Elisa
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Puteli tyhjä
Miellyttävän tuntuinen tuote. Imeytyy hyvin mutta ei pigmenttiläiskiin mitään eroa.1 product in post Puteli tyhjä457 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Puteli tyhjä
Puteli tyhjänä eikä mitään eroa pigmenttiläiskiin. Miellyttävä tuote iholla. Tuoksu kiva.1 product in post Puteli tyhjä85 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Huipputuote
Tämä tekee ihosta puhtaan, ihohuokoset ovat selkeästi puhtaammat. Jättää ihon mataksi. Miellyttävä käyttää.1 product in post Huipputuote573 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Perus
Ei mikään hehkutuksen arvioinen. Sanoisin jos haluat perus hellän kuorinnan tämä on se. Muuttuu iholla sellaiseksi valkoiseksi massaksi joka kuorii ihoa. Pehmeä iho eikä punoittanut tämän jälkeen.1 product in post Perus262 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Ihan järkky
Tämä puteli menee kyllä käyttöön vartalolle. Tuote jää todella rasvaiseksi ja kiiltäväksi iholle. Tuote ei tule tasaisena sumuna. Tuoksu ihan ok.1 product in post Ihan järkky407 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 viikkoMoikka! 🤗 Kiitos arvostelustasi, arvostamme sitä todella paljon! Harmi kuulla, ettei tästä tullut aivan uutta suosikkia. Jos kaipaat henkilökohtaisia vinkkejä muista kasvoille sopivista aurinkosuojista, voit lämpimästi lähettää sähköpostia osoitteeseen hudterapeuten@lyko.com 💌 Kaikkea hyvää ja aurinkoista päivää! ☀
- Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
Inc lista?
Hei mikä on tämän tuotteen inc lista. Itse yritän välttää Sls.1 product in post Inc lista?413 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenHejsan Eliza! 😊 Onpa outoa, että ainesosaluettelo puuttuu, vien asian eteenpäin! Sillä välin löydät ainesosat alta 👇 Aqua (Water), Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Glycerin, Glycol Distearate, Laureth-4, Parfum (Fragrance), Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Extract, Moringa Oleifera Seed Oil, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrolyzed Milk Protein, Sodium Benzoate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Butylene Glycol, Limonene, Hydrolyzed Quinoa, Soy Amino Acids, Wheat Amino Acids, Arginine HCl, Serine, Threonine, Sodium Hydroxide, Acid Violet 43, CI 42090 (Blue 1). Mukavaa päivänjatkoa! 💛
- Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Ei hypetyksen arvoinen
Päätin kokeilla hehkutuksen ansiosta. Ihoni ei kuitenkaan tunnu niin kosteutetulta kuin monen muun merkin perus naamiosta.1 product in post Ei hypetyksen arvoinen2081 näyttöä - Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Teinituoksu?
Teini 15v halusi tämän joululahjaksi koska kaverillakin on. Omaan herkkään nenään hieman tuhti.1 product in post Teinituoksu?89 näyttöä - Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Positiivinen
Tuote yllätti. Se ei jättäny hiuksia kuiviksi. Päänahka ei tunnu kiristelevältä. Näin ekan käyttö kerran jälkeen hyvä fiilis. Testailu jatkuu1 product in post Positiivinen1847 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuosi sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Pitihän se kokeilla
Väritön läpinäkyvä "geeli" jossa pieniä helmiä. Pyörittelemällä ihoon muuntautuu beessiksi. Sävy valitettavasti liian tumma. Mielestäni tummempi kuin tuo vihreä versio. Hinnakas. Itselleni sopii lumenen cc paremmin ja jättää paremman tuloksen1 product in post Pitihän se kokeilla2128 näyttöä