Ida

  • Viesti luotiin 8 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Rakastan!

    Kestää koko päivän ja on tullut välttämättömäksi meikkipussissani! Yleensä yhdistän sen myös sopivan huultenrajauskynän kanssa antaakseni huulille hieman lisäkorostusta 🥰 #lykoreview
    1 product in post Rakastan!
    59 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 päivää sitten
    2 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko

    Malibu vai L’Oréal?

    Minulla on oma kaivo ja koen hiukseni karkeiksi ja takkuisiksi ja ne näyttävät keltaisemmilta. Suositellaanko tätä Malibu-shampoota vai onko L’Oréal Metal DX parempi valinta? Vai voinko käyttää molempia silloin tällöin osana rutiiniani?
    1 product in post Malibu vai L’Oréal?
    155 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikko
      Hei Ida-Anna Norea! 👋🏼😊 Kun sinulla on oma kaivo ja koet, että hiukset muuttuvat karheiksi, takkuisiksi ja hieman keltaisemmiksi, se johtuu hyvin usein vedessä olevista mineraaleista, jotka vaikuttavat hiuksiin 🤍 Malibu C on siksi parempi valinta sinun tapauksessasi, koska se on erityisesti suunniteltu poistamaan mineraaleja ja kertymiä hiuksista/kaivovedestä ja antamaan hiuksille puhtaamman ja pehmeämmän tunteen ✨ L’Oréal metal DX toimii enemmän metallihiukkasten kanssa hiuksissa ja toimii hyvin täydentävänä shampoona, mutta oman kaivon tapauksessa Malibu C tekee suurimman eron perusasioissa. Mukavaa päivänjatkoa 💐
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 1 viikko

    Kuinka usein

    Näen, että aiemmissa vastauksissa on erilaisia mielipiteitä, joten kysyn uudelleen :) Voinko käyttää tätä shampoota ja hiusnaamiota jokaisella pesukerralla vai pitäisikö minun vaihdella myös muiden tuotteiden kanssa? Minulla on oma kaivo ja paljon pörröisyyttä.
    1 product in post Kuinka usein
    554 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikko
      Hei Ida-Anna! 👋 Todella hyvä kysymys! Jos sinulla on oma kaivo, voit käyttää sekä shampoota että naamiota jokaisella pesukerralla. Jos haluat sen sijaan puhdistaa hiukset välillä, voit käyttää shampoota tarpeen mukaan ✨ Kaikkea hyvää! 💛
      2 tykkää