Sara
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 22 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Vadelma
Vaikuttajana olen saanut testata Lumenen tuotteita, jotka sattuvat olemaan yksi suosikkimerkeistäni jo ennestään, joten innostus oli totaalinen! Ensivaikutelma oli, että Lip Glow Oil Balm sävyssä vadelma tulee tyylikkäässä pakkauksessa, joka on täydellisen kokoinen mukaan laukkuun, jos haluaa lisätä tuotetta matkan varrella. Sävytteen saa helposti ulos applikaattorilla sopivan määrän, ja tuntuu, että muotoilu mahdollistaa viimeisten pisaroidenkin saamisen ulos. Kauniin designin lisäksi tuote tuoksuu taivaalliselta ja maistuu yhtä hyvältä, kuin pieni jälkiruokaherkku huulilla! Huulista tulee kosteutetut ja pehmeät pitkäksi aikaa, ja huuliöljy antaa kauniin hienovaraisen sävyn huulille, joka kestää vielä pidempään. Vaikka söin ja join koko päivän, huomasin, että huulilla oli vielä värin vivahde, vaikka kiilto tietenkin oli kadonnut. Täydellinen kuvaus on, että se kiiltää kuin huulikiilto ja kosteuttaa kuin huulirasva. Minulla ei ole mitään valittamista ja aion ehdottomasti kokeilla myös muita sävyjä. Todellinen voittaja minulla kotona, enkä keksi ainuttakaan negatiivista puolta, tai no, ehkä se, että on vaikea olla nuolemasta huulia, kun maku on kuin olisi lauantaisuklaapussi mukana 🍭 #lykoinflutester #lumene1 product in post Vadelma101 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 22 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Sävy 1,75
Vaikuttajana olen saanut testata Lumenen tuotteita, jotka sattuvat olemaan yksi suosikkimerkeistäni, joten innostus oli totaalinen! Erityisesti, koska olen jo usean vuoden ajan käyttänyt pelkästään Lumenen CC-voidetta meikkivoiteen sijaan. Olen testannut Blur Even Cover -meikkivoidetta sävyssä 1,75. Mielestäni pakkauksessa on tyylikäs, pieni ja kätevä koko. Se on myös kevyt, nestemäinen koostumus, joka on helppo saada purkista ulos, vaikka olenkin suuri putelien ystävä, koska niistä saa varmasti kaiken lopunkin ulos, kun purkki alkaa loppua. Tuotetta kuvaillaan antavan "korkean, tasaisen peittävyyden kevyellä tunteella", ja voin vain yhtyä tähän. Olen kasvoiltani melko "punakka" ja minulla on muutamia finnejä; meikkivoide tekee täydellistä työtä peittäen ne ja estäen kaikkien tunteideni näkymisen kasvoilla, mikä helposti tapahtuu, kun stressaan tai rasitan itseäni, sillä kaikki punoittaa heti. Samaan aikaan syntymämerkkini näkyvät edelleen, eikä se anna raskasta tai kakkuista tunnetta tai ulkonäköä, kuten tavallinen meikkivoide yleensä tekee. Juuri tästä syystä käytän yleensä vain CC-voidetta enkä koskaan meikkivoidetta, mutta tämä osuu kaikkiin niihin kohtiin, joita haen. Tämä rouva harvoin panostaa täyteen glamouriin nykyään, vaan tähtää yleensä luonnolliseen arkimeikkiin, johon tämä sopii täydellisesti. Se lupaa 16 tunnin kestävyyden, eikä minulla ole mitään moitittavaa; se pysyy paikoillaan ja näyttää yhtä hyvältä heti meikin laitosta kuin rankan yövuoron jälkeen tai päivän auringossa. Olen käyttänyt sitä sekä puuterin kanssa että ilman, riippuen siitä, halusinko mattaisemman ilmeen vai oikean kesäisen hehkun. Joka tapauksessa se pysyy paikallaan ja kestää koko päivän ongelmitta! #LYKOINFLUTESTER #LUMENE1 product in post Sävy 1,7517 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 22 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Medium ruskea
