Julie

  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Suosikki

    Tämä tuoksuu uskomattoman hyvältä ja on juuri sopivan koostumuksen omaava. Ei liian juokseva, mutta tuntuu runsaalta ilman, että sitä olisi vaikea levittää. Suositellaan! #lykoreview
    1 product in post Suosikki
    629 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Positiivisesti yllättynyt!

    En ole aiemmin saanut kovin hyviä kokemuksia muista huuliväreistä. Tämä oli todella hyvä! Helppo levittää ja antoi luonnollisen lopputuloksen ilman, että väri kärsi. Suosittelen! #lykoreview
    1 product in post Positiivisesti yllättynyt!
    1394 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä kosteutus

    Tämä antoi hyvän kosteutuksen ilman, että iho tuntui tahmealta. Naamio oli sopivan paksuinen, joten se pysyi hyvin iholla siihen asti, kunnes otin sen pois. Suosittelen! #lykoreview
    1 product in post Hyvä kosteutus
    288 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Täydellinen laukkuun

    Hyvä poskipuna, joka on helppo häivyttää sormilla. Täydellinen laukkuun. Riittoisa ja tuoksuu hyvältä! #lykoreview
    1 product in post Täydellinen laukkuun
    243 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä tasapaino!

    Tämä toimii kuten kuvattu, ja vatsani on paljon tasapainoisempi kuin aiemmin!
    1 product in post Hyvä tasapaino!
    108 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Lempi!

    Tämä on tullut holy grailiksi! Minulla on sekaiho, joka on altis aknelle. Sen jälkeen kun aloin käyttää tätä, minulla on melkein ei enää näppyjä. Käytän sitä joka aamu ja joskus myös illalla. Neutraali tuoksu eikä tunnu tahmealta. En voisi suositella tätä enempää 🌸🌟
    1 product in post Lempi!
    133 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Uusi suosikki!

    Tämä on uskomattoman hyvä! Riittoisa käytössä ja tekee ihosta puhtaan ja kauniin. Se ei myöskään huuhtoudu “pois”, vaan tuntuu paksummalta, kun sekoittaa vähän vettä, jolloin kasvot saa puhdistettua hyvin. Ei tunnu myöskään kuivalta pesun jälkeen. Minulla on sekaiho, joka on taipuvainen akneen.
    1 product in post Uusi suosikki!
    473 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Erittäin hyvä!

    Minulla on sekaiho, joka on altis aknelle. Käytän tätä kasvoveden jälkeen ja tunnen, että ihoni pysyy hyvänä koko päivän. Koen myös vähemmän näppylöitä.
    1 product in post Erittäin hyvä!
    110 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Erittäin hyvä!

    Tämä oli hyvä! Helppo levittää ja antaa erittäin luonnollisen lopputuloksen ilman raitoja. Ainoa on, että se ei tuoksu kovin hyvältä heti pullosta, mutta tämä häviää nopeasti, kun se on imeytynyt ihoon. Suosittelen! 🌸
    1 product in post Erittäin hyvä!
    85 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Positiivisesti yllättynyt!

    Olen kokeillut aiemmin monia erilaisia itseruskettavia. Tämä yllätti minut todella positiivisesti! Minulla on hyvin vaalea iho, vaaleammat piirteet ja valitsin Emerald-pohjan. Positiivista: - Helppo levittää - Mukavaa, ettei tarvitse olla päällä monta tuntia ennen pesua - Ei tuoksu miltään! Se voittaa kaiken. Ei ikävää itseruskettavan hajua, joka tarttuu vuodevaatteisiin ja vaatteisiin - Luonnollinen lopputulos Negatiivista: - Tarttuu helposti niihin kohtiin, joissa iho on paksumpaa, kuten polvissa, kyynärpäissä, nyrkeissä ja nilkkojen ympärillä, vaikka näille alueille olisi levittänyt toista kosteusvoidetta ennen käyttöä. Ehkä kannattaa pestä nämä alueet aiemmin kuin muu keho Ehdottomasti paras, jota olen kokeillut – suosittelen! 🌸
    1 product in post Positiivisesti yllättynyt!
    1196 näyttöä