- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Pitoa
Käytin tätä sivustoa puolustukseen🤝🪖ei vahingoita eikä kuluta hiuksia kuten hiuslakka ja on tehokas käytössä! #lykoreview #lykoinflutester #konkurranseinflutester1 product in post Pitoa22 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5
Pyhä iho
Tämä on tarkka kopio Clinique 100h:sta!! Kevyt koostumus ja antaa paljon kosteutta🫧🙌🏼 #lykoreview #lykoinflutester #konkurranseinflutester1 product in post Pyhä iho173 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 4 / 5
Tuoksuu niin hyvältä
Tämä antaa minulle spa-fiiliksen! Rakastan pakkausta, että saa pienen ja ison🫧Puhdistaa koko hiuksen ja tekee siitä todella pehmeän ja kiiltävän! Suosittelen #lykoreview #lykoinflutester #konkurranseinflutester1 product in post Tuoksuu niin hyvältä86 näyttöä - Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Tuoksuu vesimelonikarkilta!🍭
Levittäessä se tuoksuu ihanan vesimelonikarkilta ja ripaukselta kurkkua, täydellinen kesäpäivän iholle levitettäväksi. En kuitenkaan sanoisi sen tuoksuvan «lapselliselta», sillä tuoksu saa lisää syvyyttä levityksen jälkeen, melkein kuin ei tarvitsisi hajuvettä! Ainoa «miinus» on, että se on hyvin riittoisaa, joten jos ei ole varovainen, joutuu seisomaan ikuisuuden voidellakseen, ettei ole valkoinen kaikkialla. #konkurranseinflutester1 product in post Tuoksuu vesimelonikarkilta!🍭137 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Jäänyt käyttämättä
Melkein käyttämätön, valitettavasti sain tästä perioraalidermatiitin. Ei toiminut ihollani, koen että öljy vahingoittaa ihon suojakerrosta. Poisti kuitenkin kaiken meikin kasvoilta! #lykoreview #lykoinflutester #konkurranseinflutester1 product in post Jäänyt käyttämättä29 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 2 päivää sittenHei 😊 Kiitos, että jaoit kokemuksesi. Ikävää kuulla, että tämä ei toiminut ihollasi ja että koit reaktion 💗 Iho on hyvin yksilöllinen, ja se mikä toimii hyvin joillekin, ei valitettavasti sovi kaikille. Hienoa kuulla, että koit sen kuitenkin poistavan meikin ja lian tehokkaasti. Jos haluat apua löytääksesi puhdistusaineen, joka sopii paremmin ihollesi, olet lämpimästi tervetullut ottamaan yhteyttä ihoterapeutteihimme osoitteessa hudterapeuten@lyko.com 💖 Toivotamme sinulle ihanaa päivänjatkoa 🌻
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 2 / 5
Poistaa ja kosteuttaa
Koen, että ihoni muuttuu erittäin kuivaksi ja saan näppyjä tästä. Loistava ihotyypeille, jotka eivät ole herkkiä, koska se poistaa KAIKEN, joten meikinpoistoainetta ei tarvita tämän kanssa. Valitettavasti se ei toimi minulla (sain ihottumaa) #lykoreview #lykoinflutester #konkurranseinflutester1 product in post Poistaa ja kosteuttaa47 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 päivää sittenArvosana: 5 / 5
Etelän tuoksu suihkeena
Tuoksuu niin hyvältä! Antaa minulle tunteen spa:sta, etelästä ja kampaajasta! Suosittelen! Ei ylivoimainen tuoksu, voi helposti tulla pahoinvoivaksi hajuvesistä. #lykoreview #lykoinflutester #konkurranseinflutester1 product in post Etelän tuoksu suihkeena216 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 5 päivää sittenVoiii tätä haluan kokeilla😍1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Tämän tuotteen vakiasiakas
