Joakim
- Viesti luotiin 5 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Aidosti ihana
Levitä kerros silmien alle ja viimeistele puuterilla, ja tummat silmänaluset häviävät melkein kokonaan1 product in post Aidosti ihana354 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
RAKASTAN Karman tuoksua
Lempituoksuni kaikista pysyvistä kokoelmista (Alchemy on kaikkien aikojen suosikkini). Tuoksuu keväältä/varhaiselta kesältä. Käsisaippuat lasisäiliöillä maksavat nyt 160. Täyttöpakkauksen avulla voit täyttää lasisäiliöt kahdesti 220 kruunulla, eli 100 kruunua halvemmalla kuin ostamalla kaksi säiliötä. Todella hintansa arvoinen 👍1 product in post RAKASTAN Karman tuoksua172 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Siistein ostos ikinä
RAKASTAN tämän designia!! Helppo ottaa mukaan mennessä. Ei jää kalvoksi, vaan imeytyy nopeasti ihoon. Onko se oikeasti liian kallis tuotteen määrään nähden? Kyllä. MUTTA EN VÄLITÄ, koska design on niin siisti!!1 product in post Siistein ostos ikinä1547 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
Kaikissa uusissa tuotteissa lukee "seuraa"
Milloin nämä julkaistaan?1 product in post Kaikissa uusissa tuotteissa lukee "seuraa"384 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausiHei Joakim! 👋 Ihanaa, että olet katsonut nämä uutuudet 😍 Näen, että ne on tilattu ja ovat matkalla, mutta en voi sanoa tarkkaa päivämäärää. Toivotaan, ettei kestä liian kauan 🙏 Kaikkea hyvää!1 tykkää
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Olin unohtanut, kuinka hyvä tämä geeli on
Käytin tätä muutama vuosi sitten, mutta päätin kokeilla sen jälkeen joitakin muita tuotteita. Ostin putkilon tällä viikolla. Olin unohtanut, kuinka hyvä tämä on. Pitää muodon TÄYSIN ilman ongelmia. Tarvitsee todella vähän tuotetta. Ei ole mitään negatiivista sanottavaa 🙌1 product in post Olin unohtanut, kuinka hyvä tämä geeli on262 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Äärimmäisen raikas
Käytän kehoani paljon töissä, ja siksi kainaloissa haisee usein hiki työn jälkeen. Kokeilin ostaa tämän ja laitan sen aina suihkun jälkeen töiden jälkeen. Hikin haju on KOKONAAN kadonnut. Vaikka laitan sen illalla, ei haise töissä tai töiden jälkeen seuraavana päivänä. Upeaa ✌️1 product in post Äärimmäisen raikas301 näyttöä- Kommentti lisättiin 1 kuukausiHarkitsen tätä, mutta kaikki tällaiset dödöt ovat aina jättäneet valkoisia, kakkumaisia tahroja vaatteideni sisäpuolelle. Miten sinä koet sen?
- Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Uskomattoman hyvä!
Eli hammastahna on todella aidosti SUPERhyvää! Maistuu todella hyvältä ja tunnen suuni oikeasti raikkaaksi käytön jälkeen. Luin kuitenkin, että fluoripitoisuus on tässä alhaisempi kuin suositeltu, joten siksi yksi tähti pois. En käytä tätä päivittäin sen takia, mutta ainakin kerran viikossa 🙌1 product in post Uskomattoman hyvä!392 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Liian makea
Maku oli valitettavasti minulle liian makea ja tahmea. Hi Smilella on todella hyviä makuja hammastahnassaan, mutta valitettavasti tämän jälkeen suussa ei tuntunut raikkaalta.1 product in post Liian makea624 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 3 kuukautta sittenHei Joakim! 🥰 Kuulostaa ihanalta, että olet löytänyt muita hyviä makuja Hi Smile -hammastahnasta ✨ Kiitos arvostelustasi! Mukavaa päivänjatkoa 🌞
- Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä suihke, huono tuoksu
Itse hiussuihke on superhyvä! Pitää muotoilun kunnolla. Yksi paremmista suihkeista, joita olen oikeasti käyttänyt. Mutta se tuoksuu... Jotenkin happamalta? 😬 En tunne mitään makeaa tuoksua trooppisista hedelmistä ainakaan. Jouduin suihkuttamaan hiuksiin Hair Mistin jälkeen, koska tuoksu ei ollut erityisen hyvä.1 product in post Hyvä suihke, huono tuoksu1386 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hullu hyvä??
Yleisesti ottaen en pidä naamioista, joita pitää levittää kasvoille ja sitten repiä pois, kun se on kuivunut, mutta tämä?? Istu todella hyvin kasvoilla, helppo levittää. Ja uskomattoman helppo repiä pois, kun se on kuivunut?? Ei pienintäkään vaivannäköä pienten laastareiden kanssa, jotka kieltäytyvät lähtemästä, vaan koko naamio voidaan repiä pois yhdellä vedolla? 10/10. Sain myös koko ihonhoitorutiinini imeytymään kasvoihini ilman vaivannäköä. Toimii hullun hyvin! Haluaisin kuitenkin nähdä suuremman tuubin tuohon hintaan. Ei tunnu siltä, että se kestäisi erityisen pitkään. Siksi yksi tähti vähemmän.1 product in post Hullu hyvä??1486 näyttöä