Influtesterina olen saanut testata Lumenen tuotteita, jotka sattuvat olemaan yksi suosikkimerkeistäni, joten innostus oli suuri! Valitettavasti tämä tuote ei ihan yltänyt odotuksiin ja on itse asiassa ainoa, joka ei saa minulta täysiä pisteitä. Aloitetaan positiivisesta: kuten Lumenen tuotteissa yleensä, pakkauksessa on tyylikkyyttä, tikkua on helppo pyörittää ylös, ja annostelu on sopiva levitykseen. Mielestäni sävy on todella kaunis ja tuote on helppo työstää ihoon. Se tuntuu miellyttävältä eikä paakkuunnu tai jätä teräviä reunoja. Missä se kuitenkin epäonnistuu, on se, että väri ikään kuin katoaa heti, kun alat työstää sitä ihoon, ja vaikka lisäisit tuotetta, sävyä ei juuri jää näkyviin. Ehkä valitsin vain väärän sävyn, mutta olen edelleen melko vaalea, koska työskentelen yövuoroissa enkä ole vielä ehtinyt ottaa aurinkoa 💔, joten tummimman sävyn valitseminen ei tuntunut järkevältä, ja siksi kokeilin medium brownia. En ole mikään meikkiguru, mutta ne multi-/bronzer-tikut, joita yleensä käytän, antavat minulle yksinkertaisesti paremman lopputuloksen. Harmi, sillä Lumene on, kuten aiemmin mainittu, suosikkimerkkini! #LYKOINFLUTESTER #LUMENE1 product in post Medium ruskea20 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Täydellinen arkimascara
Kuten #lykoinflutester, sain testata tätä mascaraa #maxfactorilta. Minulla oli onni lähteä aurinkolomalle juuri silloin, kun oli aika tuotevertailulle, joten se joutui kestämään sekä sadetta että kesähellettä samaan aikaan, perusteellisempaa testausta ei varmaan tule! Aluksi mielestäni mascaran pakkaus oli todella kaunis ja tyylikäs ulkopuolelta. Olin myös erittäin iloinen, kun avasin sen, koska kumiharja on suosikkisovittimeni mascaraan. Se antoi sopivan määrän tuotetta, oli hyvä musta sävy ja tuntui täydellisen ”märältä”, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Jotkut mascarat näyttävät olevan kuivia jo ennen kuin avaat ne ensimmäisen kerran. Minulla ei ole paljon ylistettävää omille ripsilleni, tai siis määrällisesti ne ovat siellä, mutta ne ovat vaaleat, lyhyet ja eivät anna suoraan sanottuna mitään oomph! Yksi veto antoi heti kunnollisen nosteen ja sopi hyvin arkeen🤩. Sitä oli mahdollista kerätä hieman lisää, mutta se ei antanut valtavaa volyymia. Pituus sen sijaan näkyi heti, että se antoi tuloksia. Kuten sanoin, olen ehtinyt käyttää sitä sekä sateessa että auringossa, ja se pysyy hyvin ilman tahraantumista, mutta mitä koin, oli se, että se kuivui ja kuoriutui pieninä paloina muutaman tunnin jälkeen. Oletan, että sillä on tekemistä koostumuksen kanssa, joka saa sen liukumaan helposti kuiduille, kun peset sen pois. Mikä kuitenkin yllätti minut, oli se, että se saattoi ”raapia” pois silmistä kuivana, ja se kuoriutui helposti, mutta kun halusin oikeasti pestä sen pois vain lämpimällä vedellä, joka pitäisi toimia, se teki juuri kuten muutkin mascarat ja muuttui harmaaksi/mustaksi silmien alle, mikä oli vaikeaa poistaa ilman mitään puhdistusta. Joten jouduin sen sijaan hankautumaan kunnolla ja lopulta turvautumaan puhdistukseen kuitenkin. Yhteenveto: - kaunis muotoilu - helppo levittää - antaa heti hyvän pituuden - ei asetu silmien alle tai valu kokonaan pois. - ei ala valua sateessa. - kuivuu ja alkaa kuoriutua - ei ole niin helppo pestä pois kuin sanotaan - ei anna volyymia, jos se on se, mitä etsit mascarasta. Hintatasoltaan ehdottomasti sen arvoinen, sanoisin. Ei markkinoiden kallein eikä halvin, ja se pitää suurimman osan lupauksistaan. Vaikka onkin hieman harmillista, että se kuivuu niin paljon ja kuoriutuu iltapäivällä, mieluummin se kuin koostumus, joka vain valuu pois ja asettuu viivoiksi tai suuremmiksi väriläiskiksi silmien alle. Kaiken kaikkiaan mascara, jota voin suositella ja jota aion käyttää uudelleen! 