Guro

  • Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tuoksuu vesimelonikarkilta!🍭

    Levittäessä se tuoksuu ihanan vesimelonikarkilta ja ripaukselta kurkkua, täydellinen kesäpäivän iholle levitettäväksi. En kuitenkaan sanoisi sen tuoksuvan «lapselliselta», sillä tuoksu saa lisää syvyyttä levityksen jälkeen, melkein kuin ei tarvitsisi hajuvettä! Ainoa «miinus» on, että se on hyvin riittoisaa, joten jos ei ole varovainen, joutuu seisomaan ikuisuuden voidellakseen, ettei ole valkoinen kaikkialla. #konkurranseinflutester
    1 product in post Tuoksuu vesimelonikarkilta!🍭
    195 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    En pidä tuoksusta

    Toimii ihan hyvin näppyihin, mutta haisee epämiellyttävältä, kun sitä on ollut iholla pari tuntia. Tuoksu jää päälle koko päiväksi ja voi muistuttaa hieman itseruskettavan hajua
    1 product in post En pidä tuoksusta
    1763 näyttöä