Ainoa, mitä käytän kulmiin yhdessä teidän sekoitusveden kanssa. Olen käyttänyt sitä vuosia. 2 minuuttia yhdessä 10 tipan kanssa, ja olen good✨🤝 #lykoreview #lykoinflutester #konkurranseinflutester1 product in post Tämän tuotteen vakiasiakas779 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paikallishoito kohdallaan
Täydellinen, jos sinulla on tuulinäppylä. Olen käyttänyt tätä useita vuosia ja se kuivattaa yön aikana. Käytän sitä kasvojen useilla alueilla enkä reagoi millään ihottumalla. Olen ollut isolla, joten minulla on herkkä iho🤝🫧✨ #lykoreview #lykoinflutester #konkurranseinflutester1 product in post Paikallishoito kohdallaan82 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kaikkeen
Käytän tätä kaikkeen😍minulla on herkkä iho ison jälkeen enkä reagoi tähän. Monipuolinen ja sopii kasvoille ja vartalolle, jatkuvasti tarjouksia ja tuote, jota ostan uudelleen ja uudelleen🫧🤝 #lykoreview #lykoinflutester #konkurranseinflutester1 product in post Kaikkeen147 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kuva puhuu puolestaan
Mahtavaa! Olen reagoinut lukemattomiin ripsiseerumeihin, mutta en tähän. Yksinkertainen ja tehokas käyttää🤭 Kun kyse on tuloksista, annan kuvan puhua puolestaan😍💪🏼 #konkurranseinflutester1 product in post Kuva puhuu puolestaan537 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Täydellinen edullinen paletti – arkeen ja juhlaan
Tässä saat vastinetta rahoillesi! Flickering Sands -paletissa on lämpimiä ruskeita ja kimaltavia sävyjä. Henkilökohtaisesti en pidä siitä, että minulla on satoja erilaisia meikkituotteita, vaan mieluummin muutama hyvä tuote, jotka toimivat kaikkeen. Tämä luomiväripaletti tekee juuri sen! Se sopii hyvin sekä arkeen, pehmeään glam-tyyliin että juhliin. Sävyt ovat pääosin pigmenttisiä, mutta vaaleammat sävyt ovat vähemmän pigmenttisiä kuin olisin toivonut. Jos tuote olisi ollut kalliimpi, tämä olisi vaikuttanut arvioon negatiivisesti, mutta mielestäni ne ovat parempia kuin odotin hintaan nähden! Käyttämällä luomiväriprimeriä tai peitevoidetta alla, tämä ongelma ratkeaa joka tapauksessa. Sävyt ovat helppoja häivyttää, sekä matta- että kimaltavat sävyt. Tämä tekee tuotteesta myös aloittelijaystävällisen. Paletin koko on mielestäni täydellinen! Se on tarpeeksi pieni, jotta sen voi ottaa mukaan keskikokoiseen/suureen meikkipussiin ilman, että se vie liikaa tilaa. ⭐️Yhteenveto⭐️ + Monikäyttöinen, sopii monenlaisiin lookeihin + Helppo häivyttää + Aloittelijaystävällinen + Hyvä koko +/- Pigmenttinen (hintaan nähden) #konkurranseinflutester #morphe #eyeshadow1 product in post Täydellinen edullinen paletti – arkeen ja juhlaan502 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
e.l.f halo glow
Olen saanut uuden pakkomielteen elf:n halo glow -tuotteesta! Antaa upean hehkun ja on niin helppo häivyttää ihoon! On helppo sekoittaa muita tuotteita kuten poskipunaa ja varjostusta/aurinkopuuteria, ja se kestää koko päivän! #obsessef #konkurranseinflutester18 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan!
