carine
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Yllättävän hyvä!
Pidän siitä, että tämä on läpinäkyvä eikä tahraa vaatteita. Käytän sitä enimmäkseen kainaloiden alla, enkä huomaa hikirauhasen hajua koko päivän aikana, edes lämpiminä päivinä. #lykoreview1 product in post Yllättävän hyvä!309 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Superhyvä!
Yksinkertainen ja hyvä kosteusvoide, joka tekee juuri sen, mitä kasvovoiteen haluaa tekevän; kosteuttaa! Hajusteeton ja hyvä kermainen koostumus, joka imeytyy nopeasti ihoon jättämättä sitä kiiltäväksi. Iso pullo myös, joten tätä voidetta riittää pitkään! Ei aina tarvitse käyttää paljon rahaa hienoihin voiteisiin, ja tämä on todiste siitä 💕 Uusi suosikkini! #lykoreview1 product in post Superhyvä!130 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ainoa kuorinta, jota käytän
Olen käyttänyt tätä kuorintaa useita vuosia, eikä syyttä! Putkesta on hieman vaikea puristaa, mutta itse tuote on paksu voide, jossa on pieniä "hiekanjyviä", jotka todella kuorivat – ilman epämukavuutta. Tunnet olosi puhtaaksi ja raikkaaksi käytön jälkeen 💕 #lykoreview1 product in post Ainoa kuorinta, jota käytän92 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihania käyttää!
Nämä geelipadit ovat täysin kyllästettyjä tonerilla, joka antaa paljon kosteutta iholle 🤩 Ne ovat hieman hankalia pitää ja hieroa iholle geelimäisen koostumuksen ja liukkauden takia, mutta heti kun ne ovat päällä, tuntuu todella hyvältä. Käytän niitä ennen kosteusvoidetta. Suosittelen 💕 #lykoreview1 product in post Ihania käyttää!229 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä voide!
Helppo pumppaa pullosta, koostumus on hyvin kevyt ja ”maitomainen”. Helppo levittää ja siinä on mieto ja hyvä kesätuoksu. Vähennän yhden tähden, koska toivoisin sen tuntuvan hieman kosteuttavammalta, mutta muuten huippuluokan tuote, jota on tärkeää käyttää päivittäin kesällä! #lykoreview1 product in post Hyvä voide!144 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Todella kaunis!
Helppo häivyttää ja pigmenttinen. Halpa ja hyvä! #lykoinflutester1 product in post Todella kaunis!322 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Antaa kauniin hehkun!
Olin aluksi hieman epävarma siitä, miten tätä tuotetta pitäisi käyttää, ja jouduin kokeilemaan ja erehtymään vähän. En suosittele levittämään sitä suoraan iholle! Se kuivuu todella nopeasti. Paras tapa käyttää sitä on sekoittaa se joko päivävoiteen, vartalovoiteen tai nestemäisen primerin kanssa. Muista vain häivyttää hyvin, muuten siitä tulee laikukas. Antaa kauniin hehkun, kun sitä käytetään oikein! Vähennän yhden tähden, koska se kuivuu todella nopeasti, eikä häivyttämiseen ole aikaa, ja se tahraa ihoa, jos et ole tarpeeksi nopea #lykoinflutester1 product in post Antaa kauniin hehkun!301 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Käytän sitä luomivärinä
Pieni, siisti ja kompakti peilin kanssa. Tässä ei ole suuria juttuja, ja ne ovat liian pieniä, jotta pronssivärisivellin mahtuisi ilman, että koskettaa highlighteria! Ostin tämän silti käytettäväksi luomiväriduona. Jollekin, joka yleensä käyttää vain pronssiväriä silmissä, tämä on täydellinen. Highlighter on minulle hieman liian pinkki sävyltään, toivoin sen olevan täysin samppanjan värinen. Muuten hyvä laatu, vähän varisemista ja pysyy pitkään! #lykoinflutester1 product in post Käytän sitä luomivärinä768 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
RAKASTAN!
Olen käyttänyt L’Occitanen tuotteita pitkään, erityisesti amande/mandeli-sarjan tuotteita – koska tuoksu on taivaallinen! Olen toivonut pitkään tuoksua, jossa on tämä tuoksu, ja kun näin, että bodymist oli olemassa, valinta oli erittäin helppo. Tilasin heti. Enkä pettynyt! Se tuoksuu yhtä ihanalta kuin öljyt ja rakastan sitä. Se on kesän tuoksu pullossa! Voisin vähentää yhden tähden, koska tuoksu ei kestä kovin kauan, mutta se ansaitsee viisi tähteä <3 #lykoreview1 product in post RAKASTAN!736 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Melko hyvä!
Olen saanut testata tätä tuotetta Lyko Influtesterina :) Vähän minusta ensin; 41 vuotta, normaali tai kuiva iho, jossa on joitakin hienoja juonteita, ja olen keskimääräistä enemmän kiinnostunut ja sitoutunut hyvään ihonhoitorutiiniin! En ole itse asiassa käyttänyt tämänkaltaisia puhdistusgeelejä sitten teini-ikäni ja 20-vuotiaiden alun, ja onneksi sen jälkeen on tullut uusia ja päivitettyjä puhdistustuotteita! Käytän yleensä joko pelkkää misellivettä tai puhdistusvoidetta, joten olin vähän innoissani päästessäni testaamaan tätä ja palaamaan nuoruuteen eräänlaisella tavalla :) Minulle tärkeintä on, että se on tehokas; eli se poistaa meikin ja voiteet nopeasti, eikä tarvitse puhdistaa useaan kertaan. Olen käyttänyt tätä useita kertoja viikossa viime viikkoina. Poistan ensin silmämeikin misellivedellä ja kostutan sitten kasvot haalealla vedellä ennen kuin käytän tätä geeliä. Se on kirkas väriltään, tuoksuu raikkaasti kurkulle ja vaahtoaa nopeasti melko runsaasti, mikä antaa virkistävän ja puhtaan tunteen. Hieron sitä hyvin kasvoille ja huuhdon useaan kertaan. Sitten tajusin, miksi en pidä tämän tyyppisistä puhdistustuotteista; kaikki vesi valuu käsivarsille... Mutta siitä huolimatta se on itse asiassa melko tehokas meikin poistaja! Suuri testi tulee, kun sen jälkeen pyyhin kasvot vanulapulla, jossa on kasvovettä, ja katson, kuinka paljon meikin jäämiä on jäljellä. Ja niitä ei ole paljon! Joten sanoisin, että tämä on helppokäyttöinen, tehokas ja puhdistaa hyvin. Iho tuntuu myös pehmeältä ja puhtaalta käytön jälkeen! Luulen, että tämä on hyvä tuote hieman nuoremmalle kuluttajalle, joka tykkää käyttää paljon saippuaa ja vettä ihon puhdistuksessa. En itse tee niin, joten annan tälle 4 viidestä tähdestä. 18-vuotias minä olisi kuitenkin antanut tälle täydet pisteet! #lykoinflutester #coolderma1 product in post Melko hyvä!21 näyttöä