Ida
- Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan!
Kestää koko päivän ja on tullut välttämättömäksi meikkipussissani! Yleensä yhdistän sen myös sopivan huultenrajauskynän kanssa antaakseni huulille hieman lisäkorostusta 🥰 #lykoreview1 product in post Rakastan!59 näyttöä - Viesti luotiin 3 päivää sitten2 näyttöä
- Viesti luotiin 1 viikko
Malibu vai L’Oréal?
Minulla on oma kaivo ja koen hiukseni karkeiksi ja takkuisiksi ja ne näyttävät keltaisemmilta. Suositellaanko tätä Malibu-shampoota vai onko L’Oréal Metal DX parempi valinta? Vai voinko käyttää molempia silloin tällöin osana rutiiniani?1 product in post Malibu vai L’Oréal?155 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikkoHei Ida-Anna Norea! 👋🏼😊 Kun sinulla on oma kaivo ja koet, että hiukset muuttuvat karheiksi, takkuisiksi ja hieman keltaisemmiksi, se johtuu hyvin usein vedessä olevista mineraaleista, jotka vaikuttavat hiuksiin 🤍 Malibu C on siksi parempi valinta sinun tapauksessasi, koska se on erityisesti suunniteltu poistamaan mineraaleja ja kertymiä hiuksista/kaivovedestä ja antamaan hiuksille puhtaamman ja pehmeämmän tunteen ✨ L’Oréal metal DX toimii enemmän metallihiukkasten kanssa hiuksissa ja toimii hyvin täydentävänä shampoona, mutta oman kaivon tapauksessa Malibu C tekee suurimman eron perusasioissa. Mukavaa päivänjatkoa 💐1 tykkää
- Viesti luotiin 1 viikko
Kuinka usein
Näen, että aiemmissa vastauksissa on erilaisia mielipiteitä, joten kysyn uudelleen :) Voinko käyttää tätä shampoota ja hiusnaamiota jokaisella pesukerralla vai pitäisikö minun vaihdella myös muiden tuotteiden kanssa? Minulla on oma kaivo ja paljon pörröisyyttä.1 product in post Kuinka usein554 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikkoHei Ida-Anna! 👋 Todella hyvä kysymys! Jos sinulla on oma kaivo, voit käyttää sekä shampoota että naamiota jokaisella pesukerralla. Jos haluat sen sijaan puhdistaa hiukset välillä, voit käyttää shampoota tarpeen mukaan ✨ Kaikkea hyvää! 💛2 tykkää