ulrika

Lyko Creator
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Toimiiko se todella?

    Niin ajattelin, kun näin tämän helmen. KYLLÄ, se toimii. Istun nyt täällä koko iltarutiinin kanssa kasvoillani ja tämän ihanan naamion päällä. Se pysyy paikallaan, ei tunnu kiristävältä, kuin toinen iho. JUOKSE ja OSTA 🥰🥰🥰
    1 product in post Toimiiko se todella?
    80 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Nyt puhutaan tuloksista 🤩

    Olen pitkään ajatellut, että tämä on liian kallis, mutta ystävä sanoi käyttävänsä 2 kappaletta vuodessa. Näin jonkun kirjoittavan, että he näkivät eron jo ensimmäisen käytön jälkeen. Se ei ollut liioittelua. Joka sentin arvoinen 💕
    1 product in post Nyt puhutaan tuloksista 🤩
    358 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Vankka mutta silti hellävarainen

    Todella hyvä kuorinta. Vauvan iho. Toivoin, että BHA:ta olisi vähän vähemmän. Palaan asiaan tarkemman arvion kanssa, kun olen käyttänyt sitä hetken 🫶
    1 product in post Vankka mutta silti hellävarainen
    65 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Minulla oli onnea voittaa koko calming chot -sarja. Pidin todella seerumista, viilentävä, paljon kosteutta. Suosittelen 🫶 Aurinkosuoja oli juuri niin hyvä kuin korealaisten kuuluukin olla, mutta tässä on bonuksena viilentävä vaikutus! Suuri suosikkini on kuitenkin voide, runsas määrä, geeli joka rauhoittaa ja viilentää lämpimän ja ärtyneen ihon välittömästi 💕💕 Annoin kasvoveden siskontytölleni, koska hän oli niin innokas saamaan sen 🫶. Kiitos sydämestäni tästä voitosta 🎁
    1 product in post
    64 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 päivää sitten
      🤩🤩
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Pehmeä ja hellävarainen

    Ja juuri sitä minun kuiva ihoni tarvitsee. Yksinkertaiset, harvat mutta huolellisesti harkitut ainesosat 🫶
    1 product in post Pehmeä ja hellävarainen
    40 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Täydellinen

    Paras atsaleenihappovalmiste mielestäni. Niin hyvä rauhoittamaan ja vähentämään punoitusta. Neljäs pulloni. Otan yhden tähden pois hinnan takia 🤩
    1 product in post Täydellinen
    249 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Oh joo

    Ihoni on ollut liian kuiva talvella, jotta tämä riittäisi ainoaksi "voiteeksi." Mutta nyt kun kesä on tullut, se on täydellinen. Olen rakastunut, se on täynnä parasta iholle ja kosteutusta ilman raskasta tunnetta. Tällä kertaa otin ison pullon.🤩
    1 product in post Oh joo
    272 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Halleluja hetki

    Hiukseni RAKASTAVAT October Stockholmia. Minulla on paksut hiukset, jotka ovat melkein vyötärön mittaiset, kuivat kuin untuva. Olen kosteuttanut hiukset kunnolla, käyttänyt k18 bonding sprayta. Ja kun hiukset ovat sopivan kosteita, sekoitan väriä. Pieni kosteus tekee värin levittämisestä helppoa. Pesen shampoolla ja huuhdon huolellisesti ja jatkan suosikillani, k18 leave-in treatmentilla. Kaunis väri, joka kestää pitkään 💕💕💕💕💕
    1 product in post Halleluja hetki
    83 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Vankkaa tavaraa

    Hyvä dermaplaner, jossa on painoa kahvassa, mikä auttaa vakauttamaan sitä. Vähennän yhden tähden, koska irtoteriä ei ole saatavilla erikseen. Hiukan turhaa saada kahva joka tilauksessa.
    1 product in post Vankkaa tavaraa
    94 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Paksut kulmakarvat

    Minulla ei ole koskaan ollut sellaisia. Mutta nyt ne kasvavat hurjaa vauhtia, neljä viikkoa menossa ja olen tyytyväinen!
    1 product in post Paksut kulmakarvat
    222 näyttöä