Desireé Nazifi
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 3 / 5Verifierad testare
🤫 MEIRA-Hush Hush Eau de Parfum 50 ml
Olen testannut ** Hush Hush** -tuoksua, ja tämä on ehdottomasti erottuva hajuvesi 💫 Se kertoo hieman mysteerisen ja aistillisen tarinan – romanttinen, lämmin ja jännittävän syvällinen. Tuoksu avautuu mausteisena, ja yksi mielenkiintoisimmista valinnoista tässä on sahrami, joka antaa tuoksulle lämpimän, ylellisen ja lähes hieman mystisen vivahteen ✨ Koen sen melko mausteiseksi, mutta pehmeämmällä, kevyesti makealla pohjasävyllä, joka tasapainottaa kokonaisuuden hyvin. Tuoksunuotit antavat aistillisen ja romanttisen tunteen, ja tämä on ehdottomasti tuoksu, joka sopii paremmin erityisiin tilaisuuksiin tai iltoihin, jolloin haluaa tuntea itsensä erityisen naiselliseksi ja elegantiksi 🌙❤️ Minulle tämä on selkeästi syksyn ja talven tuoksu 🍂❄️, ei niinkään kesän. Lämmin, mausteinen luonne sopii paremmin viileämmille päiville kuin lämpimille kesäkuukausille. Pakkaus ja pullo on myös mainittava, ne tuntuvat seksikkäiltä & elegantilta ❤️🥀, mikä sopii hyvin tuoksun tunnelmaan. Pidän myös siitä, että se tulee 50 ml koossa, mikä tekee siitä helpon ottaa mukaan laukkuun tai matkalle 👜✨ Hintaan nähden se on 755 kr, ja tässä minun täytyy olla rehellinen: Mielestäni se on hieman liian kallis 💸 siihen nähden, mitä saa. Syynä on kestävyys. Valitettavasti huomasin, että tuoksu ei pysynyt kovin pitkään iholla tai päivän mittaan, vaikka laitoin melko runsaan määrän. Tämän hintaluokan tuoksulta olisin odottanut parempaa pysyvyyttä ja enemmän “staying power” ⏳ Kaiken kaikkiaan Hush Hush on romanttinen ja aistillinen tuoksu, jossa on jännittäviä mausteisia nuotteja ja kaunis esillepano ✨ Mutta valitettavasti heikkous on heikko kestävyys. Arvioni: Jännittävä ja seksikäs syksy/talvituoksu 🍂❤️, mutta hinnaltaan se ei täysin vastaa sitä, kuinka kauan se pysyy iholla. #lykoinflutester #MEIRA1 product in post 🤫 MEIRA-Hush Hush Eau de Parfum 50 ml30 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Estée Lauder Blushmaker 💕
Olen testannut Estée Lauder Futurist Blushmakeria Estée Lauderilta, ja minun on pakko sanoa: tämä oli todella hyvä ✨️🤩 Väri, jota kokeilin, on nimeltään Across The Dancefloor, ja se sopii minulle niin hyvin 💗 Tämä on voidemainen poskipuna, joka antaa erittäin luonnollisen, raikkaan lopputuloksen, melkein kuin second-skin look. Se sulautuu helposti ihoon, häivyttyy vaivattomasti ja antaa terveellisen hehkun ilman, että se näyttää raskaalta. Huomaan myös, että se tuntuu hieman kosteuttavalta iholla, mikä on oikeastaan mukavaa. Mikä todella miellyttää minua, on se, että se on erittäin riittoisaa käytössä. Tarvitset vain vähän, ja voit sitten kerrostaa sitä, jos haluat enemmän väriä. Samalla se pysyy yllättävän hyvin koko päivän. Minulle tämä oli oikeastaan sellainen “miksi en ole kokeillut tätä aiemmin?” -tyyppinen poskipuna ✨🤭💓 Jos pidät luonnollisesta hehkusta, raikkaasta väristä ja tuotteista, jotka sulautuvat kauniisti ihoon, niin tämä on todella must-have 💄 Shade: Across The Dancefloor #LYKOINFLUTESTER #ESTEELAUDER1 product in post Estée Lauder Blushmaker 💕394 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Stay-in-Place Foundation
