Malin
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
Lempilakka
Mavala Hong Kong on täydellinen korallin sävyinen kynsilakka! 😍 Sitä käytän eniten kesällä. Olen varmaan nyt kolmannessa pullossa1 product in post Lempilakka33 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
Pistekauppa
Toivottavasti otatte vesipullon ja lippiksen pistekauppaan 😊1 product in post Pistekauppa230 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 4 viikkoa sittenHei ihana Malin 💗 Toivon samaa kuin sinä, nämä olisivat mahtavia pistekaupassa 😍✨ Pidetään peukkuja! Pidä huolta itsestäsi!1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Tyylikäs! 🤩
Niin tyylikäs vaaleanpunainen lippis! 😍 täydellinen kesäksi ja hyvä, että sitä voi säätää sopivaksi #lykoreview1 product in post Tyylikäs! 🤩65 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Niin ihana!
Se on niin pörröinen, pehmeä ja tyylikäs! 😍 Normaali kokoinen. Otin koon S #lykoreview1 product in post Niin ihana!203 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
Lyko haul
😍💕16 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Todella hyvä!
Sekoitan sitä Light Brownin kanssa, jolloin väri on täydellinen. Mielestäni se ei tartu ihoon, mikä on hyvä! Kestää pitkään #lykomission #lykoreview1 product in post Todella hyvä!1485 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi20 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5
Melko ok
Minut valittiin Smartsonin testipilottiksi testaamaan Loreal Paris Infaillible 3-Second Setting Mist -suihketta. Olen kuullut tästä setting mististä todella hyvää, mutta valitettavasti en ole yhtä vaikuttunut, mikä on harmi! Se toimi ihan ok, teki ihosta vähemmän kiiltävän, mutta ei mitään wow-efektiä. Se on helppo levittää, imeytyy nopeasti ihoon, ei jätä tahroja tai tippoja, jotka tuhoaisivat meikin. Tuoksuu hiuslakalta ja antaa sellaisen tunteen iholla. Iho tuntuu kuivalta eikä kosteutetulta. Jos suihkautat kasvoille, tuntuu kuin olisit suihkuttanut hiuslakkaa kasvoille, ja pitää olla varovainen, ettei suihkauta hiuksiin, koska silloin tuntuu kuin olisi suihkuttanut paljon hiuslakkaa. Pullo on pieni, mikä sopii, jos haluaa pitää sen laukussa, mutta pullo loppuu varmaan nopeasti, jos käyttää sitä päivittäin, ja se maksaa aika paljon pienestä pullosta. Ehkä sopii paremmin tiettyihin tilanteisiin. En varmaan osta sitä. Arvostelu tehty Smartsonin toimeksiannosta – testipilotti sai tuotteen ilmaiseksi. #lykomission1 product in post Melko ok74 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Antaa hehkua & tuntuu raikkaalta
Minut valittiin Smartsonin testipilottiksi kokeilemaan Garnier Vitamin C* Glow Boost -seerumia. Se antaa hehkua, tuoksuu raikkaalta, tuntuu virkistävältä ja kosteuttaa hyvin. Imeytyy nopeasti ihoon. Se on helppo käyttää, kaunis pullo, joka tuntuu ylelliseltä. Finnejä ja näppyjä on vähentynyt. Voin hyvin kuvitella ostavani sen! Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testipilotti sai tuotteen ilmaiseksi kokeiltavaksi. #lykomission1 product in post Antaa hehkua & tuntuu raikkaalta116 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 kuukautta sittenRakastan sitä😍1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Todella hyvä!
Sain kokeilla Garnier fructis Diamond sleek shine-coat smoothing sprayta Smartsonin kautta, ja se on todella hyvä! Hiukset muuttuvat pehmeiksi, kiiltäviksi, sileiksi ja pörröttömäksi. Siinä on neutraali tuoksu, mikä on hyvä, eikä se tahmaa. Se kestää seuraavaan hiustenpesukertaan asti. Minulla on kiharat hiukset, ja kun harjaan niitä, ne muuttuvat hyvin pörröisiksi. Käytän yleensä hiusöljyä hallintaan, mutta tämän kanssa lopputulos oli todella hyvä! Annan usein hiusten kuivua itsestään, joten haittapuoli on, että tuotteen toimimiseksi täytyy käyttää hiustenkuivaajaa. Haluaisin löytää samanlaisen tuotteen, jota ei tarvitse käyttää hiustenkuivaajaa. Mutta teille, jotka yleensä föönaatte hiukset, suosittelen tätä todella! Hyvä hinta myös, joten aion ostaa sen! Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai tuotteen ilmaiseksi. #lykomission1 product in post Todella hyvä!154 näyttöä