👌 Kuva 1: ylhäällä ilman mascaraa, keskellä yhden levityksen jälkeen, alhaalla toisen vedon jälkeen. Kuva 2: miten se asettuu silmien ympärille, kun se kuoriutuu päivän käytön jälkeen. Kuva 3: miltä se näyttää yhdellä vedolla, täydellinen arkipäivän ilme, jos haluat nostetta mutta et halua meikata täysin.1 product in post Täydellinen arkimascara375 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 6 kuukautta sittenWow! Mascara ja ripsientaivuttimet❤️1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Kesäinen tuoksu
Kuten #LYKOINFLUTESTER sain testata tätä tuoksua #rebeccastellailta. Rakastan kokeilla uusia tuoksuja ja olen jatkuvasti metsästämässä uusia suosikkeja täällä kotona, joten oli uskomattoman hauskaa juuri tämän tehtävän kanssa! Tuoksun pitäisi sisältää sitruunan ja appelsiinikukan nuotteja, mikä oli minulle todella innostavaa, koska olen todellinen sitrushedelmien rakastaja! 🍋💛 Mutta olin itse asiassa hieman pettynyt, koska ne eivät ole lainkaan korostuneita. Sen sijaan se tuoksuu makealta, kuin makeiset. Sain jopa kommentin, että tuoksuin kuin fizzy pop, ja siihen on pakko yhtyä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että tuoksu itsessään ei olisi hyvä, mutta se ei vain ollut sitä, mitä odotin lukiessani sen tuoksunuotteista. Kokemukseni mukaan tuoksu on hyvin nuorekas ja kesäinen 🌸, on pakko sanoa, joten se ei oikein sovi nykyiseen vuodenaikaan. Mutta kevään myötä siitä tulee varmasti todellinen menestys! On melko selvää, että se on Edt, koska tuoksu häviää suhteellisen nopeasti, olen todennäköisesti enemmän Edp-ihminen, joten tuoksu pysyy koko päivän. Edunahan on se, että se on Edt, että minä, joka työskentelen terveydenhuollossa, olen voinut ottaa pienen suihkeen kotona päivällä ja sitten mennä yövuoroon illalla ilman, että tuoksu jää, koska en saa käyttää hajuvesiä työaikana. Hintatasolta sanoisin, että se on makuuni hieman liian kallis, kun tuoksu ei kestä pidempään, mutta se on ehdottomasti hintansa arvoinen, kun se nyt on 50% alennuksessa. Lyhyt yhteenveto plussista ja miinuksista + raikas ja makea tuoksu, täydellinen kesäksi + sopiva määrä suihketta käytetään + supermakea ja tyylikäs pakkaus - hieman kallis, kun tuoksu haihtuu niin nopeasti - en koe, että ilmoitetut tuoksunuotit pitävät paikkansa1 product in post Kesäinen tuoksu315 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Uusi suosikki!😻
Kuten #lykoinflutester sain testata tätä #urbandecay settingspray'ta, ja siitä on nopeasti tullut uusi suosikki! En koskaan hypännyt tämän maagisen settingspray'n hypetykseen, koska minulla oli muita merkkejä, jotka sopivat minulle todella hyvin, mutta nyt kadun sitä. Toisaalta oli entistä jännittävämpää kokeilla jotain uutta ensimmäistä kertaa. Mitä sitten pidin? Jos aloitetaan ulkonäöstä, niin mielestäni pullo on tyylikäs ja kaunis, ja se, että se on musta, on lisäplussa tälle vaihtoehtoiselle naiselle. Se on myös kätevä koko, joka mahtuu laukkuun. Mitä tulee suihkeen jakamiseen, tämä oli aivan uudella tasolla verrattuna muihin merkkeihin, joita olen käyttänyt pitkään, se