Torridenin Dive In Cleansing Foam on epäilemättä paras kasvojen puhdistusaine, jota olen kokeillut iholleni. Minulla on herkkä ja kuiva iho, ja olen aina kamppaillut puhdistustuotteiden kanssa, jotka jättävät ihon kuivan, kireän ja ärtyneen tuntuiseksi. Kun löysin tämän muutama vuosi sitten, kokemus oli täysin erilainen. Se puhdistaa hellävaraisesti ilman, että iho menettää kosteutta, ja iho tuntuu käytön jälkeen pehmeältä, miellyttävältä ja hyvin kosteutetulta. Lisäksi se on erittäin riittoisaa, joten yksi tuubi kestää pitkään. Olen suositellut sitä useille tuttavilleni, ja palautteet ovat olleet pelkästään positiivisia. Tämä on tuote, johon palaan jatkuvasti ja jota suosittelen mielelläni eteenpäin! #konkurranseinflutester1 product in post Rakastan!929 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 5 päivää sittenKiitos vinkistä! Tätä haluan kokeilla😍
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Curl Jelly Scrunching Jelly
Minulla on luonnolliset kiharat, jotka voivat helposti muuttua kuiviksi ja pörröisiksi, ja mielestäni tämä levittyy hyvin hiuksiin tekemättä niitä karkeiksi tai painaviksi. Se ei myöskään ole tahmea, mutta auttaa kiharoita pysymään koossa ja vähentää pörröisyyttä päivän aikana. Se antaa hyvän geelimäisen kalvon, jonka saa helposti puristeltua pois, kun hiukset ovat kuivat. Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen! #konkurranseinflutester1 product in post Curl Jelly Scrunching Jelly1377 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Arvostelu
Käytän tätä tuotetta märkiin hiuksiin aina pestyäni ne. RAKASTAN tätä tuotetta, ja hiukseni tuntuvat käytön jälkeen niin sileiltä ja kauniilta. Pakkauksessa on kevyt pullo, ja tuotteen levittäminen hiuksiin on helppoa ilman, että hiukset tuntuvat rasvaisilta tai raskailta käytön jälkeen. Toivoin, että pullo olisi isompi, mutta kaiken kaikkiaan olen todella tyytyväinen! Liitän kuvan hiuksistani käytön jälkeen. #konkurranseinflutester1 product in post Arvostelu2091 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Aina pelastus kampaamokäyntien välillä!
Olen täysin riippuvainen tästä hiusglossista! Se on pelastukseni kampaamokäyntien välillä, kun väri alkaa menettää kiiltoa. Vain yhdellä käsittelyllä hiukset näyttävät paljon raikkaammilta ja vastavärjätyiltä, ja parasta on, että se tehokkaasti neutraloi keltaisen sävyn, joka usein ilmestyy ajan myötä. Hiuksiin tulee kaunis, viileämpi sävy ja ihana kiilto, joka saa ne näyttämään terveiltä ja hyvin hoidetuilla. Rakastan myös, kuinka helppoa sitä on käyttää kotona! Se tuntuu melkein kuin pieni kampaajan virkistys ilman ajanvarausta. Minulle tästä on tullut vakiotuote kylpyhuoneessa! #konkurranseinflutester1 product in post Aina pelastus kampaamokäyntien välillä!1602 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
VÄLITTÖMÄT ja PITKÄAIKAISET tulokset!
Tämä naamio on täydellinen itsehoitoiltaan 3C3 Se on sekä rauhoittava, kosteuttava että antaa paljon hehkua. Käytin naamiota pari tuntia illalla. Kun otin naamiota pois, tulos näkyi heti, mutta se kesti myös pitkään. Menin nukkumaan naamion poistamisen jälkeen, ja kun heräsin, iho oli yhtä hehkuva kuin mennessäni nukkumaan! Minulla on pieni kasvot ja minulla on vaikeuksia löytää kasvonaamioita, jotka eivät ole liian suuria. Tämä sopi täydellisesti! Koska se koostuu kahdesta osasta, se sopii todennäköisesti monille. Minulla on hieman herkkä iho ja ekseema. Tämä naamio ei aiheuttanut mitään ihottumaa ja oli erittäin rauhoittava iholle! Minulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa naamioista. Aion ehdottomasti ostaa uudelleen! ⭐️Yhteenvetoarvio⭐️ + antaa pitkäkestoista hehkua + kosteuttava + rauhoittava ja sopii (minun) herkälle iholle + hyvä keskikokoisille/pienille kasvoille #konkurranseinflutester #medicube1 product in post VÄLITTÖMÄT ja PITKÄAIKAISET tulokset!992 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Täydellinen arkeen
