Heli
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 4 / 5
Erittäin hyvä
Sain #lykotestpilot -edustajana testata tätä tuotetta yhdessä PDRN & Retinol Shot Ampoulen ja Hyal Reyouth Melting Foaming Balmin kanssa #drceuracle -merkiltä. Minulla on sekaiho, ja yleensä käytän muita tuotteita ihonhoitorutiinissani, mutta tämän testin ajaksi jätin ne sivuun. Olen käyttänyt tuotetta lähes kolme viikkoa iltarutiinissani. Pakkaus on todella kaunis, se on ylellinen lasipullo, ja tuote on hyvin esteettisesti miellyttävä. Se on kaksivaiheinen neste, jossa on vaaleanvihreä ja tummanvihreä sävy, ja kun tuotetta käyttää, pulloa ravistetaan, jolloin värit sekoittuvat kauniiksi sävyksi. Sen koostumus on juokseva ja siinä on mieto matchan tuoksu, mutta se ei ole häiritsevä. Heti levityksen jälkeen iho tuntuu rauhoittuneelta ja kosteutetulta, ja se saa kauniin hehkun. Olen erittäin tyytyväinen alkuvaiheen tuloksiin, mutta myöhemmin sain näppyjä. Koska on mahdotonta tietää, mikä aiheutti reaktion, olen tauottanut uusien tuotteiden käytön ja aion testata niitä erikseen jatkossa nähdäkseni, miten ihoni reagoi.1 product in post Erittäin hyvä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 3 / 5
Hyvä, mutta…
Minulla oli #lykotestpilotn kautta mahdollisuus testata kolmea #drceuraclen tuotetta, ja olen käyttänyt niitä lähes kolme viikkoa. Minulla on sekaiho ja käytän aktiivisia ainesosia ihonhoitorutiinissani päivittäin. Koska käytän jo säännöllisesti retinolia, päätin tauottaa tavallisen seerumini testijakson ajaksi antaakseni tälle tuotteelle reilun mahdollisuuden. Ensivaikutelmani oli erittäin positiivinen – pakkaus on todella söpö! Tuote tulee pienessä hohtavassa pullossa, jossa on pipetti, ja se tuntuu sekä ylelliseltä että houkuttelevalta. PDRN & Retinol Shot Ampoule sisältää paljon puhuttua ainesosaa ”lohen DNA:ta” (PDRN), joka on noussut suureksi trendiksi ihonhoidossa, joten olin todella utelias kokeilemaan sitä. Koostumus on kevyt ja imeytyy nopeasti ihoon. Tuoksu on hieman erikoinen eikä ihan minun makuuni, mutta se häviää nopeasti levityksen jälkeen. Tunnet, että tuote toimii, sillä se antaa iholle kevyen pistelyn tunteen. Vertailtaessa tuloksia minun on kuitenkin sanottava, että pidän enemmän tavallisesta retinoliseerumistani. Se näyttää antavan vahvemman vaikutuksen, ja koen, että ihoni saa paremman koostumuksen ja näyttää tasaisemmalta ja sileämmältä. Testijakson aikana sain myös muutamia näppyjä. Samanaikaisesti käytin myös saman merkin Jeju Matcha Tea Essenceä, joten on vaikea sanoa, mikä tuotteista mahdollisesti aiheutti reaktion tai oliko se niiden yhdistelmä. Vaikka arvostin todella tuotteen estetiikkaa ja tunsin sen vaikuttavan jonkin verran, siitä ei tullut minulle välitöntä suosikkia. Aion kuitenkin testata sitä erikseen nähdäkseni, miten ihoni reagoi uudelleen.1 product in post Hyvä, mutta…300 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 päiväHarmillista, että sait ihottuman 🥹 Ostin sen ja odotan innolla kokeilevani, kun hoitoni Acnatacilla on ohi. Mutta nyt olen hieman epävarma 🙈 Todella hyvä arvostelu ♥️
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 päivää sittenArvosana: 5 / 5
Erittäin tyytyväinen
Olen saanut kokeilla Dr. Ceuracle Hyal Reyouth Melting Foaming Balmia kolmen viikon ajan, ja se on ollut mielenkiintoinen kokemus, koska se eroaa melko paljon muista kokeilemistani puhdistusbalmeista. Ensivaikutelmani oli, että tuote tulee kauniissa purkissa, jossa on mukana spateli, mikä tuntuu sekä käytännölliseltä että hygieeniseltä. Purkki on kuitenkin melko suuri, kun taas sisäastia on huomattavasti pienempi, joten pakkaus tuntuu hieman kömpelöltä suhteessa siihen määrään tuotetta, jonka saa. En tunne erityistä tuoksua, mikä on mielestäni hyvä, koska tuote tuntuu miedolta ja sopii myös niille, jotka suosivat hajusteetonta ihonhoitoa. Koostumus on hyvin erilainen verrattuna muihin testaamiini puhdistusbalmeihin. Se on paljon paksumpaa eikä sula iholla samalla tavalla kuin monet muut balmit. Sen sijaan se tuntuu melkein kuin paksun tahnan hieromiselta ihoon. Kun lisäät vettä, se muuttuu vaahtoavaksi puhdistusaineeksi, mikä tarjoaa ainutlaatuisen käyttökokemuksen. Pidän eniten siitä, että se huuhdellaan pois täysin ilman ongelmia. Se ei jätä kalvoa eikä öljyistä tunnetta, vaan iho tuntuu puhtaalta, raikkaalta ja miellyttävältä käytön jälkeen. Aluksi käytin usein enemmän tuotetta kuin tarpeen tottumuksesta, koska olen tottunut muihin puhdistusbalmeihin. Mutta tämän tuotteen kanssa pieni määrä riittää todella pitkälle. Minulle pieni määrä on riittänyt poistamaan tehokkaasti arkipäivän meikin. #lykotestpilot #drceuracle1 product in post Erittäin tyytyväinen223 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 päivää sittenOlen kuullut tästä niin paljon hyvää 🌸1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
