Ida

  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    11 pistettä 10:stä.

    Tämä hiusöljy on maagisen hyvä: hoitaa ja antaa kiiltoa, ei tee hiuksista raskaita, tuoksuu todella hyvältä, ohut ja joustava koostumus, auttaa selvittämään hiukset, kun öljyä levitetään ennen harjausta. Huomaan myös, että hiuksissa on vähemmän takkuja/solmuja käytön jälkeen. Olen jo ostanut neljä pulloa, kolme olen antanut lahjaksi eri ihmisille, ja hekin ovat tykänneet siitä paljon, hyvä tuote! 👍
    1 product in post 11 pistettä 10:stä.
    291 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Täydellinen hienolle hiukselle

    Kosteuttaa ilman että latistaa, tuoksuu todella hyvältä, on riittoisa, ei jätä rasvaista tunnetta, hiukset tuntuvat raikkaammilta säännöllisessä käytössä. Minulla on skandinaaviset hiukset, joissa on ohuita hiuksia, mutta paljon hiuksia, joten haluan kosteuttavia tuotteita, jotka eivät latista hiuksia vaan luovat raikkaan tunteen ja antavat volyymituotteiden toimia muotoilussa, tämä tuote täyttää kaikki toiveeni #lykomission
    1 product in post Täydellinen hienolle hiukselle
    527 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tehokas!

    Erittäin hyvä paikallishoito, käytän sitä joskus myös kasvojen laajemmilla alueilla. Hyvä koostumus, helppo käsitellä, hajusteeton, antaa vaikutuksen näkyviin seuraavana päivänä. Minulla on akneen taipuvainen, herkkä iho ja olen lähestymässä 40:ää, viitteeksi. Hieman kallis/pieni pakkaus. Ostaa silti uudelleen ja uudelleen, koska se toimii. #lykomission
    1 product in post Tehokas!
    85 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Erinomainen herkkäsilmäisille!

    Kestää hyvin vähän ripsivärejä, tämä on erinomainen: ei ärsytä lainkaan, pysyy pitkään, helppo poistaa, antaa määritelmää, pysyy paikoillaan vaikka silmät vuotaisivat vähän esim. tuulessa, ei varise. #lykomission
    1 product in post Erinomainen herkkäsilmäisille!
    435 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ei sovi tummille hiuksille

    Tuotteen tunne on ihan ok, se tekee mitä sen pitää, ehkä hieman heikko vaikutus. Ei kuitenkaan sovi tummiin hiuksiini, näkyy paljon vaikka työstän sitä kunnolla. #lykomission
    1 product in post Ei sovi tummille hiuksille
    27 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Erittäin hyvä!

    Antaa volyymia, ei ärsytä päänahkaa, tuoksuu hyvältä ja sopivan vahvalta, melko riittoisa. Tuntuu, että hiukset tulevat kunnolla puhtaiksi ja ilmavilta. #lykomission
    1 product in post Erittäin hyvä!
    603 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kevyt

    Todella ihana, kevyt koostumus. Imeytyy nopeasti ihoon, melko riittoisa. Melko voimakas tuoksu. #lykomission
    1 product in post Kevyt
    1385 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Niin hyvä!

    Täydellinen sivellin poskipunalle! Sopivan tiheä, kimmoisa, ei irtoa paljon karvaa puhdistuksessa, sopivan pitkä varsi, hyvä hinta. Käytän pääasiassa puuteriposkipunaan. #lykomission
    1 product in post Niin hyvä!
    124 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Legenda

    Hyvä väri, pysyy hyvin, helppo levittää, ei ärsytä herkkää ihoa. Hieman kovempi koostumus, jota suosin. Melko hyvä värivalikoima. Klassikko syystä, yksinkertaisesti #lykomission
    1 product in post Legenda
    331 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä paksulle, kiharoille hiuksille

    Sopii erinomaisesti hieman paksummille/karkeammille kiharoille hiuksille. #lykomission
    1 product in post Hyvä paksulle, kiharoille hiuksille
    94 näyttöä