• Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Hyvä, mutta…

    Minulla oli #lykotestpilotn kautta mahdollisuus testata kolmea #drceuraclen tuotetta, ja olen käyttänyt niitä lähes kolme viikkoa. Minulla on sekaiho ja käytän aktiivisia ainesosia ihonhoitorutiinissani päivittäin. Koska käytän jo säännöllisesti retinolia, päätin tauottaa tavallisen seerumini testijakson ajaksi antaakseni tälle tuotteelle reilun mahdollisuuden. Ensivaikutelmani oli erittäin positiivinen – pakkaus on todella söpö! Tuote tulee pienessä hohtavassa pullossa, jossa on pipetti, ja se tuntuu sekä ylelliseltä että houkuttelevalta. PDRN & Retinol Shot Ampoule sisältää paljon puhuttua ainesosaa ”lohen DNA:ta” (PDRN), joka on noussut suureksi trendiksi ihonhoidossa, joten olin todella utelias kokeilemaan sitä. Koostumus on kevyt ja imeytyy nopeasti ihoon. Tuoksu on hieman erikoinen eikä ihan minun makuuni, mutta se häviää nopeasti levityksen jälkeen. Tunnet, että tuote toimii, sillä se antaa iholle kevyen pistelyn tunteen. Vertailtaessa tuloksia minun on kuitenkin sanottava, että pidän enemmän tavallisesta retinoliseerumistani. Se näyttää antavan vahvemman vaikutuksen, ja koen, että ihoni saa paremman koostumuksen ja näyttää tasaisemmalta ja sileämmältä. Testijakson aikana sain myös muutamia näppyjä. Samanaikaisesti käytin myös saman merkin Jeju Matcha Tea Essenceä, joten on vaikea sanoa, mikä tuotteista mahdollisesti aiheutti reaktion tai oliko se niiden yhdistelmä. Vaikka arvostin todella tuotteen estetiikkaa ja tunsin sen vaikuttavan jonkin verran, siitä ei tullut minulle välitöntä suosikkia. Aion kuitenkin testata sitä erikseen nähdäkseni, miten ihoni reagoi uudelleen.
    1 product in post Hyvä, mutta…
    17 näyttöä