Päivän Kynnet
💙💛💙5 tuotetta lookissa Päivän Kynnet117 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5
Raikas ja energinen
#lykotestpilotna sain mahdollisuuden testata Abercrombie & Fitchin Fierce Confidence Eau de Colognea. Ensimmäinen asia, joka kiinnitti huomioni, oli pakkaus. Väri on todella kaunis ja pullo on tyylikkään minimalistinen, mutta samalla moderni. Tuoksu avautuu selkeillä sitruksisilla sävyillä, jotka antavat raikkaan ja hieman terävän ensivaikutelman. Hetken iholla tuoksu pehmenee ja kehittyy lämpimämmäksi ja syvemmäksi, jossa myski-, puu- ja mausteiset sävyt saavat enemmän tilaa. Yhdistelmä luo itsevarman ja hyvin tasapainoisen tuoksun, joka tuntuu sekä raikkaalta että maskuliiniselta. Siinä on puhdas ja energinen tunne, joka sopii arkeen, mutta samalla houkutteleva ja hieman sensuelli puoli, joka tekee siitä täydellisen myös ilta-aktiviteetteihin. Minulla tuoksu kestää noin 3–4 tuntia. Koen sen maskuliinisemmaksi, mutta se toimii myös erinomaisesti yhdistettynä naisellisempaan hajuvesiin. #abercrombiefitch #parfym #lyko #fierceconfidence1 product in post Raikas ja energinen105 näyttöä GRWM
GRWM uuden Max Factorin Mellow Blurin ja muiden suosikkituotteiden kanssa helppoa kevätlookia varten! Mellow Blur antaa kevyen ja kermaisen tunteen huulille. Se on pehmeä, lähes puuterimainen, ja antaa sumean lopputuloksen, joka tuntuu luonnolliselta. *Yhteistyö Max Factorin kanssa #MaxFactor #MellowBlur #LipShader #SoftBlurLips8 tuotetta julkaisussa GRWM225 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausi@Anna Kiitos kauniista sanoista! Kokeile Mellow Blurin suosikkisävyä! Nämä ovat muodostuneet suosikeiksi, ja minulla on aina yksi laukussani.🌸1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5
Mieto ja kermaisen pehmeä
Tuote tulee tuubissa, mikä toimii minulle hyvin, vaikka henkilökohtaisesti suosin pumppupulloa. Konsistenssi on paksu, melkein kuin kosteuttava voide, ja se vaahtoaa pehmeäksi ja kermaiseksi vaahdoksi. Tarvitaan todella vain pieni määrä – noin herneen kokoinen määrä riittää hyvin! Käytän sitä mielelläni toisena puhdistusvaiheena viimeisten meikin jäämien poistamiseen tai aamupuhdistukseen, koska se tuntuu iholla erittäin miedolta ja miellyttävältä. Siinä on myös mieto kermaisen kukkainen tuoksu. Kun katsoin ainesosia, ajattelin, että tuoksu saattaa tulla sheavoin ja appelsiininkukkaveden yhdistelmästä.1 product in post Mieto ja kermaisen pehmeä88 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
amika:aura
amikan tunnusomainen tuoksu! Tuoksunuotit: Vaaleanpunainen greippi, aprikoosi, kielo, vanilja, santelipuu💗 L1 product in post amika:aura85 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenRakastan heidän tuotteidensa tuoksua, täytyy joskus kokeilla vartalosuihketta 😍😍1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Yksi suosikki
Eikö sinullakin ole ollut suosikkituoksua hius- tai vartalotuotteesta, jonka toivoisit olevan suihkeena, jota voisi käyttää koko ajan? ✨ Ja jos unelmoit amikan tunnusomaisesta tuoksusta, se on nyt saatavilla hius- ja vartalosuihkeena 💖 Amika Hair & Body Mistissä on lämmin, hedelmäinen ja kukkainen tuoksu, jossa on vivahteita vaaleanpunaisesta greipistä, mehukkaasta aprikoosista, pehmeästä vaniljasta ja ripaus mausteisuutta. Minusta todella iloinen, raikas ja piristävä tuoksu. Olen käyttänyt sitä enimmäkseen hiuksissa muotoilun jälkeen tai raikastamaan toisen päivän hiuksia, ja kestävyys on todella hyvä suihkeeksi. Minulle riittää myös yksi suihkaus ✨ Ja pullo? Super söpö. Tuoksu? Vaarallisen koukuttava 😍1 product in post Yksi suosikki303 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5
Hyvä
Päivitetty All Nighter on täällä, ja sain sen PR-lahjana testattavaksi. Pakkaus on tarkoitus olla kestävämpi, vaikka itse asiassa pidin vanhasta pullosta enemmän! Ja sumute on ehdottomasti kauniimpi. Koostumus tuntuu myös erilaiselta. Se on vähemmän märkä ja näyttää haihtuvan nopeammin. Se antaa enemmän “sumean” lopputuloksen, ja meikkini pysyy todella hyvin. Yksi asia, jonka huomasin: se tuntuu hieman kiristävältä iholla – melkein kuin kevyt hiuslakkaefekti. Ja se viilentävä tunne… se ei ole yhtä selvä, ehkä vain muutaman sekunnin. Kiinnityssuihkeena olen erittäin tyytyväinen tulokseen – meikki kesti koko päivän eikä muuttunut rasvaiseksi tai haalistuneeksi. 💜 #putittothetest #urbandecaynordic #makeup #allnighter1 product in post Hyvä306 näyttöä