Malin

Lyko Creator
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sitten

    Lempilakka

    Mavala Hong Kong on täydellinen korallin sävyinen kynsilakka! 😍 Sitä käytän eniten kesällä. Olen varmaan nyt kolmannessa pullossa
    1 product in post Lempilakka
    33 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi

    Pistekauppa

    Toivottavasti otatte vesipullon ja lippiksen pistekauppaan 😊
    1 product in post Pistekauppa
    230 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 4 viikkoa sitten
      Hei ihana Malin 💗 Toivon samaa kuin sinä, nämä olisivat mahtavia pistekaupassa 😍✨ Pidetään peukkuja! Pidä huolta itsestäsi!
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tyylikäs! 🤩

    Niin tyylikäs vaaleanpunainen lippis! 😍 täydellinen kesäksi ja hyvä, että sitä voi säätää sopivaksi #lykoreview
    1 product in post Tyylikäs! 🤩
    65 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Niin ihana!

    Se on niin pörröinen, pehmeä ja tyylikäs! 😍 Normaali kokoinen. Otin koon S #lykoreview
    1 product in post Niin ihana!
    203 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi

    Lyko haul

    😍💕
    16 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Todella hyvä!

    Sekoitan sitä Light Brownin kanssa, jolloin väri on täydellinen. Mielestäni se ei tartu ihoon, mikä on hyvä! Kestää pitkään #lykomission #lykoreview
    1 product in post Todella hyvä!
    1485 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
    20 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Melko ok

    Minut valittiin Smartsonin testipilottiksi testaamaan Loreal Paris Infaillible 3-Second Setting Mist -suihketta. Olen kuullut tästä setting mististä todella hyvää, mutta valitettavasti en ole yhtä vaikuttunut, mikä on harmi! Se toimi ihan ok, teki ihosta vähemmän kiiltävän, mutta ei mitään wow-efektiä. Se on helppo levittää, imeytyy nopeasti ihoon, ei jätä tahroja tai tippoja, jotka tuhoaisivat meikin. Tuoksuu hiuslakalta ja antaa sellaisen tunteen iholla. Iho tuntuu kuivalta eikä kosteutetulta. Jos suihkautat kasvoille, tuntuu kuin olisit suihkuttanut hiuslakkaa kasvoille, ja pitää olla varovainen, ettei suihkauta hiuksiin, koska silloin tuntuu kuin olisi suihkuttanut paljon hiuslakkaa. Pullo on pieni, mikä sopii, jos haluaa pitää sen laukussa, mutta pullo loppuu varmaan nopeasti, jos käyttää sitä päivittäin, ja se maksaa aika paljon pienestä pullosta. Ehkä sopii paremmin tiettyihin tilanteisiin. En varmaan osta sitä. Arvostelu tehty Smartsonin toimeksiannosta – testipilotti sai tuotteen ilmaiseksi. #lykomission
    1 product in post Melko ok
    74 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Antaa hehkua & tuntuu raikkaalta

    Minut valittiin Smartsonin testipilottiksi kokeilemaan Garnier Vitamin C* Glow Boost -seerumia. Se antaa hehkua, tuoksuu raikkaalta, tuntuu virkistävältä ja kosteuttaa hyvin. Imeytyy nopeasti ihoon. Se on helppo käyttää, kaunis pullo, joka tuntuu ylelliseltä. Finnejä ja näppyjä on vähentynyt. Voin hyvin kuvitella ostavani sen! Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testipilotti sai tuotteen ilmaiseksi kokeiltavaksi. #lykomission
    1 product in post Antaa hehkua & tuntuu raikkaalta
    116 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 kuukautta sitten
      Rakastan sitä😍
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Todella hyvä!

    Sain kokeilla Garnier fructis Diamond sleek shine-coat smoothing sprayta Smartsonin kautta, ja se on todella hyvä! Hiukset muuttuvat pehmeiksi, kiiltäviksi, sileiksi ja pörröttömäksi. Siinä on neutraali tuoksu, mikä on hyvä, eikä se tahmaa. Se kestää seuraavaan hiustenpesukertaan asti. Minulla on kiharat hiukset, ja kun harjaan niitä, ne muuttuvat hyvin pörröisiksi. Käytän yleensä hiusöljyä hallintaan, mutta tämän kanssa lopputulos oli todella hyvä! Annan usein hiusten kuivua itsestään, joten haittapuoli on, että tuotteen toimimiseksi täytyy käyttää hiustenkuivaajaa. Haluaisin löytää samanlaisen tuotteen, jota ei tarvitse käyttää hiustenkuivaajaa. Mutta teille, jotka yleensä föönaatte hiukset, suosittelen tätä todella! Hyvä hinta myös, joten aion ostaa sen! Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai tuotteen ilmaiseksi. #lykomission
    1 product in post Todella hyvä!
    154 näyttöä