Maria Mariel

  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Verifierad testare

    Valitettavasti ei minun iholleni

    Oikean aurinkovoiteen löytĂ€minen kasvoille ei ole helppoa. Erityisesti meille, joilla on herkkĂ€, rasvainen iho, joka on altis nĂ€pyille. Siksi olin todella iloinen, kun sain #lykoinflutester lĂ€hettĂ€mĂ€n #eucerin Oil Control Sun Gel-Cream SPF502B😃 EhkĂ€ tĂ€mĂ€ on se oikea. Olen kĂ€yttĂ€nyt La Roche-Posay Anthelios UVmune 400 oil controlia useita vuosia, mutta jouduin lopulta lopettamaan, koska sain siitĂ€ niin paljon nĂ€ppyjĂ€. Pieni tieto ihostani: Seborrooinen ekseema kasvoilla, mikĂ€ tarkoittaa, ettĂ€ ihoni hilseilee hieman pĂ€ivĂ€n aikana. HerkkĂ€ iho, rasvainen T-alue ja joskus nĂ€ppyjĂ€. Aurinkovoide tulee pumppupullossa, mikĂ€ on hyvĂ€, sillĂ€ oikean mÀÀrĂ€n saa helposti annosteltua. Koostumus on hyvin kevyt, tĂ€ydellinen levittÀÀ kasvoille. MielestĂ€ni tĂ€llĂ€ on paljon parempi koostumus kuin aiemmin kĂ€yttĂ€mĂ€llĂ€ni. Ei valkoista kalvoa, hajusteeton, ja sopii myös silmien ympĂ€rille herkilleđŸŒŒ EnsimmĂ€isen pĂ€ivĂ€n jĂ€lkeen olin yllĂ€ttynyt siitĂ€, kuinka hyvin meikki pysyi pĂ€ivĂ€n lopussa, iho oli matta ja kaunis. En tarvinnut puuteria pĂ€ivĂ€n aikana, mikĂ€ on minulle ehdoton plussa. Valitettavasti ilo oli lyhytaikaista, olin hieman jĂ€rkyttynyt kasvojeni puhdistuksen jĂ€lkeen. Löysin kaksi isoa kipeÀÀ nĂ€ppyĂ€ sekĂ€ monia pieniĂ€ ympĂ€ri kasvoja. Kahden pĂ€ivĂ€n jĂ€lkeen ihoni nĂ€ytti paljon pahemmalta, minulla oli kunnon nĂ€ppylĂ€purkaus koko kasvoilla, ja iho oli hyvin punainen😯 Koska minulla oli niin vĂ€hĂ€n aikaa testata tĂ€tĂ€ aurinkovoidetta, jouduin kokeilemaan uudelleen muutamaa pĂ€ivÀÀ myöhemmin. Valitettavasti sama tulos, kyllĂ€, ihoni nĂ€yttÀÀ pĂ€ivĂ€n aikana hyvĂ€ltĂ€ ja meikki istuu kauniisti, mutta se ei auta paljon, kun saan joka kerta paljon nĂ€ppyjĂ€. TĂ€mĂ€ on aurinkovoide, jota mainostetaan herkĂ€lle, akneen taipuvaiselle iholle, sen pitĂ€isi sisĂ€ltÀÀ talineritystĂ€ sÀÀtelevÀÀ teknologiaa, joka sopii normaalille, sekaiholle ja rasvaiselle iholle. Siksi on todella harmi, ettĂ€ saan paljon nĂ€ppyjĂ€ kĂ€ytön jĂ€lkeenđŸ€” Jos minulla olisi ollut enemmĂ€n aikaa, olisin voinut nĂ€hdĂ€, meneekö tĂ€mĂ€ ohi ajan myötĂ€. JohtopÀÀtökseni: đŸŒŒ Mattapintainen iho đŸŒŒ Ei valkoista kalvoa đŸŒŒ Meikki pysyy kauniina koko pĂ€ivĂ€n đŸŒŒ Hajusteeton đŸŒŒ HyvĂ€ silmien ympĂ€rille herkille đŸ‘ŽđŸœ NĂ€ppylĂ€purkaus Annan aurinkovoiteelle vain 2 tĂ€hteĂ€â­ïžâ­ïž Vaikka jotkut asiat ovat hyviĂ€, se vetÀÀ paljon alas, kun saan paljon nĂ€ppyjĂ€. Mutta haluan myös sanoa, ettĂ€ vaikka minĂ€ saan paljon nĂ€ppyjĂ€, se ei tarkoita, ettĂ€ sinĂ€ saisit. Minulla on hyvin herkkĂ€/vaikea iho.
    1 product in post Valitettavasti ei minun iholleni
    402 nÀyttöÀ
    • Kommentti lisĂ€ttiin 4 viikkoa sitten
      Oletko löytĂ€nyt jotain, mitĂ€ voit kĂ€yttÀÀ ilman finnejĂ€? Minulla on sama ihotyyppi kuin sinulla, enkĂ€ löydĂ€ mitÀÀnđŸ˜« auta tyttĂ¶Ă€đŸ©·
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Tee työsi

