Helena
- Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Melko hyvä
Melko hyvä harja sileisiin poninhäntiin, mutta melkein hieman liian pehmeä harja saadaksesi hyvän lopputuloksen.1 product in post Melko hyvä111 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Epätyytyväinen
Neljän viikon käytön jälkeen ei näy mitään muutoksen merkkiä. Ja tuntuu siltä, että minulla on vielä tummemmat silmänaluset. Osta mieluummin halpa silmänympärysvoide apteekista, tämä ei ole rahan arvoinen.1 product in post Epätyytyväinen988 näyttöä