Olen äskettäin testannut Est e Lauder Double Wear Stay-in-Place Foundationia Est e Lauderilta, Ja tämä oli itse asiassa ensimmäinen kerta, kun kokeilin sitä. Luin myös, että he ovat äskettäin tehneet joitakin muutoksia ainesosiin monen vuoden jälkeen, joten olin hieman innoissani uudesta kaavasta☺️. Olin positiivisesti yllättynyt! Se levittyy todella kauniisti ja tasaisesti iholle ja antaa todella raikkaan lopputuloksen 🌟 (mutta.. joko olen iholleni liian vanha pian 37 vuotta?, tai onko se liian matta? tai onko se todella huono ajoitus vuodesta testata tällaista tuotetta? En yleensä käytä niin peittävää meikkivoidetta, minulle Est e Lauder Double Wear Stay-in-Place Foundation antoi aivan liian paljon peittoa, ja se tuntui aivan liian oudolta, koska käytän yleensä kevyempiä pohjatuotteita. Mutta voin kuvitella, että ne, jotka ovat käyttäneet vanhaa versiota monia vuosia, saattavat kokea uuden kaavan hieman ohuempana?! 🤗 Parasta oli se, että se ei tunnu raskaalta iholla, mutta se on liian matta ja voi näyttää kakkuiselta, jopa vähemmällä tuotteella! 😩 Se pysyy muuten todella hyvin koko päivän ja iho näyttää tasaiselta ja "kiillotetulta", kun minulla ei ole niin paljon päällä💄 Mutta haluan antaa sille hieman aikaa & uuden mahdollisuuden, koska olemme kirotussa kuivassa TALVI-kaudessa ❄️ ja ehkä se istuu paremmin, kun ihoni palaa hieman normaaliin 😇🤞🏽 Shade: 3W1 Tawny #lykoinflutester #esteelauder1 product in post Stay-in-Place Foundation374 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Double Wear Stay-In-Place Concealer
Olen kokeillut Estée Lauder Double Wear Stay-In-Place Concealeria ✨️ ja mielestäni se on erittäin peittävä ja pysyy hyvin iholla. Väri sopi minulle hyvin ja se antaa mattaisen lopputuloksen, joka pysyy hyvin koko päivän. Ja täällä on valtava määrä sävyjä valittavaksi 💓 Ainoa asia, jonka huomasin, etten pitänyt, on se, että jos laitan sitä liian korkealle silmän alle 👁, se voi kuivua hieman silmänalusiini. Koska se kuivuu niin nopeasti, suosittelen työskentelemään yhden alueen kerrallaan, kun levität tuotetta ☺️ Kaiken kaikkiaan hyvä peitevoide, jossa on korkea peittävyys ja pitkäkestoinen vaikutus, erityisesti jos pidät mattaisesta lopputuloksesta. Syynä siihen, että se saa ☆☆☆, on VAIN se, että se on liian kuiva siihen, mitä itse pidän. Shade: 3N #lykoinflutester #esteelauder1 product in post Double Wear Stay-In-Place Concealer690 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Paradise Lumi ✨️Glotion ✨️Highlighter✨️
Käytän yleensä erittäin vähän pohjatuotteita ja suosin yleensä vain kompaktipuuteria, yksinkertaisesti koska en ole niin innoissani monista kerroksista ihollani 🙈 Siksi olin aluksi hieman skeptinen. Kuitenkin minun on oltava täysin rehellinen ja sanottava, että olin positiivisesti yllättynyt. Paradise Lumi Glotion tuntuu erittäin kevyeltä iholla, sulautuu kauniisti ja antaa luonnollisen, raikkaan hehkun ✨ Ei kimaltava, vain terve ja tasainen. Se pysyy niin kauniina koko päivän💕 Aloitin varovasti sen käytön, ja vähitellen olen tykännyt siitä yhä enemmän. Nyt siitä on tullut osa päivittäistä rutiiniani 🤍 Se antaa tasaisemman sävyn ja niin kauniin, luonnollisen hehkun, että tunnen itseni raikkaaksi ja kauniiksi, ilman että se näyttää meikatulta 🌸 Minulla ei ole ongelmia herkän ihon kanssa. Mutta joskus ihoni voi reagoida, jos vaihdan tuotteita, erityisesti meikkiä (pohjameikkiä tarkemmin sanottuna), jolloin voi tapahtua, että saan muutaman punaisen täplän. Ja tätä en ole kokenut tämän tuotteen kanssa👏🏽 Erittäin hieno tuote sinulle, joka haluat hieman hehkua ja tasaisempaa ihoa, erityisesti jos et, kuten minä, ole raskaan tuotteen fani kasvoilla ✨ #lykoinflutester #LOREALPARIS1 product in post Paradise Lumi ✨️Glotion ✨️Highlighter✨️388 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5