    Kuten #lykoinflutester olen testannut erilaisia tuotteita pÀÀnahkaongelmiin, ja on ollut jĂ€nnittĂ€vÀÀ nĂ€hdĂ€, mitkĂ€ tuotteet todella toimivat hiuksilleni. Lyhyesti hiuksistani: olkapĂ€ille ulottuvat ohuet hiukset, kĂ€rsin pÀÀnahkaongelmista seborrheisen ekseeman vuoksi, joka voi aiheuttaa kutinaa ja hilseilyĂ€. Shampoo ja hoitoaine tulevat molemmat yksinkertaisessa ja kauniissa pullossa, pidĂ€n vĂ€ristĂ€ todella paljon💚 Olisin ehkĂ€ toivonut, ettĂ€ tuotteet tulisivat pumppupullossa sen sijaan, ettĂ€ on hieman hankalaa puristaa hoitoainetta pullosta. Haluaisin myös esimerkiksi vĂ€riraidan molempiin tuotteisiin pullon korkissa. Silloin nĂ€kee heti, mikĂ€ on hoitoaine ja mikĂ€ shampoo. NĂ€et, ettĂ€ hoitoaineen tekstin pÀÀllĂ€ on heikko vihreĂ€ sĂ€vy, mutta se ei ole kovin nĂ€kyvĂ€. Hoitoaineella on mukava ja kermaisa koostumus. Helppo levittÀÀ hiuksiin. Tuoksu on mukava ja mieto, et huomaa sitĂ€ pĂ€ivĂ€n aikana. En ole varma, nĂ€enkö oikeasti eroa vain hoitoaineen kĂ€ytön jĂ€lkeen, mutta yhdessĂ€ shampoon kanssa ne tekevĂ€t hyvÀÀ työtĂ€. Olen ehdottomasti tyytyvĂ€inen tĂ€hĂ€n sarjaan. PÀÀnahkani tuntuu paljon puhtaammalta ja minulla on vĂ€hemmĂ€n kutinaa ja hilseilyĂ€. MielestĂ€ni tĂ€mĂ€ sarja on myös paljon lempeĂ€mpi pÀÀnahalle kuin muut kokeilemani tuotteet, joten mielestĂ€ni #bylyko on tehnyt todella hyvÀÀ työtĂ€đŸ‘đŸŒ Vaikka hiukseni ovat tulleet erityisen kuiviksi kĂ€ytön jĂ€lkeen, suosittelen sarjaa. 1-2 kertaa viikossa ja hyvĂ€ hiusnaamio. Sulfaatiton ja hyvĂ€ hintađŸ€© Kaiken kaikkiaan 4 tĂ€hteĂ€â­ïž Lyko:n pÀÀnahkaongelmiin tarkoitettu sarja on paras, jota olen tĂ€hĂ€n mennessĂ€ testannut. Mutta minun on vĂ€hennettĂ€vĂ€ pisteitĂ€ kuivista hiuksista ja muutamista pienistĂ€ ongelmista pullossa.
    1 product in post Tee työsi
    355 nÀyttöÀ
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Tee työsi

