Emma
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 1 / 5
En pidä
Vaikea levittää ja ei anna kovin hyvää kosteutusta, kuivuu uudelleen muutamassa tunnissa :( Harmi, sillä minulla oli suuret odotukset tälle!1 product in post En pidä34 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 viikkoHei Emma! 🤗 Kiitos arvostelustasi, arvostamme sitä todella paljon 🙌 Harmi, ettei tämä oikein sopinut ihollesi 🤍 Saadaksesi räätälöidyn ihonhoitorutiinin, olet lämpimästi tervetullut lähettämään sähköpostia ihoterapeuteillemme osoitteeseen hudterapeuten@lyko.com 💌 Olet myös tervetullut kokeilemaan ilmaista ihotestiämme Lyko-sovelluksessa (Beauty Scan) henkilökohtaisia suosituksia varten, toivottavasti se auttaa sinua saamaan lisää kosteutusta! 💛 Kaikkea hyvää ☀