Ida
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
11 pistettä 10:stä.
Tämä hiusöljy on maagisen hyvä: hoitaa ja antaa kiiltoa, ei tee hiuksista raskaita, tuoksuu todella hyvältä, ohut ja joustava koostumus, auttaa selvittämään hiukset, kun öljyä levitetään ennen harjausta. Huomaan myös, että hiuksissa on vähemmän takkuja/solmuja käytön jälkeen. Olen jo ostanut neljä pulloa, kolme olen antanut lahjaksi eri ihmisille, ja hekin ovat tykänneet siitä paljon, hyvä tuote! 👍1 product in post 11 pistettä 10:stä.291 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Täydellinen hienolle hiukselle
Kosteuttaa ilman että latistaa, tuoksuu todella hyvältä, on riittoisa, ei jätä rasvaista tunnetta, hiukset tuntuvat raikkaammilta säännöllisessä käytössä. Minulla on skandinaaviset hiukset, joissa on ohuita hiuksia, mutta paljon hiuksia, joten haluan kosteuttavia tuotteita, jotka eivät latista hiuksia vaan luovat raikkaan tunteen ja antavat volyymituotteiden toimia muotoilussa, tämä tuote täyttää kaikki toiveeni #lykomission1 product in post Täydellinen hienolle hiukselle527 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Tehokas!
Erittäin hyvä paikallishoito, käytän sitä joskus myös kasvojen laajemmilla alueilla. Hyvä koostumus, helppo käsitellä, hajusteeton, antaa vaikutuksen näkyviin seuraavana päivänä. Minulla on akneen taipuvainen, herkkä iho ja olen lähestymässä 40:ää, viitteeksi. Hieman kallis/pieni pakkaus. Ostaa silti uudelleen ja uudelleen, koska se toimii. #lykomission1 product in post Tehokas!85 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erinomainen herkkäsilmäisille!
Kestää hyvin vähän ripsivärejä, tämä on erinomainen: ei ärsytä lainkaan, pysyy pitkään, helppo poistaa, antaa määritelmää, pysyy paikoillaan vaikka silmät vuotaisivat vähän esim. tuulessa, ei varise. #lykomission1 product in post Erinomainen herkkäsilmäisille!435 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Ei sovi tummille hiuksille
Tuotteen tunne on ihan ok, se tekee mitä sen pitää, ehkä hieman heikko vaikutus. Ei kuitenkaan sovi tummiin hiuksiini, näkyy paljon vaikka työstän sitä kunnolla. #lykomission1 product in post Ei sovi tummille hiuksille27 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausiHei Ida! 👋🏼😊 Kiitos, että jaoit kokemuksesi 🧡 Jos päänahkasi on hyvin rasvainen/öljyinen, tämä voi olla parempi vaihtoehto 👉🏼 lyko.com/sv/amika/amika-perk-up-plus-extended-clean-dry-shampoo-208-ml Tai tämä, joka on näkymätön kuivashampoo 🤗lyko.com/sv/amika/amika-perk-up-plus-extended-clean-dry-shampoo-208-ml Mukavaa päivänjatkoa 🌻
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä!
Antaa volyymia, ei ärsytä päänahkaa, tuoksuu hyvältä ja sopivan vahvalta, melko riittoisa. Tuntuu, että hiukset tulevat kunnolla puhtaiksi ja ilmavilta. #lykomission1 product in post Erittäin hyvä!603 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Kevyt
Todella ihana, kevyt koostumus. Imeytyy nopeasti ihoon, melko riittoisa. Melko voimakas tuoksu. #lykomission1 product in post Kevyt1385 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Niin hyvä!
Täydellinen sivellin poskipunalle! Sopivan tiheä, kimmoisa, ei irtoa paljon karvaa puhdistuksessa, sopivan pitkä varsi, hyvä hinta. Käytän pääasiassa puuteriposkipunaan. #lykomission1 product in post Niin hyvä!124 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Legenda
Hyvä väri, pysyy hyvin, helppo levittää, ei ärsytä herkkää ihoa. Hieman kovempi koostumus, jota suosin. Melko hyvä värivalikoima. Klassikko syystä, yksinkertaisesti #lykomission1 product in post Legenda331 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä paksulle, kiharoille hiuksille
Sopii erinomaisesti hieman paksummille/karkeammille kiharoille hiuksille. #lykomission1 product in post Hyvä paksulle, kiharoille hiuksille94 näyttöä