    Kuten #lykoinflutester olen testannut erilaisia tuotteita pÀÀnahkaongelmiin, ja on ollut jĂ€nnittĂ€vÀÀ nĂ€hdĂ€, mitkĂ€ tuotteet todella toimivat hiuksilleni. Lyhyesti hiuksistani: olkapĂ€ille ulottuvat ohuet hiukset, kĂ€rsin pÀÀnahkaongelmista seborrheisen ekseeman vuoksi, joka voi aiheuttaa kutinaa ja hilseilyĂ€. Shampoo ja hoitoaine tulevat molemmat yksinkertaisessa ja kauniissa pullossa, pidĂ€n vĂ€riĂ€ todella paljon💚 Olisin ehkĂ€ toivonut, ettĂ€ tuotteet tulisivat pumppupullossa sen sijaan. Olisin myös halunnut esimerkiksi vĂ€riraidan molempiin tuotteisiin pullon korkissa. Silloin nĂ€kee heti, mikĂ€ on hoitoaine ja mikĂ€ on shampoo. NĂ€et, ettĂ€ Conditioner-tekstin pÀÀllĂ€ on heikko vihreĂ€ sĂ€vy, mutta se ei ole kovin nĂ€kyvĂ€. Shampoo on hieno ja kevyt koostumus, joka on helppo levittÀÀ hiuksiin, mutta mielestĂ€ni se on erittĂ€in juoksevaa shampoon ollessa, olisin toivonut hieman paksumpaa koostumusta. Mild ja hyvĂ€ tuoksu, joka on mukava niille, jotka ovat herkkiĂ€ hajuille. MielestĂ€ni hiukseni pysyivĂ€t kauniina ja puhtaina useita pĂ€iviĂ€ sen jĂ€lkeen, mikĂ€ yllĂ€tti minut, koska yleensĂ€ saan rasvaiset hiukset muutaman pĂ€ivĂ€n jĂ€lkeen (liitĂ€n kuvan hiuksistani 3 pĂ€ivÀÀ myöhemmin). NĂ€yttÀÀ siltĂ€, ettĂ€ tĂ€mĂ€ sarja on erittĂ€in hellĂ€varainen pÀÀnahalleni, olen saanut vĂ€hemmĂ€n kutinaa ja hilseilyĂ€ sen jĂ€lkeen, kun aloin kĂ€yttÀÀ. MielestĂ€ni #bylyko on tehnyt hyvÀÀ työtĂ€ tĂ€mĂ€n sarjan kanssađŸ‘đŸŒ Olen kĂ€yttĂ€nyt shampoota joka pĂ€ivĂ€ ja olen valitettavasti huomannut, ettĂ€ hiukseni ovat tulleet hieman ekstra kuivilta kĂ€ytön jĂ€lkeen, hiukset tuntuivat melkein hieman huokoisiltađŸ€” En yleensĂ€ kĂ€rsi kuivista hiuksista. Oma osani on kĂ€yttÀÀ tuotetta 1-2 kertaa viikossa, koska olen tyytyvĂ€inen sarjaan. Mutta suosittelen hyvÀÀ hiushoitoa kĂ€ytön jĂ€lkeen. Sulfaatiton ja hyvĂ€ hintađŸ€© Kaiken kaikkiaan 4 tĂ€hteĂ€â­ïž Lyko:n pÀÀnahkaongelmiin tarkoitettu sarja on paras, jota olen testannut tĂ€hĂ€n mennessĂ€. Mutta minun on vĂ€hennettĂ€vĂ€ pisteitĂ€ kuivista hiuksista ja muutamista pienistĂ€ ongelmista pullossa.
    1 product in post Tee työsi
    440 nÀyttöÀ
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Paras

    TĂ€mĂ€ pÀÀllyslakka on paras markkinoilla. Rakastan IsaDoran kynsilakkoja😍 Se kuivuu nopeasti, antaa kauniin kiillon ja on helppo levittÀÀ ilman sotkua. Kynsilakka pysyy useita pĂ€iviĂ€ ilman lohkeilua. Ehdottomasti kokeilemisen arvoinen!
    1 product in post Paras
    128 nÀyttöÀ
    • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Kommentti lisĂ€ttiin 2 kuukautta sitten
      Vau! 😍
  • Viesti luotiin 7 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Verifierad testare

