- KÀyttÀjÀn rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Pelastaja hiustenpesujen vĂ€lillĂ€đż
Hei! Nyt minulla on ollut kunnia testata instant dry shampooa #lykoinflutesterilta #waterclouds On niin hauskaa kokeilla, koska en ole aiemmin kĂ€yttĂ€nyt kuivashampoota niin paljon, joten se oli jĂ€nnittĂ€vÀÀ! đ€© Pesen hiukseni yleensĂ€ 1-2 kertaa viikossa ja voin huomata, ettĂ€ hiukseni nĂ€yttĂ€vĂ€t nopeasti melko huolitelluilta, joten olin uskomattoman innoissani pÀÀstĂ€kseni kokeilemaan tĂ€tĂ€ herkkua.đż EnsimmĂ€inen asia, johon kiinnitin huomiota, oli tuoksu, se tuoksuu aluksi erittĂ€in voimakkaasti, mutta se laskeutuu nopeasti ja antaa raikastavan tuoksun, joka kestÀÀ. PidĂ€n tuoksusta, mutta jos olet herkkĂ€ tuoksuille, se voi tuntua hieman raskaalta. âïž âïžAloitin suihkuttamalla yhden suihkeen juurille ja sen jĂ€lkeen suihkutin pituuksiin ja lopetin harjaamalla lĂ€pi! âïž Minunâ âKoin todella, ettĂ€ hiukseni nĂ€yttivĂ€t raikkaammilta eivĂ€tkĂ€ niin öljyisiltĂ€. â Hiukseni tuntuivat todella raikastetuilta hiustenpesupĂ€ivien vĂ€lillĂ€ ilman, ettĂ€ ne kuivuivat tai painuivat alas. âTuoksu kestÀÀ pitkÀÀn ja se tuoksuu myös erittĂ€in raikkaalta ja ihanalta. âKĂ€ytĂ€nnöllinen pakkaus suihkepumpulla ja helppo pakata matkalle. Yhteenvetona tĂ€mĂ€ saa tĂ€ydet 5 tĂ€hteĂ€, koska minulla ei ole mitÀÀn huonoa sanottavaa siitĂ€ ollenkaan ja olen ehdottomasti lisĂ€nnyt tĂ€mĂ€n hiusrutiiniini nyt!đ©· Suosittelen!!!âïžâïžâïžâïžâïž #lykoinflutester#WATERCLOUDS waterclouds1 product in post Pelastaja hiustenpesujen vĂ€lillĂ€đż337 nĂ€yttöÀ - KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Kosteuttava JA syvÀpuhdistava
đŸOlen saanut kunnian kokeilla tĂ€tĂ€ shampoota #lykoinflutesterilta #k18!đŸ Ihana shampoo, joka on todella riittoisaa, ei tarvitse paljon saadakseen todella puhdasta ja hyvinvoivaa hiusta. Huomasin jo ensimmĂ€isellĂ€ kerralla, ettĂ€ hiukset tulivat paljon kevyemmiksi ja pehmeĂ€mmiksi, ja ettĂ€ tuotteen jÀÀmiĂ€ poistui. Puhdistavat shampoot voivat joskus kuivattaa pÀÀnahkaani, jos kĂ€ytĂ€n niitĂ€ liian usein, mutta en ole kokenut sitĂ€ lainkaan tĂ€mĂ€n kanssa! Shampoon kaksinkertaistan kuten tavallista ja olen yhtĂ€ jĂ€rkyttynyt joka kerta siitĂ€, kuinka hyvin se vaahtoaa ja kuinka vĂ€hĂ€n shampoota tarvitaan. Shampoolla on hieman pelottava tumma vĂ€ri eikĂ€ se tuoksu erityisen voimakkaasti, mutta se jĂ€ttÀÀ hiukset pehmeiksi ja kosteutetuiksi, ja todella valmistaa hiukset todella hyvĂ€lle hiusmaskille, glossingille tai K18-maskille! Tuntuu siltĂ€, ettĂ€ hoidot, joita kĂ€ytetÀÀn tĂ€mĂ€n shampoon jĂ€lkeen, hyödynnetÀÀn paremmin hiuksista. Voin jopa harjata hiukseni varovasti ilman hoitoainetta, ja hiukset ovat helppo selvittÀÀ, ja muotoilun jĂ€lkeen hiukset ovat tĂ€ynnĂ€ kiiltoa. TĂ€mĂ€ on yksinkertaisesti yksi parhaista ja hellĂ€varaisimmista puhdistavista shampoista, joita olen kokeillut! đ YhdessĂ€ K18-maskin kanssa se on voittamaton yhdistelmĂ€ ja ehdottomasti tuote, jota aion jatkaa ostamista. đ1 product in post Kosteuttava JA syvĂ€puhdistava1533 nĂ€yttöÀ- Kommentti lisĂ€ttiin 6 kuukautta sittenMitĂ€ hoitoainetta kĂ€ytĂ€t? MitĂ€ shampoota kĂ€ytĂ€t tĂ€mĂ€n lisĂ€ksi?
