Linda
- Viesti luotiin 4 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä säilytys
Tähän meikkilaukkuun mahtuu suurin osa tavaroista. Kätevä ominaisuus on yläosassa oleva pienempi vetoketjullinen ja läpinäkyvä osio, johon voi laittaa tuotteita, joita haluaa käyttää hieman useammin. Ja tietää, että on laittanut ne sinne, muuten ne ovat täysin näkyvissä. Jos esimerkiksi, kuten minä, et ole kovin järjestelmällinen tuotteidesi kanssa. Olen pakkomielteinen erilaisista huulituotteista, huulikiilloista, huulipunista, huultenrajauskynistä, huuliväreistä ja minulla on paljon niitä. Silloin on mukava tietää, että olen laittanut suosikkini tällä hetkellä pieneen läpinäkyvään osioon. Näin minun ei tarvitse kaivaa useista pienemmistä meikkilaukuista.#lykoreview1 product in post Hyvä säilytys - Viesti luotiin 4 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras meikkivoide sitten Exuviancen lopetettua oman
Tämä meikkivoide sopii ihonsävyyni todella hyvin. Se on helppokäyttöinen ja tuntuu todella hoitavan ihoa samalla. Ostin Jane Iredalen meikkivoiteen ihotautilääkärini suosituksesta, koska minulla on ruusufinni, ja tämä merkki on varma valinta markkinoilla, jos haluaa käyttää meikkivoidetta tämän ihosairauden kanssa ilman, että iho muuttuu punaisemmaksi ja tulehtuneemmaksi.. Se pysyy hyvin ja saan iholleni pehmeän ja miellyttävän tunteen, kun käytän sitä.#lykoreview1 product in post Paras meikkivoide sitten Exuviancen lopetettua oman361 näyttöä - Viesti luotiin 4 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Läpinäkyvä väri
Tätä tuotetta voi hyvin olla ilman. Jos haluat enemmän hehkua, löytyy halvempia ja parempia vaihtoehtoja kuin tämä. Positiivista on, että se tuntuu miellyttävältä käyttää iholla.#lykoreview1 product in post Läpinäkyvä väri75 näyttöä - Viesti luotiin 4 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Vaikea työstää peitevoide
Minulla oli suuret odotukset, kun ostin tämän Pürin peitevoiteen. Väri sopii mielestäni täydellisesti minulle. Mutta sitä on vaikea saada tasaiseksi ja kauniiksi, ja tuntuu kuin se sulaisi nopeasti pois, ja valitettavasti se korostaa sitä, että olen yrittänyt kirkastaa silmien alla. Kun käytän sitä meikkivoiteeni kanssa muilla ihoalueilla, se toimii paremmin.#lykoreview1 product in post Vaikea työstää peitevoide158 näyttöä - Viesti luotiin 4 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Pieni pettymys
Pürillä on yleensä huippuhyviä tuotteita. Mutta tämä primerin ja luomivärin yhdistelmä kerääntyy luomivakoon, jos haluan käyttää sitä sellaisenaan. Tulos on ok, kun laitan päälle toisen kiinteän luomivärin. Mutta hinnan huomioiden on olemassa parempia tuotteita, jos etsii jotain vastaavaa, ja ne ovat paljon halvempia.#kykoreview1 product in post Pieni pettymys58 näyttöä - Viesti luotiin 4 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä hehku tässä poskipunatikkussa
Ruusufinnin takia ihotautilääkärini on suositellut Jane Iredalea turvalliseksi merkiksi, joka ei ärsytä ihoa enempää ja sopii käytettäväksi tässä tulehduksellisessa ihotilassa ilman, että punoitus ja muut vaivat pahenevat. Mielestäni väri on kaunis, olipa tarkoitus saada vain pieni sävy tai rakentaa sitä enemmän. Helppokäyttöinen ja sulava, kaunis poskipunatikku.#lykoreviev1 product in post Hyvä hehku tässä poskipunatikkussa65 näyttöä - Viesti luotiin 4 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Tuoksuu hyvältä