    Ei minulle

    Olen testannut tĂ€tĂ€ hoitoainetta nyt 4 viikkoa✹ Minulla on ohut, litteĂ€ hius, jossa on hieman laskua. Minulla on myös seborrheinen ekseema pÀÀnahassa. TĂ€mĂ€ on hoitava hoitoaine, joka pitĂ€isi antaa kosteutta hiuksille samalla kun se suojaa hilseeltĂ€ ja kuivalta/Ă€rtyneeltĂ€ pÀÀnahalta. Sen pitĂ€isi vahvistaa hiuksia sisĂ€ltĂ€pĂ€in ja antaa vahvat ja terveet hiukset. Samoin kuin shampoo, pullo ja muotoilu ovat tĂ€ysin ok. Hoitoaineen koostumus on paksu ja hieno, se oli paljon helpompi levittÀÀ hiuksiin kuin saman sarjan shampoo, jota olen myös testannut😅 Hoitoaineessa on heikko tuoksu, mutta ei mitÀÀn, mikĂ€ jÀÀ pesun jĂ€lkeen. Jos olet herkkĂ€ tuoksuille, tĂ€mĂ€ on myös suositeltava! En voi sanoa, ettĂ€ olisin huomannut muutoksia hiuksissani tai pÀÀnahassani hoitoaineen kĂ€ytön jĂ€lkeen. Se lupaa paljon hyvÀÀ, kuten shampoo. Mutta rehellisesti sanottuna en nĂ€e mitÀÀn eroa 4 viikon jĂ€lkeen. EhkĂ€ tĂ€tĂ€ tĂ€ytyy kĂ€yttÀÀ hieman pidempÀÀn, aivan kuten shampoota? Kumppanini on myös testannut hoitoainetta. HĂ€nellĂ€ on hienot paksut hiukset ilman hilsettĂ€. HĂ€nkÀÀn ei ole huomannut mitÀÀn eroa kĂ€ytön jĂ€lkeen. Ainoa, mitĂ€ hĂ€n huomasi, on, ettĂ€ hĂ€nen hiuksensa nĂ€yttĂ€vĂ€t hieman kiiltĂ€vĂ€mmiltĂ€ sen jĂ€lkeen. MielestĂ€ni hiukseni muuttuivat nopeasti litteiksi ja rasvaisiksi kĂ€ytön jĂ€lkeen. Suosittelen testaamaan tuotteita pidempÀÀn kuin 4 viikkoa, ehkĂ€ nĂ€et silloin paremman tuloksen. Hintaan nĂ€hden se on hieman korkea. Ottaen huomioon, etten huomaa mitÀÀn eroa kĂ€ytön jĂ€lkeen, mielestĂ€ni hinta on hieman korkea. Valitettavasti minun on annettava 2 tĂ€hteĂ€ myös tÀÀllĂ€â­ïžâ­ïž (Ruusuisten hansikkaiden syy videolla on palovamma😅) #lykoinflutester #neccin
    1 product in post Ei minulle
    298 nÀyttöÀ
    • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Entinen työntekijĂ€.Kommentti lisĂ€ttiin 7 kuukautta sitten
      Hei Maria 💖 Tuhannet kiitokset, ettĂ€ jaat nĂ€in perusteellisen ja rehellisen arvion – arvostamme sitĂ€ todella paljon! ✹ On niin ymmĂ€rrettĂ€vÀÀ, ettĂ€ olet pettynyt, kun sekĂ€ shampoo ettĂ€ hoitoaine lupaavat paljon, mutta eivĂ€t anna havaittavia tuloksia 4 viikon jĂ€lkeen – erityisesti kun kamppailet seborrheisen ekseeman kanssa, joka usein tarvitsee enemmĂ€n kohdennettuja tuotteita kuin tĂ€mĂ€ sarja. HyvĂ€ kuulla, ettĂ€ koostumus oli helpompi työstÀÀ kuin shampoo, ja ettĂ€ korostat tuoksua – se todella auttaa muita asiakkaita 🙌 Mukavaa pĂ€ivĂ€njatkoa!
  • Viesti luotiin 7 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Verifierad testare

