- Viesti luotiin 4 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Pieni pettymys
Pürillä on yleensä huippuhyviä tuotteita. Mutta tämä primerin ja luomivärin yhdistelmä kerääntyy luomivakoon, jos haluan käyttää sitä sellaisenaan. Tulos on ok, kun laitan päälle toisen kiinteän luomivärin. Mutta hinnan huomioiden on olemassa parempia tuotteita, jos etsii jotain vastaavaa, ja ne ovat paljon halvempia.#kykoreview1 product in post Pieni pettymys58 näyttöä - Viesti luotiin 4 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Tuoksuu hyvältä
Minulla on rasvainen päänahka, ja vaalennetut raidat auttavat hieman. Jos minulla on juuri tehty raidat, voin parhaimmillani pestä hiukset joka toinen päivä. Muuten pesen hiukset joka päivä. Jos pesuväli venyy päivällä, minun täytyy todella käyttää kuivashampoota. Kokeilin tätä Ritualsilta. Se tuoksuu hyvältä, mutta päänahkani on edelleen ongelma käytön jälkeen. Hiukseni pysyvät rasvaisina. Esimerkiksi Babtiste Bare on uusi suosikki, ja ostan siitä ison suihkepullon 29 kruunulla Ö.B:stä.#kykoreview1 product in post Tuoksuu hyvältä38 näyttöä