Essi
- Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 5 / 5
Luottotuote
Tämä voide on parhaita tuotteita kosteutukseen, joita olen kokeillut! Vaikka tarkoitettu kuivalle/erittäin kuivalle iholle, ei se silti jätä ihoa rasvaiseksi tai tahmeaksi, vaan imeytyy hyvin. Vaikka on hintava, niin on erittäin riittoisaa.1 product in post Luottotuote173 näyttöä - Viesti luotiin 5 päivää sitten
Hinta?
Hinnassa on varmaan virhe?1 product in post Hinta?11 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 4 päivää sittenHei Essi Kyllä, näyttää siltä, että hinnassa on saattanut olla pieni virhe 🤍 Välitän tämän eteenpäin vastuulliselle osastolle, jotta he voivat tutkia asiaa tarkemmin 🥰👍 Hyvää päivää!
- Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5
Koko?
Pakkauksen kokoa ei lue ainakaan sovelluksen puolella missään. Piti arvosteluista katsoa, että minkä kokoinen purkki on. Itse tiedän mitä tämä yleensä maksaa, joten arvasin tuotteen olevan pienempi. Mutta ne jotka eivät tiedä, luulevat että tämä on täysikokoinen.1 product in post Koko?2314 näyttöä- Kommentti lisättiin 2 kuukautta sittenJa silti 2 kuukautta myöhemmin sitä ei ole korjattu? Olin ostamassa tätä, onneksi luin kommentit!2 tykkää
- Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5
Lempeä vanilja
Hieman mausteinen, mutta kevyt ja sopivan makea. Vanilja kauniina vivahteensa mukana. Kestää hyvin! Saan aina kehuja, kun tätä käytän.1 product in post Lempeä vanilja672 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä
Raikas lopputulos, pehmeä iho. Käytän 2-3kertaa viikossa. Ostin jo uuden purkinkin. Miellyttävä tuoksu, ei voimakas.1 product in post Erittäin hyvä178 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Ihana!
Siis aivan ihana! Hedelmäinen, raikas, jasmiinia - kaunis hajuvesi! Laitoin tänään ensimmäistä kertaa ja on nyt tähän mennessä kestänyt muutaman tunnin, joten täysin en osaa sanoa vielä kestosta. Ei super voimakas, kuten monet Lattafan tuoksut ovat.1 product in post Ihana!472 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Maskuliininen tuoksu
Ei itselleni mieluisa, vaan selkeästi enemmän miehinen. Hieman mentholinen ja voimakas. Kaunis pullo. Oma mieheni tykkäsi, joten hän saa sen käyttää.1 product in post Maskuliininen tuoksu205 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Ei jatkoon
Todella voimakas tuoksu, tulee mieleen vanha kukkamekkoinen täti. En ole hetkeen haistanut yhtä huonoa tuoksua. 😅 Vähän sellainen hyönteismyrkkymäinen.1 product in post Ei jatkoon229 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon kosmetologi.Kommentti lisättiin 5 kuukautta sittenMoikka Essi! ✨ Harmi, ettei tuoksusta tullut uutta lemppariasi! Kiitos kuitenkin, että jätit tuotearvostelun, arvostamme sitä 🩷
- Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä hintalaatusuhde
Kiva makea, vaahtokarkkimainen tuoksu, kuitenkin kevyt. Kestää useamman tunnin.1 product in post Hyvä hintalaatusuhde570 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5
Yksi lemppareista!
Pitkään kestävä vaniljaisen ylellinen tuoksu. Voimakas, joten ei hajuherkille. Suihkaisu tai pari riittää pitkään! #lykoreview1 product in post Yksi lemppareista!1992 näyttöä