    Ei minun hiuksilleni

    Olen testannut tĂ€tĂ€ shampoota 4 viikkoa✹ Minulla on ohut, litteĂ€ hius, jossa on hieman aaltoa. Minulla on myös seborrheinen ekseema pÀÀnahassa. TĂ€mĂ€ shampoo on tarkoitettu niille, jotka kamppailevat hilseen ja muiden pÀÀnahkaongelmien kanssa. Se on hellĂ€varainen, sisĂ€ltÀÀ Piroctone Olamine, joka torjuu hilsettĂ€ ja tasapainottaa pÀÀnahkaa ilman, ettĂ€ se kuivaa sitĂ€. Shampoo tulee tĂ€ysin yksinkertaisessa pullossa, ok muotoilu. Shampoon koostumus on hieman paksumpi ja tahmeampi kuin mitĂ€ suosin, vaikka se nĂ€yttÀÀ ohuelta ja nestemĂ€iseltĂ€ videolla. Se oli melkein kuin olisin luullut sekoittavani shampoon ja hoitoaineen, kun aloin pestĂ€ hiuksiani, se oli yksinkertaisesti vaikeaa jakaa shampoota tarpeeksi hyvin hiuksissaniđŸ€” Shampoo tuoksuu heikosti hyvĂ€ltĂ€, ei mitÀÀn, mikĂ€ jÀÀ hiuksiin pesun jĂ€lkeen. Joten jos olet herkkĂ€ tuoksuille, tĂ€mĂ€ on hyvĂ€ valinta! En ole huomannut mitÀÀn muutoksia pÀÀnahassani kĂ€ytön jĂ€lkeen, muuta kuin ettĂ€ mielestĂ€ni hiukseni tulivat nopeasti rasvaisiksi pesun jĂ€lkeen. EhkĂ€ sitĂ€ pitĂ€isi kĂ€yttÀÀ hieman pidempÀÀn, jotta nĂ€kee vaikutuksen? Sain myös kumppanini testaamaan shampoota. HĂ€nellĂ€ on paksut, kauniit hiukset ilman hilsettĂ€. HĂ€nellĂ€ oli sama kokemus kuin minulla, ensin luuli sekoittavansa shampoon ja hoitoaineen😅 HĂ€n ajattelee, ettĂ€ hiukset saivat enemmĂ€n kiiltoa, hĂ€n ei huomannut mitÀÀn muutoksia pÀÀnahassa. Uskon, ettĂ€ tĂ€mĂ€ on tehokkaampaa, jos sitĂ€ kĂ€ytetÀÀn pidempÀÀn kuin 4 viikkoa. Aion testata sitĂ€ vielĂ€ vĂ€hĂ€n, mutta epĂ€ilen, ettĂ€ se tekee paljon eroa ekseemilleni. Suosin shampoota, joka on tarkoitettu seborrheiseen ekseemaan. MitĂ€ hintaan tulee, se on hieman kallis, kun otetaan huomioon, etten nĂ€e tuloksia kĂ€ytön jĂ€lkeen. Annoin tĂ€lle shampoolle valitettavasti 2 tĂ€hteĂ€â­ïžâ­ïž (Pinkkihanskan syy videolla on palovamma😅) #lykoinflutester #neccin
    1 product in post Ei minun hiuksilleni
    2862 nÀyttöÀ
    • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Entinen työntekijĂ€.Kommentti lisĂ€ttiin 7 kuukautta sitten
      Hei Maria ⭐ Tuhannet kiitokset uskomattoman perusteellisesta ja hyödyllisestĂ€ arvostelusta – arvostamme sitĂ€ todella paljon! ✹ On todella harmi, ettĂ€ tĂ€mĂ€ ei antanut toivomaasi vaikutusta, erityisesti seborrheisen ekseeman suhteen. TĂ€mĂ€ versio toimii parhaiten klassisessa hilseilyssĂ€, joten ekseeman kanssa voi ehdottomasti olla tarvetta kohdennetummille tuotteille, kuten itse mainitsit. Se, ettĂ€ sekĂ€ sinĂ€ ettĂ€ kumppanisi kokivat koostumuksen hieman vaikeaksi levittÀÀ ja ettĂ€ hiukset rasvoittuvat nopeasti, on erittĂ€in hyödyllistĂ€ palautetta myös muille asiakkaille 🙌 Ja hyvĂ€, ettĂ€ mainitsit tuoksun – monet ovat herkkiĂ€, joten tĂ€mĂ€ on kullanarvoista tuoda esiin! Kiitos vielĂ€ kerran, ettĂ€ jaat kokemuksesi – se auttaa sekĂ€ meitĂ€ ettĂ€ muita asiakkaita paljon! Ihanaa pĂ€ivĂ€njatkoa💖
  • Viesti luotiin 9 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Verifierad testare

