Guro
- Viesti luotiin 6 päivää sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Tuoksuu vesimelonikarkilta!🍭
Levittäessä se tuoksuu ihanan vesimelonikarkilta ja ripaukselta kurkkua, täydellinen kesäpäivän iholle levitettäväksi. En kuitenkaan sanoisi sen tuoksuvan «lapselliselta», sillä tuoksu saa lisää syvyyttä levityksen jälkeen, melkein kuin ei tarvitsisi hajuvettä! Ainoa «miinus» on, että se on hyvin riittoisaa, joten jos ei ole varovainen, joutuu seisomaan ikuisuuden voidellakseen, ettei ole valkoinen kaikkialla. #konkurranseinflutester1 product in post Tuoksuu vesimelonikarkilta!🍭195 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
En pidä tuoksusta
Toimii ihan hyvin näppyihin, mutta haisee epämiellyttävältä, kun sitä on ollut iholla pari tuntia. Tuoksu jää päälle koko päiväksi ja voi muistuttaa hieman itseruskettavan hajua1 product in post En pidä tuoksusta1763 näyttöä