Giuliana
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 1 / 5
Shampoo ja hoitoaine
Erittäin pettynyt tähän ostokseen, hoitoaine oli ok, mutta shampoo oli surkea, ei mitään kehuttavaa, ei siis kannata käyttää rahaa siihen👎1 product in post Shampoo ja hoitoaine401 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 viikkoHei! Suurkiitos, että harkitset tuotetta ja jaat kokemuksesi kanssamme, arvostamme sitä todella paljon 🙌 On harmi, ettei tämä duo tullut uudeksi suosikiksi. Olet aina lämpimästi tervetullut lähettämään sähköpostia kampaajillemme henkilökohtaisia tuotesuosituksia varten 💌🥰 frisoren@lyko.com Pidä huolta itsestäsi ☀
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
SUOSIKKI!!
Olen käyttänyt tätä monta vuotta, kokeillut muita voiteita mutta palaan aina tähän! Kamppailin jonkin verran kuivan ihon kanssa tietyillä alueilla kasvoissa ja 'näppyjen' kanssa poskilla, mutta tämän käytön jälkeen ympäri vuoden huomasin nopeasti parannusta😍 Suosittelen!!!! Käytän myös siihen kuuluvaa puhdistustuotetta, tosi hyvä!1 product in post SUOSIKKI!!4069 näyttöä