- KÀyttÀjÀn rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Sujautettava ja söpö LED-lamppu
Sain kotiin paljon tuotteita testattavaksi #LYKOINFLUTESTERiltÀ #LOVENLAYERilta Yksi niistÀ oli tÀmÀ kannettava langaton UV-lamppu. ErittÀin söpö lamppu, joka oli pienempi kuin luulin. Muistuttaa Apple-hiirtÀ, mikÀ on vÀhÀn hauskaa. KÀytin tÀtÀ yhdessÀ kahden eri kerroksen kanssa, jotka sain kotiin testattavaksi. Valitettavasti en voi sanoa, onko lamppu hyvÀ vai ei, koska en kokenut niin voimakasta kovettumista kerroksilleni, erityisesti ensimmÀisen kierroksen jÀlkeen. Mutta toisen testin jÀlkeen ja sen jÀlkeen, kun muutin hieman levitystÀni, jossa leikkasin reunat ja viilasin kovettumisen jÀlkeen, huomasin eron, joten sanoisin silti, ettÀ tuote tekee työnsÀ! Tein kuitenkin kaksi kierrosta, koska koin, ettÀ kovettuminen parani. Iso plussa siitÀ, ettÀ se on pieni ja kÀtevÀ, mutta myös haittapuoli, koska jouduin tekemÀÀn peukalot molemmille kÀsille erikseen, koska en saanut molempia kÀsiÀ sisÀÀn, joten kaikki kynnet eivÀt saaneet valoa. Kuitenkin koen akun keston hyvÀksi, koska en ole tarvinnut ladata sitÀ kertaakaan siitÀ lÀhtien, kun kÀytin sitÀ ensimmÀisen kerran noin 3 viikkoa sitten. Hintaan nÀhden olisin todennÀköisesti ostanut hieman suuremman UV-lampun vain voidakseni tehdÀ kaikki kynnet kerralla.1 product in post Sujautettava ja söpö LED-lamppu1378 nÀyttöÀ - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Ei hassumpaa!!
Sain mukavan tehtĂ€vĂ€n #lykoinflutesteriltĂ€ kokeilla tĂ€tĂ€ shampoota #WellaProfessionalsilta yhdessĂ€ hoitoaineen, hiusmaskin ja hiesserumin kanssa samasta sarjasta. Se on heidĂ€n "Ultimate Smooth" -sarjansa, joka on suunniteltu detoksoimaan hiukset metalleista. En oikeastaan tiedĂ€ paljon hiustenhoidosta, olen enemmĂ€n ihonhoidon nörtti đ€ Mutta minulla on vĂ€hĂ€n kĂ€sitystĂ€ pÀÀnahastani ja hiuksistani, ja minulla on aavistus siitĂ€, mikĂ€ toimii ja mikĂ€ ei. Minulla on suhteellisen pitkĂ€t hiukset, joita haluan eniten pitÀÀ puhtaina ja raikkaina đ YritĂ€n yleensĂ€ venyttÀÀ pesua noin 5 pĂ€ivÀÀ hiustenpesujen vĂ€lillĂ€, koska koen, ettĂ€ hiukset pysyvĂ€t myös pidempÀÀn rasvaisina. TĂ€mĂ€ shampoo tulee lĂ€pinĂ€kyvĂ€ssĂ€, kauniissa pullossa, jossa on tavallinen ruuvikorkki. Tuotteen puristaminen pullosta ei ole vaikeaa. MielestĂ€ni se on enemmĂ€n riittoisaa kuin mihin olen tottunut, joten olen todennĂ€köisesti yliannostellut hieman, mutta se ei haittaa paljoa. Kun hierot sitĂ€, siitĂ€ muodostuu melko nopeasti runsas vaahto, mikĂ€ myös lisÀÀ tunnetta siitĂ€, ettĂ€ se on riittoisaa. En tunne tarvetta shampoonoida kahdesti tĂ€mĂ€n shampoon kanssa, mikĂ€ on iso