Yllättävän hyvä
Jos sinulla on vaikeuksia poistaa kaikki meikkisi ennen nukkumaanmenoa, tämä Banilan puhdistusbalmi hoitaa homman varmasti. Se sulattaa kaiken ja iho tuntuu todella puhtaalta ja raikkaalta käytön jälkeen ilman, että se kiristää tai kuivuu. Tuoksuu miedosti vesimelonilta. Suosittelen lämpimästi, sopii sekä nuorelle että kypsälle iholle. #banila #zeroit #rensebalm #lykocreator #lykoreview1 tuote lookissa Yllättävän hyvä71 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 viikkoa sittenniiiin hyvää👌1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 8 kuukautta sitten
Kaksi uutta korealaista
2 tuotetta julkaisussa Kaksi uutta korealaista622 näyttöä- Kommentti lisättiin 8 kuukautta sittenOlen niin utelias Banilan vihreästä! Sinun täytyy sanoa, mitä mieltä olit myöhemmin! 🥰1 tykkää