Jeanette
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Tyytyväinen
Erittäin tyytyväinen. Istuukin kauniisti ja pitkään iholla. Medium+ peittävyys. Ei asetu juonteisiin merkittävästi. Toimii myös hyvin sekoitettuna SPF:n kanssa käytettäväksi sävytteenä. Pesee helpoiten öljypuhdistusaineella. Ainoa negatiivinen asia, jonka voin sanoa, on että sävy (N0,5) on täydellinen nyt, kun olen saanut hieman kesäistä väriä ihooni. Ja koska minulla on vaalein sävy, ei ole olemassa sävyä, joka olisi tarpeeksi vaalea iholleni talvikuukausina. Joten jos tarvitset aina vaaleimman sävyn meikkivoiteessa, mutta monet niistä ovat silti liian pigmenttisiä, arvelen, että tämä ei toimi täysin. #lykoreview1 product in post Tyytyväinen824 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Tykkään
Tykkään väristä ja tunteesta huulilla. Ei ole paras kestävyys, mutta sitten vain laittaa uuden kerroksen. #lykoreview1 product in post Tykkään119 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Täysin ok.
Halpa ja kelvollinen vedenkestävä ripsiväri. Erittäin märkä koostumus, kun se on aivan uusi. Käyttö paranee, kun se hieman paksuuntuu. Mutta se on vedenkestävä. Ja helppo poistaa öljypohjaisella meikinpoistoaineella. #lykoreview1 product in post Täysin ok.274 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan.
Pidän tästä todella paljon. Se täyteläistää, kosteuttaa ja saa ihoni hehkumaan. Käytän sitä ennen erityisiä tilaisuuksia. (En suosittele käyttämään yöllä tai ennen tapahtumaa ensimmäistä kertaa, jos et ole kokeillut sitä aiemmin. Olen nähnyt, että jotkut voivat reagoida.) #lykoreview1 product in post Rakastan.621 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Joo!
Pidin tästä todella paljon. Se pitää lupauksensa. Minulla on luonnostaan vaaleat, ohuet mutta tiheät hiukset, jotka kuivuvat latvoista. Tuoksuu hyvältä (ei sellaiselta terävältä miesten tuoksulta kuin niin moni muu) #lykoreview1 product in post Joo!438 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä mies
Hyvä mies muistuttaa minua liikaa 90-luvun lopun frostyyneistä huulista, joita käytimme, jotta haluaisin käyttää sitä nyt. Pisteenä mattaisilla huulilla se toimii hyvin. Muuten mielestäni se on ihan ok käyttää. #lykoreview1 product in post Hyvä mies115 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Tyytyväinen
Tasaisen kaunis tummien silmänalusten ja pigmenttien kanssa vaalealla ihollani. Pysy hyvin iholla koko päivän. Keskivahva+ peittävyys. #lykoreview1 product in post Tyytyväinen191 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Ensinnäkin siinä on todella hyvä istuvuus eikä se liu'u pois. Iho tuntuu todella kosteutetulta ja raikkaalta käytön jälkeen. Pakkaus sisältää kuten tavallista paljon seerumia, jota on fiksua hieroa sisään käytön jälkeen lisävaikutusta varten. Poreja ja juonteita on vähemmän näkyvissä, koska iho tulee kylläiseksi. 👌🏻 Hyvä hinta, erityisesti kun ne ovat alennuksessa.1 product in post Hyvä233 näyttöä