Giuliana

  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 1 / 5

    Shampoo ja hoitoaine

    Erittäin pettynyt tähän ostokseen, hoitoaine oli ok, mutta shampoo oli surkea, ei mitään kehuttavaa, ei siis kannata käyttää rahaa siihen👎
    1 product in post Shampoo ja hoitoaine
    401 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 viikko
      Hei! Suurkiitos, että harkitset tuotetta ja jaat kokemuksesi kanssamme, arvostamme sitä todella paljon 🙌 On harmi, ettei tämä duo tullut uudeksi suosikiksi. Olet aina lämpimästi tervetullut lähettämään sähköpostia kampaajillemme henkilökohtaisia tuotesuosituksia varten 💌🥰 frisoren@lyko.com Pidä huolta itsestäsi ☀
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    SUOSIKKI!!

    Olen käyttänyt tätä monta vuotta, kokeillut muita voiteita mutta palaan aina tähän! Kamppailin jonkin verran kuivan ihon kanssa tietyillä alueilla kasvoissa ja 'näppyjen' kanssa poskilla, mutta tämän käytön jälkeen ympäri vuoden huomasin nopeasti parannusta😍 Suosittelen!!!! Käytän myös siihen kuuluvaa puhdistustuotetta, tosi hyvä!
    1 product in post SUOSIKKI!!
    4069 näyttöä