Lash Sensational, Maybelline Sky High Mascara
Maybelline Lash Sensational Sky High Mascara 👁️✨ Henkilökohtaisesti en yleensä käytä mustaa ripsiväriä, koska mielestäni se voi olla kasvoilleni hieman liian voimakas 🙈 Mutta olen testannut tätä, ja minun on sanottava, että olen positiivisesti yllättynyt. Ripsiväri antaa todella kauniin nosteen ja erottaa ripset hyvin 👌 Harja on helppo käyttää ja tekee kaikkien ripsien saavuttamisesta vaivatonta ilman paakkuja ✨ Suuri plussa on myös se, että tuote ei haise erityiseltä. Olen erittäin tyytyväinen 🥰 Ainoa asia, jota kaipaan, on se, että sitä olisi myös tummanruskeana, niin se olisi ollut täydellinen minulle 🤭🤎 BTW tytöt, kuvassa 2 on pieni viesti minulta sinulle♥️ #lykoinfutester #maybelline1 product in post Lash Sensational, Maybelline Sky High Mascara206 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
NYX Plump Right Back Primer 💄✨
Henkilökohtaisesti pidin tästä primerista todella paljon🥰 Konsistenssi on kevyt ja miellyttävä iholla, melkein hieman geelimäinen, ja se imeytyy nopeasti ilman, että se tuntuu tahmealta 🙌 Se ei tuki huokosia, ja iho tuntuu edelleen raikkaalta ja siltä, että se voi hengittää koko päivän 🌿 Meikki asettui huomattavasti tasaisemmin levittämisen jälkeen💕 Erityisesti peitevoide & meikkivoide. Meikki näytti paljon kauniimmalta, ja iholla oli sileämpi ja kosteutetumpi ulkonäkö ilman, että se kiilsi ✨ Parasta oli, että meikki pysyi kauniina pitkään😍 se näytti itse asiassa vielä paremmalta päivän/illan mittaan😍 ilman, että se halkeili tai kerääntyi juonteisiin. Kaiken kaikkiaan erittäin hyvä primer sinulle, joka haluat kosteutta💧, luonnollisen lopputuloksen🌸 ja meikin, joka pysyy kauniina koko päivän💖 #lykoinflutester #nyxprofessionalmakeup1 product in post NYX Plump Right Back Primer 💄✨ - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 kuukautta sitten30 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 kuukautta sitten17 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5
Cicaplast Balm B5+
🌿 Korjaava, rauhoittava & suojaava! 🌿 Sano hei Cicaplast Baume B5+:lle La Roche-Posaylta 💛 Monikäyttöbalmisi ärtyneelle ja väsyneelle iholle: ✨ Rauhoittava ✨ Korjaava ✨ Suojaa mineraaleilla ja kosteuttavalla sheavoilla. Täydellinen kuiviin kohtiin, pieniin haavoihin, punoitukseen tai ärtyneelle iholle 💧 Voidaan käyttää kasvoilla, keholla ja huulilla. Koko perhe rakastaa tätä nyt talvella! 😍 Minulla ei ole ollut kasvoilla alueita, joihin olisin tarvinnut tätä vielä. Mutta se on aivan mahtavaa nyt, kun kylmä tulee.❄️❄️ Koska minulla tulee helposti kipeäksi ja kuivaksi käsissäni jne. 👋🏾😩 JA olen myös käyttänyt sitä hieman huulillani💋! Minä olen niin super kuiva.. siis, huuleni halkeavat ja tulevat todella kipeiksi! Ei tarvitse muuta kuin pieni hymy, niin ne halkeavat taas😩 ja sitten alkaa minun paha kierre ... ---- koska minulla on huono tapa alkaa repiä kipeää ihoa huuliltani🤯🙈 I KNOW😅😭💀 Mutta La Roche-Posay Cicaplast Balm B5+:n kanssa Se on antanut minulle niin hyvää ja pitkäkestoista kosteutusta! JA en ole tullut kipeäksi ... vielä 👀 Olen erittäin tyytyväinen ✨️👄💅🏾 #lykoinfutester #larocheposay1 product in post Cicaplast Balm B5+2862 näyttöä