• Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Pieni pettymys

    Pürillä on yleensä huippuhyviä tuotteita. Mutta tämä primerin ja luomivärin yhdistelmä kerääntyy luomivakoon, jos haluan käyttää sitä sellaisenaan. Tulos on ok, kun laitan päälle toisen kiinteän luomivärin. Mutta hinnan huomioiden on olemassa parempia tuotteita, jos etsii jotain vastaavaa, ja ne ovat paljon halvempia.#kykoreview
    1 product in post Pieni pettymys
    58 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tuoksuu hyvältä

    Minulla on rasvainen päänahka, ja vaalennetut raidat auttavat hieman. Jos minulla on juuri tehty raidat, voin parhaimmillani pestä hiukset joka toinen päivä. Muuten pesen hiukset joka päivä. Jos pesuväli venyy päivällä, minun täytyy todella käyttää kuivashampoota. Kokeilin tätä Ritualsilta. Se tuoksuu hyvältä, mutta päänahkani on edelleen ongelma käytön jälkeen. Hiukseni pysyvät rasvaisina. Esimerkiksi Babtiste Bare on uusi suosikki, ja ostan siitä ison suihkepullon 29 kruunulla Ö.B:stä.#kykoreview
    1 product in post Tuoksuu hyvältä
    38 näyttöä