Stina

  • Viesti luotiin 15 tuntia sitten
    Tätä tuotetta on hypetetty paljon, ja voin ehdottomasti olla samaa mieltä!🙌🏻 Purito Oat-in Calming Gel Cream on kevyt kosteusvoide, jota olen käyttänyt paljon, kun ihoni on ollut reaktiivinen tai kuumina päivinä, kun haluaa vain jotain "yksinkertaista." Täydellinen rauhoittamaan ihoa ja saamaan se "back on track"!🥰 #kbeautysummer
    36 näyttöä
  • Viesti luotiin 15 tuntia sitten
    Tämä tuote on noussut yhdeksi suosikeistani kylpyhuoneen kaapissa👀 SKIN1004 Madagascar Centella Soothing Creamilla on kevyt geelimäinen koostumus, joka tuntuu iholla erittäin kevyeltä. Aluksi olin hieman skeptinen geelimäistä koostumusta kohtaan, koska minulla on kuiva iho, mutta tämä tuote on todella auttanut minua parantamaan ihoni suojakerrosta!🤩 #kbeautysummer
    37 näyttöä
  • Viesti luotiin 15 tuntia sitten
    Dr. Althea Aqua Marine Watery Cream on kevyt ja kosteuttava kosteusvoide. Olen nyt kolmannessa putelissani ja rakastan sitä! Sopii täydellisesti kesään, kun ei halua raskasta voidetta, mutta haluaa silti tuntea olonsa kosteutetuksi!💦 #kbeautysummer
    30 näyttöä
  • Viesti luotiin 15 tuntia sitten
    Minun ehdoton suosikkipuhdistusaineeni, joka on aina kotona! Tämä Haruharu Wonderin puhdistusaine on tehnyt ihmeitä iholleni🤩 Vaikka minulla on kuiva ja herkkä iho, se ei ole koskaan reagoinut negatiivisesti tähän tuotteeseen. Täydellinen kesään, kun haluaa hellävaraisen kuorinnan pitkän päivän jälkeen⭐ #kbeautysummer
    34 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 7 tuntia sitten
      Oohh tätä on ollut niin kiva kokeilla, mutta herkkäihoisena se on aina vähän uhkapeliä
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 15 tuntia sitten
    Round Lab Birch Juice Moisturizing Sunscreen SPF50B on jotain, ilman mitä en pärjää kesällä!🤩 Olen kokeillut monia erilaisia aurinkosuojia, mutta mikään ei ole mielestäni parempi kuin tämä. Se ei tunnu iholla tahmealta tai rasvaiselta kuten jotkut muut aurinkosuojat voivat tehdä, eikä jätä valkoista kalvoa! Koen myös, että se kosteuttaa todella hyvin, mikä sopii kuivalle iholleni, ehdoton hankinta yksinkertaisesti!☀️ #kbeautysummer
    33 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Tasapaino juurissa🌱

    Olen valittu Lyko-testipilotiksi Kérastase Symbiose Anti-Pelliculaire Serum Intensif -tuotteelle🎀 - Tuote tulee lasipullossa, jossa on pipetti, jossa on merkintä siitä, kuinka paljon käytetään, erittäin kätevää ja helppoa! Seerumilla on melko kevyt koostumus, joka on helppo työstää päänahkaan, ja se tuoksuu puhtaalta ja raikkaalta! - Tätä seerumia tulisi käyttää ennen nukkumaanmenoa torjumaan hilseilyä. Itse en odottanut tältä tuotteelta paljon, koska minulla ei ole ollut suuria ongelmia päänahkani kanssa, mutta olen positiivisesti yllättynyt! Niiden 4 viikon aikana, jolloin olen käyttänyt seerumia, päänahkani tuntuu tasapainoisemmalta, enkä ole nähnyt yhtäkään hilsehiutaletta. Pelkäsin hieman, että hiukseni takkuuntuisivat, mutta ei! Kuten mainitsin aiemmin, seerumilla on kevyt koostumus, eikä se tunnu lainkaan öljyiseltä. - Kuten myös aiemmin mainitsin, pipetissä on merkintä, joka näyttää, kuinka paljon tuotetta tulisi levittää hiuksiin, mistä arvostin todella paljon. Olisin kuitenkin toivonut, että pipetti olisi ollut hieman kapeampi, koska se tuntui hieman kömpelöltä. Olenko ostamassa tuotetta tulevaisuudessa? Ehkä. Tykkään todella tuotteesta, mutta en tunne tarvetta sille, mutta se olisi täydellinen lahjaksi🎁 #lykotestpilot #kerastase
    1 product in post Tasapaino juurissa🌱
    202 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Heippa pörröiselle hiukselle!

    Olen saanut mahdollisuuden testata "kérastase premièere sérum filler fondamental hair serum" -tuotetta Lyko testipilotin kautta! Itse pakkaus tuntuu ylelliseltä ja tukevilta, ja siinä on hyvä pumppu, joka annostelee sopivan määrän tuotetta. Itse seerumi on melko kevyt koostumus, joka on helppo levittää tasaisesti hiuksiin, ja se tuoksuu mielestäni fantastiselta✨ Tätä seerumia kuvataan korjaavana seerumina, joka myös vähentää pörröisyyttä ja antaa kiiltoa, mikä todella mielestäni pitää paikkansa! Nyt kun ulkona on ollut kylmempää ja melko kosteaa, hiukseni ovat aina kuivia ja melko pörröisiä, mutta tämä tuote on ehdottomasti auttanut minua saamaan enemmän hallintaa hiuksistani ilman, että tuntuu siltä, että minulla on paljon tuotteita niissä. Hiukseni tuntuvat myös erittäin kevyiltä ja kiiltäviltä sen jälkeen, kun olen käyttänyt seerumia suihkun jälkeen🧖🏻‍♀️ Ainoa negatiivinen asia on, että seerumi ei ole "budjettiystävällinen". Olenko ostamassa tuotetta tulevaisuudessa? Kyllä, todennäköisesti! Se on todella hyvä seerumi, joka tekee juuri sen, mitä sen sanotaan tekevän. Se on täydellinen lahja annettavaksi jollekin, jota haluat hemmotella hieman, myös itsellesi😉 (Ennen-kuvissa hiukseni ovat juuri pestyt ja ilmakuivatut ilman tuotteita. Jälkeen-kuvissa hiukseni ovat myös juuri pestyt ja ilmakuivatut vain "kérastase premièere sérum filler fondamental hair serum" -tuotteella) #lykotestpilot #kerastase
    1 product in post Heippa pörröiselle hiukselle!
    185 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Ambassador.Kommentti lisättiin 5 kuukautta sitten
      Fantastinen tulos
      1 tykkää