Minulla on rasvainen päänahka, ja vaalennetut raidat auttavat hieman. Jos minulla on juuri tehty raidat, voin parhaimmillani pestä hiukset joka toinen päivä. Muuten pesen hiukset joka päivä. Jos pesuväli venyy päivällä, minun täytyy todella käyttää kuivashampoota. Kokeilin tätä Ritualsilta. Se tuoksuu hyvältä, mutta päänahkani on edelleen ongelma käytön jälkeen. Hiukseni pysyvät rasvaisina. Esimerkiksi Babtiste Bare on uusi suosikki, ja ostan siitä ison suihkepullon 29 kruunulla Ö.B:stä.#kykoreview1 product in post Tuoksuu hyvältä38 näyttöä - Viesti luotiin 4 viikkoa sitten4 näyttöä
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Ei yhtä hyvä kuin alkuperäinen
Olen nyt käyttänyt Ritualsin uutta "natural deodorant" Sakura-linjasta. Se, että se sisältää prebiootteja eikä alumiinia, sekä on vapaa parabeeneista, on vähemmän tärkeää kuin se, että tuote todella toimii. (Ainakin minulle, joka tarvitsee erittäin tehokasta deodoranttia.) Alkuperäisen deo-suihkeen kanssa aamushowerin jälkeen tuoksui hyvältä vielä seuraavana aamuna. Tämä antaa alkavan hikoilun hajua päivän lopussa. Lisäksi se ei asetu heti, vaan tulee märäksi ja valuu hieman ennen kuin se kuivuu. Pullo on pienempi, 75 ml, mutta maksaa yhtä paljon kuin alkuperäispullo, jota olen nyt nähnyt täällä vain 50 ml:na, mutta aion ostaa sen sen sijaan. Kysyn myös, onko Sakuran deodoranttitikku poistunut markkinoilta? Se toimi myös loistavasti. Ja on hyvä ottaa mukaan uimahalliin ja kuntosalille, jos haluaa ottaa huomioon ympäristönsä suihkepilvien suhteen. Sakuran uuden deodoranttisuihkeen tuoksu on sama, ja rakastan sitä. Mutta valitettavasti se häviää nopeammin, ja hikoilun haju voi ottaa vallan. #lykoreview1 product in post Ei yhtä hyvä kuin alkuperäinen2810 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenMikä sääli, että näin kävi! Rakastan Ritualsia, mutta en ole koskaan kokeillut heidän deodoranttiaan. Toivottavasti löydät paremmin toimivan 💖 Olen käyttänyt Dovea monta vuotta ja olen super tyytyväinen heidän tuotteisiinsa! 🤗2 tykkää
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten
Ei pidä hyvin ja valuu, kun suihkuttaa.
Ritualsin uusi deodorantti suihkeena tulee pienemmässä 75 ml pullossa, mutta maksaa yhtä paljon kuin alkuperäinen deo-suihke Sakura, jota olen käyttänyt useita vuosia ja johon olen aina palannut. Se, että se on rikastettu prebiooteilla ja ilman parabeeneja ja nimeltään Sakura natural deodorant, tuntuu yhtäkkiä ei niin tärkeältä, kun päivä päättyy alkavaan hikoilun hajuun, deo ei asetu suoraan vaan tulee märäksi ja hieman valuviin, kun sitä ensin käyttää. Tämä on myös haitta verrattuna alkuperäiseen deoon. Kuitenkin sillä on sama hieno tuoksu kuin tavallisesti, mutta koen, että se häviää nopeammin, aivan kuin se ei kestäisi yhtä kauan. Kaipaan myös deodoranttipuikkoa, joka oli Ritualsin Sakura-sarjassa. Sopii hyvin uimahalliin tai kuntosalille, jos et halua häiritä muita suihkeella.#lykoreview1 product in post Ei pidä hyvin ja valuu, kun suihkuttaa.345 näyttöä