Daria🌸
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Kiva
Todella kiva hammasharja, siinä on kaunis muotoilu, se on kätevä ja siinä on pehmeät harjakset, mikä on erittäin tärkeää herkkien ikenieni kaltaisille. Ostaisin uudelleen 🩷 #lykoreview1 product in post Kiva82 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 2 / 5
Heikko
Mielestäni täysin heikko. Houkutuksena olivat positiiviset arvostelut tästä tuotteesta, mutta valitettavasti petyin hieman. Se poistaa ripsivärin todella huonosti, oli se sitten vedenkestävä tai ei. Minun täytyy pitää sitä todella pitkään, jotta mitään lähtee pois. Meikin poistaminen sillä kestää ikuisuuden, eikä se edes poista meikkivoidetta kovin hyvin. Käytän sitä vain liiman liuottamiseen, kun kiinnitän tekoripset, se on ainoa asia, johon se minulla toimii 🙈 En osta uudelleen #lykoreview1 product in post Heikko180 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 kuukausiHarmi, että tuote ei toiminut sinulla! Oletko kokeillut meikin poistamista balmin/öljyn avulla? Ehkä se olisi sinulle paras vaihtoehto, suosittelen sitä itse todella paljon 😇
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten28 näyttöä
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten17 näyttöä