    Voidaan kÀyttÀÀ niin moneen

    Olen ollut niin onnekas, ettĂ€ olen saanut testata Csoapsin puhdistustuotteita😍 En ole kiinnostunut vain ihotuotteista/meikistĂ€, vaan myös siivouksesta. Etsin aina uusia tuotteita testattavaksi. Ihmevoide sienellĂ€đŸ«§ TĂ€mĂ€ ihmevoide sienellĂ€ yllĂ€tti minut positiivisesti. Voide sisĂ€ltÀÀ vain hienojauheista savea, saippuaa ja ekologista hyvÀÀ tuoksua. Voide on helppo levittÀÀ, ja sieni estÀÀ paljon sotkua. Rakastan tuotteita, joita voidaan kĂ€yttÀÀ moniin eri asioihin. On uuvuttavaa omistaa 8 erilaista puhdistustuotetta vain yhden kotisiivouksen vuoksi. Ihmevoidetta voidaan kĂ€yttÀÀ tahroihin valkoisissa vaatteissa, hopeassa, kullassa, saumoissa, suihkuseinissĂ€, uuneissa jne. Testasin sitĂ€ suihkuseinĂ€llĂ€ samalla kun yritin sitĂ€ laatoissa ja saumoissa suihkussa. Ihmevoide tekee kotityöt helpommiksi ja tehokkaammiksi. Vain vĂ€hĂ€n hankausta keltaisilla saumoilla riitti, ennen kuin kaikki muuttui taas kauniiksi ja valkoiseksi😅 LiitĂ€n mukaan videon, on hieman vaikeaa nĂ€hdĂ€, kuinka keltaiset saumat ovat. Odotan innolla tĂ€mĂ€n voiteen kĂ€yttöÀ jatkossa😍 Jos tutkit laatikkoa, nĂ€et QR-koodin, jossa lukee "siivouskoulu". Suosittelen tĂ€tĂ€, ja mielestĂ€ni se oli todella hyvĂ€ idea. Kaiken kaikkiaan, erittĂ€in tyytyvĂ€inen. Kotisiivous muuttuu leikiksi nĂ€iden tuotteiden kanssa. 5 tĂ€hteĂ€ minultađŸ€© #lykoinflutester #csoaps đŸŒŒTuoksuu sitruunalta đŸŒŒYksinkertainen kaunis muotoilu đŸŒŒTulee sienen kanssađŸ‘đŸŒ đŸŒŒPoistaa tahroja ja likaa helposti đŸŒŒVoidaan kĂ€yttÀÀ moniin eri asioihin đŸŒŒEi tarpeettomia kemikaaleja đŸŒŒTaloudellinen kĂ€ytössĂ€ đŸŒŒHyvĂ€ hinta
    1 product in post Voidaan kÀyttÀÀ niin moneen
    1949 nÀyttöÀ
  • Viesti luotiin 9 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Verifierad testare

    Puhdista se

    Olen ollut niin onnekas, ettĂ€ olen saanut testata Csoapsin puhdistustuotteitađŸ˜€đŸ«§ En ole vain kiinnostunut ihonhoitotuotteista/meikistĂ€, vaan myös siivouksesta. Etsin aina uusia tuotteita testattavaksi. Lasit & erikoissuihkeđŸ«§ Suihkeessa on mieto laventelin tuoksu. Olen testannut sitĂ€ suihkukaapissa, peileissĂ€, hanoissa. Se tekee pesuista ja peileistĂ€ kiiltĂ€vĂ€n puhtaita, tĂ€ytyy sanoa, ettĂ€ olen tyytyvĂ€inen😍 Se poistaa helposti likaa, sormenjĂ€lkiĂ€ ja tahroja tarvittaessa, liitĂ€n videon. TĂ€ssĂ€ suihkeessa on etikka, joka on pÀÀainesosa, ja se toimii! Odotan innolla tuotteiden jatkamista ja aion ehdottomasti ostaa nĂ€itĂ€ tulevaisuudessa. Kotityöt muuttuvat leikiksi nĂ€iden tuotteiden kanssa, eikĂ€ MITÄÄN turhia kemikaaleja. 5 tĂ€hteĂ€ minultađŸ€© 🌾Mieto tuoksu, tuoksuu puhtaalta 🌾Yksinkertainen ja kaunis muotoilu 🌾Poistaa tahroja, sormenjĂ€lkiĂ€, likaa helposti 🌾Voidaan kĂ€yttÀÀ moniin asioihin 🌾Taloudellinen kĂ€ytössĂ€, 500ml 🌾Ei turhia kemikaaleja #LYKOINFLUTESTER #CSOAPS
    1 product in post Puhdista se
    589 nÀyttöÀ
  • Viesti luotiin 9 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Verifierad testare

