Essi

  • Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Luottotuote

    Tämä voide on parhaita tuotteita kosteutukseen, joita olen kokeillut! Vaikka tarkoitettu kuivalle/erittäin kuivalle iholle, ei se silti jätä ihoa rasvaiseksi tai tahmeaksi, vaan imeytyy hyvin. Vaikka on hintava, niin on erittäin riittoisaa.
    1 product in post Luottotuote
    173 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 päivää sitten

    Hinta?

    Hinnassa on varmaan virhe?
    1 product in post Hinta?
    11 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 4 päivää sitten
      Hei Essi Kyllä, näyttää siltä, että hinnassa on saattanut olla pieni virhe 🤍 Välitän tämän eteenpäin vastuulliselle osastolle, jotta he voivat tutkia asiaa tarkemmin 🥰👍 Hyvää päivää!
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 1 / 5

    Koko?

    Pakkauksen kokoa ei lue ainakaan sovelluksen puolella missään. Piti arvosteluista katsoa, että minkä kokoinen purkki on. Itse tiedän mitä tämä yleensä maksaa, joten arvasin tuotteen olevan pienempi. Mutta ne jotka eivät tiedä, luulevat että tämä on täysikokoinen.
    1 product in post Koko?
    2314 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 2 kuukautta sitten
      Ja silti 2 kuukautta myöhemmin sitä ei ole korjattu? Olin ostamassa tätä, onneksi luin kommentit!
      2 tykkää
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Lempeä vanilja

    Hieman mausteinen, mutta kevyt ja sopivan makea. Vanilja kauniina vivahteensa mukana. Kestää hyvin! Saan aina kehuja, kun tätä käytän.
    1 product in post Lempeä vanilja
    672 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Erittäin hyvä

    Raikas lopputulos, pehmeä iho. Käytän 2-3kertaa viikossa. Ostin jo uuden purkinkin. Miellyttävä tuoksu, ei voimakas.
    1 product in post Erittäin hyvä
    178 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Ihana!

    Siis aivan ihana! Hedelmäinen, raikas, jasmiinia - kaunis hajuvesi! Laitoin tänään ensimmäistä kertaa ja on nyt tähän mennessä kestänyt muutaman tunnin, joten täysin en osaa sanoa vielä kestosta. Ei super voimakas, kuten monet Lattafan tuoksut ovat.
    1 product in post Ihana!
    472 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Maskuliininen tuoksu

    Ei itselleni mieluisa, vaan selkeästi enemmän miehinen. Hieman mentholinen ja voimakas. Kaunis pullo. Oma mieheni tykkäsi, joten hän saa sen käyttää.
    1 product in post Maskuliininen tuoksu
    205 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ei jatkoon

    Todella voimakas tuoksu, tulee mieleen vanha kukkamekkoinen täti. En ole hetkeen haistanut yhtä huonoa tuoksua. 😅 Vähän sellainen hyönteismyrkkymäinen.
    1 product in post Ei jatkoon
    229 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon kosmetologi.Kommentti lisättiin 5 kuukautta sitten
      Moikka Essi! ✨ Harmi, ettei tuoksusta tullut uutta lemppariasi! Kiitos kuitenkin, että jätit tuotearvostelun, arvostamme sitä 🩷
  • Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä hintalaatusuhde

    Kiva makea, vaahtokarkkimainen tuoksu, kuitenkin kevyt. Kestää useamman tunnin.
    1 product in post Hyvä hintalaatusuhde
    570 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Yksi lemppareista!

    Pitkään kestävä vaniljaisen ylellinen tuoksu. Voimakas, joten ei hajuherkille. Suihkaisu tai pari riittää pitkään! #lykoreview
    1 product in post Yksi lemppareista!
    1992 näyttöä