plussa. Vaikka hiukset aluksi tuntuvat karheilta vain shampoon kĂ€ytön jĂ€lkeen, se ei silti ole aivan niin huonoa kuin se voi olla muiden shampojen kanssa. Ja tunne sen jĂ€lkeen on, ettĂ€ hiukset tuntuvat kunnolla puhtailta ja erittĂ€in kiiltĂ€viltĂ€! Tuntuu raikkaalta ja vahvalta, olen tyytyvĂ€inen! Ainoa pieni huono puoli, joka ilmeni, on se, ettĂ€ huomasin hieman enemmĂ€n pieniĂ€ kuivia lĂ€iskiĂ€ pÀÀssĂ€ni kuin tavallisesti, mutta on vaikeaa sanoa, aiheuttiko tĂ€mĂ€ shampoo vai ei. Tuoksu on mieto mutta hyvĂ€, voit aistia kuvauksessa mainitut jasmiini- ja vaniljanuotit. Tuoksu jÀÀ myös hiuksiin hetkeksi pesun jĂ€lkeen, mikĂ€ on mukavaa - mutta omasta puolestani se voisi olla ehdottomasti vielĂ€ enemmĂ€n. Yhteenvetona tĂ€mĂ€ tuntuu todella hyvĂ€ltĂ€ shampoolta! En voi oikein antaa sille 5 tĂ€hteĂ€, koska en usko, ettĂ€ se oli elĂ€mÀÀ muuttava, mutta hyvĂ€ ja hyvin 4! Hinta on kuitenkin mielestĂ€ni melko korkea, mutta jos budjetissasi on tilaa, sanoisin KĂY! đ„° #lykoinflutester #WellaProfessionals #shampoo1 product in post Ei hassumpaa!!4004 nĂ€yttöÀ- Kommentti lisĂ€ttiin 1 vuotta sittenAnna & Lina, kiitos kommenteistanne đ„° Olen iloinen, ettĂ€ pystyin inspiroimaan teitĂ€!2 tykkÀÀ
- KÀyttÀjÀn rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sitten
LâOrĂ©al Professionel Metal Dx
Uutta #LYKOINFLUTESTERiltĂ€ đ€©đ Ensivaikutelmani on, ettĂ€ sarja tuoksuu uskomattoman hyvĂ€ltĂ€, vihreĂ€ tee all the way. Odotan innolla, ettĂ€ pÀÀsen testaamaan tĂ€tĂ€ Metal Dx -sarjaa LâOrĂ©al Professionelilta. Se on erityisesti kehitetty neutraloimaan metallipartikkeleita hiuksissa. Sarjan pitĂ€isi suojata hiuksia ulkoisilta vaikutuksilta ja estÀÀ haitallisten metallien kertymistĂ€ hiuksiin. Se suojaa siis hiuksia ulkoisilta vaikutuksilta. Olen saanut kaikki sarjan tuotteet kotiin! đ€ #LOREALPRO8 tuotetta julkaisussa LâOrĂ©al Professionel Metal Dx1918 nĂ€yttöÀ- KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Kommentti lisĂ€ttiin 1 vuotta sittenVoi! Niin hauskaa! Kauniita tuotteita đđ€·ââïž1 tykkÀÀ
- KÀyttÀjÀn rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Kaunis pipettipullo
Sain tĂ€mĂ€n ilmaiseksi #LYKOINFLUTESTERiltĂ€ ja #KORAORGANICSilta ja olen testannut sitĂ€ nyt kuukauden ajan mukana olevan kasvovoiteen kanssa. TykkÀÀn pullosta ja pipetistĂ€, saat hyvĂ€n hallinnan tuotteen mÀÀrĂ€stĂ€. Ja tarvitset vain yhden tipan, joten se on taloudellinen kĂ€yttÀÀ. Olen kĂ€yttĂ€nyt sitĂ€ aamuisin ja iltaisin ja mielestĂ€ni se imeytyy helposti, se ei ole ohutta ja vie hieman aikaa imeytyĂ€ ennen kuin kĂ€ytĂ€t kasvovoidetta. Minulla on normaali mutta herkkĂ€ iho ja olen pÀÀsÀÀntöisesti reagoinut negatiivisesti