    Hoitaa työnđŸ‘đŸŒ

    Multispray CsoapsiltađŸ«§ Nyt olen testannut suihketta kaikilla mahdollisilla tahroilla, joita voi esiintyĂ€. EnsinnĂ€kin, siinĂ€ on mieto ja miellyttĂ€vĂ€ tuoksu kurkusta ja mintusta. Monet multisprayt ovat liian voimakkaita, ja usein minua huimaa, kun siivoan keittiössĂ€, mutta ei tĂ€mĂ€n kanssa! Suihke toimii melkein kaikessa, olipa kyseessĂ€ keittiötaso, kylpyhuone, WC jne. Olen korvannut Ă€mpĂ€rin vedellĂ€ ja saippualla tĂ€llĂ€ multispraylla. Helpommaksi ei voi tulla. SitĂ€ voi turvallisesti kĂ€yttÀÀ kaikkialla ilman huolta voimakkaista kemikaaleista. KĂ€ytĂ€n sitĂ€ kaikkeen pölyn pyyhkimisestĂ€ ikkunalaudalla, ovenkahvojen pesemiseen, mustien keittiökaappieni pesemiseen, joissa on aina sormenjĂ€lkiĂ€ ja rasvatahroja. Ieven ilman voimakkaita kemikaaleja tĂ€mĂ€ suihke poistaa vaikeimmat tahrat, olen vaikuttunut ja tyytyvĂ€inen. Ehdottomasti 5 tĂ€hteĂ€ minultađŸ€© đŸŒŒMieto hyvĂ€ tuoksu đŸŒŒYksinkertainen ja kaunis muotoilu đŸŒŒPoistaa kaikki tahrat, jopa vaikeat đŸŒŒTaloudellinen kĂ€ytössĂ€, 750 ml đŸŒŒVoidaan kĂ€yttÀÀ kaikkialla đŸŒŒEi tarpeettomia kemikaaleja #LYKOINFLUTESTER #CSOAPS
    1 product in post Hoitaa työnđŸ‘đŸŒ
    508 nÀyttöÀ
  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Verifierad testare

    KesÀn tuoksu

    Olen testannut tuotteita SkĂ€rgĂ„rd-sarjasta. Sarjaan kuuluu Hand & Body lotion, Body wash ja Hand soap. Tuotteet on valmistettu paikallisesti Ruotsissa🇾đŸ‡Ș luonnosta saatavilla tuoksuilla. EnsimmĂ€inen asia, joka iskee minuun, kun testasin tuotteita, on ihana miellyttĂ€vĂ€ tuoksu. Saan heti kesĂ€n ja meren tunteen, kun kĂ€ytĂ€n tuotteita. Se tuoksuu juuri kuten kuvattu, raikkailla saaristotuoksuilla. Olen erittĂ€in tyytyvĂ€inen tĂ€hĂ€n kĂ€sisaippuaanđŸ©” SiinĂ€ on hieno ja kevyt koostumus, se vaahtoaa hyvin. Se jĂ€ttÀÀ kĂ€det pehmeiksi ilman, ettĂ€ iho kuivuu. Olen saanut monia hyviĂ€ palautteita vierailta, jotka kysyvĂ€t, mistĂ€ olen ostanut tĂ€mĂ€n kĂ€sisaippuan. SiitĂ€ on tullut suosikki kaikille😍 On aivan selvÀÀ, ettĂ€ ihana tuoksu on suosikkiđŸ©” Yksinkertainen, mutta ylellinen muotoilu ja se on riittoisa kĂ€ytössĂ€. SiinĂ€ on myös hyvĂ€ hinta ottaen huomioon, ettĂ€ se on 500ml. TĂ€mĂ€ saa ehdottomasti 5 tĂ€hteĂ€ minulta⭐ 🌾 Kevyt ja hieno koostumus 🌾 Ihana tuoksu raikkailla saaristotuoksuilla 🌾 Ylellinen muotoilu 🌾 Riittoisa kĂ€ytössĂ€ 🌾 Edullinen 🌾 Vegaani #LYKOINFLUTESTER #SCANDINAVIANSOAPFACTORY
    1 product in post KesÀn tuoksu
    1304 nÀyttöÀ