Jeanette

  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tyytyväinen

    Erittäin tyytyväinen. Istuukin kauniisti ja pitkään iholla. Medium+ peittävyys. Ei asetu juonteisiin merkittävästi. Toimii myös hyvin sekoitettuna SPF:n kanssa käytettäväksi sävytteenä. Pesee helpoiten öljypuhdistusaineella. Ainoa negatiivinen asia, jonka voin sanoa, on että sävy (N0,5) on täydellinen nyt, kun olen saanut hieman kesäistä väriä ihooni. Ja koska minulla on vaalein sävy, ei ole olemassa sävyä, joka olisi tarpeeksi vaalea iholleni talvikuukausina. Joten jos tarvitset aina vaaleimman sävyn meikkivoiteessa, mutta monet niistä ovat silti liian pigmenttisiä, arvelen, että tämä ei toimi täysin. #lykoreview
    1 product in post Tyytyväinen
    824 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tykkään

    Tykkään väristä ja tunteesta huulilla. Ei ole paras kestävyys, mutta sitten vain laittaa uuden kerroksen. #lykoreview
    1 product in post Tykkään
    119 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Täysin ok.

    Halpa ja kelvollinen vedenkestävä ripsiväri. Erittäin märkä koostumus, kun se on aivan uusi. Käyttö paranee, kun se hieman paksuuntuu. Mutta se on vedenkestävä. Ja helppo poistaa öljypohjaisella meikinpoistoaineella. #lykoreview
    1 product in post Täysin ok.
    274 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Rakastan.

    Pidän tästä todella paljon. Se täyteläistää, kosteuttaa ja saa ihoni hehkumaan. Käytän sitä ennen erityisiä tilaisuuksia. (En suosittele käyttämään yöllä tai ennen tapahtumaa ensimmäistä kertaa, jos et ole kokeillut sitä aiemmin. Olen nähnyt, että jotkut voivat reagoida.) #lykoreview
    1 product in post Rakastan.
    621 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Joo!

    Pidin tästä todella paljon. Se pitää lupauksensa. Minulla on luonnostaan vaaleat, ohuet mutta tiheät hiukset, jotka kuivuvat latvoista. Tuoksuu hyvältä (ei sellaiselta terävältä miesten tuoksulta kuin niin moni muu) #lykoreview
    1 product in post Joo!
    438 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä mies

    Hyvä mies muistuttaa minua liikaa 90-luvun lopun frostyyneistä huulista, joita käytimme, jotta haluaisin käyttää sitä nyt. Pisteenä mattaisilla huulilla se toimii hyvin. Muuten mielestäni se on ihan ok käyttää. #lykoreview
    1 product in post Hyvä mies
    115 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tyytyväinen

    Tasaisen kaunis tummien silmänalusten ja pigmenttien kanssa vaalealla ihollani. Pysy hyvin iholla koko päivän. Keskivahva+ peittävyys. #lykoreview
    1 product in post Tyytyväinen
    191 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Ensinnäkin siinä on todella hyvä istuvuus eikä se liu'u pois. Iho tuntuu todella kosteutetulta ja raikkaalta käytön jälkeen. Pakkaus sisältää kuten tavallista paljon seerumia, jota on fiksua hieroa sisään käytön jälkeen lisävaikutusta varten. Poreja ja juonteita on vähemmän näkyvissä, koska iho tulee kylläiseksi. 👌🏻 Hyvä hinta, erityisesti kun ne ovat alennuksessa.
    1 product in post Hyvä
    233 näyttöä