Tämä on todella täydellinen arkeen! Se on helppo käyttää ja saat kauniin ilmeen nopeasti 😍 #konkurranseinflutester1 product in post Täydellinen arkeen54 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Vahvistaa
Olen käyttänyt tätä jo jonkin aikaa, ja huomaan todella, että se vahvistaa hiuksia. Tunnen myös, että vauvanhiukset kasvavat nopeammin 🤩 #konkurranseinflutester1 product in post Vahvistaa933 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Omg paras ikinä 💗💗💗
Rakastan tätä tuotetta niin paljon 😍😍 Rakastan sitä eniten maun takia, omg!💗 Maku on todella hyvä ja haluan vain syödä sitä😋😋🤣 Se on hyvin pehmeä ja hyvä kuiville huulille ja hintansa arvoinen 😍😍 Täydellinen 👌💗 Tämä ansaitsee 5/5 🫰🏻😍🫶🏻 #konkurranseinflutester #lyko1 product in post Omg paras ikinä 💗💗💗1034 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Rakastan tätä😻😻😻😻😻😻
40 on paras tuoksu Sol de Janeiro -parfyymien joukossa🌸☀️🫧 Tuoksu on todella hyvä ja tuo kesätunnelmaa ☀️🌷🪸 Haistan tästä PALJON vaniljaa ja rakastan sitä😻😻😻 Käytän sitä eniten kesällä ja kun menen ravintolaan, rannalle tai etelään😽 Tämä on kesän must-have ja rakastan sitä niin paljon🫶🏻🫶🏻🫶🏻 5/5 💗💗 #konkurranseinflutester #lyko1 product in post Rakastan tätä😻😻😻😻😻😻561 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5
Melko hyvä 👍🏻
Tämä elf:n primer on Erittäin tahmea ja kestää pitkään 😻😻🫰🫰 Ennen en käyttänyt tätä primeria ja ehkä tunnin jälkeen meikkini oli pois ja näytti huonolta, ja silmäpussit näkyivät !😖😖 En ole siitä kovin suuri fani 😅😅😅 Se on todella tahmea ja meikki kestää koko päivän !😍😍 Rakastan myös pakkausta ja sitä, että se on tuubissa, joten sen voi vain pumpata iholle😌 Ainoa huono puoli oli, että kasvoilleni tuli vähän punoitusta heti levityksen jälkeen ja tahmeuden takia sitä on vaikea häivyttää😑😑 VINKKI: Kun laitat kosteusvoidetta ennen meikkiä tai aurinkovoidetta, anna sen kuivua täysin ennen primerin levitystä, muuten se ei ole yhtä tahmea eikä kestä yhtä hyvin 😊😊 Lisäsin siihen vähän timantteja, jotta se näyttää vähän siistimmältä 😏 #konkurranseinflutester1 product in post Melko hyvä 👍🏻304 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Kaunis ja yksinkertainen, tummanruskea arkimascara!
Tämä on täydellinen arkimascara! Siinä on kevyt koostumus ja se on helppo levittää. Kuivumisaika on sopiva, enkä ole kokenut tämän mascaran olevan paakkuinen tai mureneva. En myöskään ole huomannut harjan kuivuneen! Se on todella hyvä "arkimascarana", sillä se määrittelee ripset hieman ja antaa pituutta ilman liiallista vaikutelmaa. Rakastan käyttää ruskeaa mascarata päivinä, jolloin en halua käyttää paljon meikkiä. Voin käyttää tätä mascarata yksin ilman muuta meikkiä, eikä se näytä epäluonnolliselta tai siltä, että jotain puuttuisi. Jos haluan dramaattisemman lookin, laitan ensin yhden kerroksen tätä mascarata (määrittämään ripset ja asettamaan ne haluamallani tavalla) ja sen jälkeen toisen (minkä tahansa volyymimascaran). Tämä mascara yksin ei anna kovin dramaattista vaikutusta. Ainoa asia, jonka toivoisin olevan parempi, on että ruskea väri on minulle liian tumma! Se näyttää melkein enemmän pehmeältä mustalta tai hyvin tummanruskealta mascaralta kuin ruskealta mascaralta (katso kuvat). Minulla on luonnostaan tummat ripset, mikä voi vaikuttaa tähän, mutta koen tämän olevan minulla paljon tummempi kuin muut kokeilemani ruskeat mascarat. ⭐️Yhteenvetoarvio⭐️ + täydellinen luonnolliseen lookiin + ei paakkuja, jopa useiden kerrosten jälkeen + helppo käyttää + täydellinen "määrittelemään" ripset + antaa kauniin pituuden +/- hyvin tummanruskea - melkein musta #konkurranseinflutester #makeupstore1 product in post Kaunis ja yksinkertainen, tummanruskea arkimascara!96 näyttöä