useimpiin ikÀÀntymistĂ€ estĂ€viin tuotteisiin, olen 45. TĂ€mĂ€ on positiivinen yllĂ€tys, en ole reagoinut negatiivisesti, pĂ€invastoin, nĂ€en, ettĂ€ suupielieni epĂ€tasaisuudet ovat vĂ€hentyneet đ erittĂ€in positiivinen kokemus. Mutta, se ei haise hyvĂ€ltĂ€, en ymmĂ€rrĂ€, miksi asialle ei ole tehty mitÀÀn ennen tuotteen lanseerausta, se haisee tiukalta jollekin mÀÀrittelemĂ€ttömĂ€lle. Ja se kestÀÀ jonkin aikaa, nyt 10 minuuttia levittĂ€misen jĂ€lkeen haistan sen edelleen. Ja se on niin sÀÀli, koska tuote tekee sen, mitĂ€ lupaa. Nyt olen herkkĂ€ hajuille, joten suosittelen, jos harkitset ostamista, haistamaan niitĂ€ ensin kaupassa âșïž1 product in post Kaunis pipettipullo463 nĂ€yttöÀ - KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Rasvainen ja mieto
Olen testannut tĂ€tĂ€ kuukauden ajan #KORAORGANICSilta ja #LYKOINFLUTESTERiltĂ€ ja tĂ€ytyy sanoa, ettĂ€ se tĂ€yttÀÀ lupauksensa lĂ€hes tĂ€ysin⊠Olen 45 ja olen vasta alkanut saada joitakin epĂ€tasaisuuksia, erityisesti suun ympĂ€rillĂ€ syvennyksinĂ€đ± pelottavaa. Minulla on normaali mutta herkkĂ€ iho ja reagoisin niin nopeasti, kun olen kokeillut erilaisia voiteita iholleni ja ikÀÀni. TĂ€mĂ€ melko rasvainen voide ei ole aiheuttanut mitÀÀn reaktiota, ja olen kĂ€yttĂ€nyt sitĂ€ aamuisin ja iltaisin joka pĂ€ivĂ€ kuukauden ajan. Ja nĂ€en muutoksiađ suun ympĂ€rillĂ€, jeeđ„ł Se ei ole 100% poissa, mutta nĂ€kyvĂ€sti vĂ€hentynyt. Voide on kuten mainittu rasvainen, mutta se ei tunnu tahmealta ja imeytyy hyvin. Ja iho on uskomattoman pehmeĂ€. Mutta, ja se on valitettavasti iso mutta, se ei haise hyvĂ€ltĂ€. Minulla ei ole mitÀÀn, mihin voisin verrata hajua, mutta se ei ole erityisen miellyttĂ€vĂ€. Harmillista, sillĂ€ voide on hyvĂ€ ja tĂ€yttölaatikkoidea on vain uskomattoman hieno. Purkki itsessÀÀn on koru kylpyhuoneessa, se on todella kaunis. Suositellaan, jos et ole kovin hajuille herkkĂ€.1 product in post Rasvainen ja mieto425 nĂ€yttöÀ - KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Fantastinen
Sain tĂ€mĂ€n oxĂ„ #lykoinflutesteriltĂ€ Siis wooow rakastan tĂ€tĂ€! Pelastaa kylmĂ€kauden aikana, joten voi raikastaa ja rakastaa piparminttuöljyn tuoksua! Fantastinen ja se antaa pienen viilentĂ€vĂ€n vaikutuksen hetkeksi, ja sitĂ€ arvostaa, ettĂ€ tuntee itsensĂ€ jotenkin raikkaammaksi! MitĂ€ pidĂ€n tuotteesta âą Sen koko âą tuoksu! Vihdoin vĂ€hĂ€n enemmĂ€n tuoksua rakastan tuoksuađ€© âą viilentĂ€vĂ€ vaikutus âą tekee sen, mitĂ€ sanotaan! Kosteuttaa ja viilentÀÀ hetken! Haitat En voi keksiĂ€ mitÀÀn, koska se oli juuri sitĂ€, mitĂ€ etsin Joten kuinka monta aurinkoa?! 5 viidestĂ€ auringosta! #LABRUKET đđđđđ1 product in post Fantastinen693 nĂ€yttöÀ