- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 19 tuntia sittenArvosana: 3 / 5
Luonnollinen look, mutta pakkaus pilaa sen
Mielestäni se sulautuu hyvin ihoon ja levittyy luonnollisesti. Se tuntuu kevyeltä ja on todennäköisesti täydellinen, jos pidät luonnollisesta meikistä. Minulle, joka usein tykkään hieman enemmän väriä ja hieman enemmän meikattua ilmettä, se oli ehkä hieman liian heikko. Mutta ehdottomasti hyvä, jos haluat luonnollista meikkiä. Mielestäni myös pakkaus ei ole kovin hyvä. Yhden viikon käytön jälkeen se on löysä ja vaikea käyttää. Mielestäni sen pitäisi olla paremmin tehty, varsinkin kun se on käytännöllinen tuote mukaan otettavaksi. Tunnen myös useita, joilla on ollut sama ongelma pakkauksen kanssa. #lykocreator #lyko #milkmakeup #lipandcheek1 product in post Luonnollinen look, mutta pakkaus pilaa sen112 näyttöä