antaa todella hyvän jakautumisen ja suihke kattaa suuren alueen, mikä tarkoittaa, että voit käyttää vähemmän suihketta kuin muilla merkeillä. Kokemukseni mukaan se on hajusteeton, mikä on plussaa minulle. Se ei myöskään ärsytä ihoani, joka voi muuten olla hieman herkkä. Meikki pysyy paikallaan, kuvissa on sekä neutraali meikki ennen 10 tunnin työvuoroa (sateenkin satoi matkalla sinne) että hieman juhlallisempi meikki erittäin pigmentoidulla luomivärillä. Ennen vasemmalla, jälkeen oikealla. Molemmilla kerroilla meikki pysyi ongelmitta juuri siellä, missä sen piti. Koska olen kroonisesti sairas, minulla on tarve ottaa pieni päiväuni toipumista varten, ja meikki pysyi paikallaan, vaikka pyörin kuin helikopteri nukkuessani ja hankaan poskiani suoraan tyynyyn. Joten lopuksi nopea yhteenveto. -ulkonäkö +tuotteen jakaminen +ei ärsytä ihoa ja on hajusteeton +pysyy meikki paikallaan -hinta, mutta kaikki plussat painavat tämän yli, ja siitä tulee ehdottomasti uusi tuote meikkipussissa kotona.1 product in post Uusi suosikki!😻163 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Ei sopinut minulle
Olen #lykoinflutester testannut #silkn LumiLipsia nyt muutaman viikon ajan, ja valitettavasti se ei sopinut iholleni, vaikka mielestäni se sopi hyvin huulilleni. Huomasin noin neljännen käytön jälkeen, että ihoni suun ympärillä ja leuassa, missä maski oli, tuli uskomattoman kuivaksi ja hilseileväksi, riippumatta siitä, kuinka paljon kosteutin, mikään ei toiminut lainkaan jatkossa, joten lopulta pidin pienen tauon maskista ja ihoni toipui taas. Kun harvensin käyttöä, se toimi hieman paremmin, mutta ei antanut silti samaa hyvää tulosta huulille, ja silloin se ei tuntunut täysin sen arvoiselta kuitenkaan. Näyttää kuitenkin siltä, että olen ainoa, joka on kokenut tämän, kun luen saatavilla olevia arvosteluja kirjoitushetkellä, joten ehkä se on vain niin, että minulla on aivan liian herkkä iho. Todella harmillista, koska olin aiemmin täyteaineita käyttäneenä niin innoissani saadessani tuloksia ilman kipua, mustelmia ja äärimmäistä turvotusta alussa 😅. Mitä sitten pidin? + tyylikäs maski, se näyttää ja tuntuu ylelliseltä ensisilmäyksellä. + sujuva kuvaus ja helppo käyttää. + koin huulten olevan paljon kosteutetumpia käytön jälkeen! + helppo ladata, ja se on selkeä, kun se tarvitsee ladata, milloin se lataa ja milloin se on ladattu valmiiksi. + uskomattoman hyvä, että se sammuu itsenäisesti käyttöajan jälkeen, joten sinun ei tarvitse istua ajastimen kanssa. + hyvä, että siinä on kaksi eri ohjelmaa, jotta voit valita, mihin haluat keskittyä tuloksille. + hyvä hinta! Mitä en pitänyt? - että ihoni suun ympärillä ei halunnut hyväksyä maskia, tulin kuivaksi ja hilseileväksi, eikä sitä voinut muuttaa, kuinka paljon yritin kosteuttaa sitä. - koin, että hyperpigmentaationi huulten ympärillä paheni ennemmin kuin parani käytön jälkeen. - en kokenut suoraa täyteläisyyden vaikutusta, kun jouduin harventamaan käyttöä ihoni vuoksi. - hieman liian helppo vahingossa osua ohjelmanäppäimeen, jos sääti maskia suussa, ja sitten se piippasi heti, vaikka se oli tahaton. Kaiken kaikkiaan uskon todella, että tämä on hyvä tuote, jos iho ei reagoi kuten omani, sillä näin silti tuloksia alussa ennen kuin jouduin pitämään taukoa ja sitten harventamaan maskin käyttöä. Hintansa puolesta sanoisin, että se on ehdottomasti ostamisen ja testaamisen arvoista, jos se sopii! 🥰 Kuvassa, jossa on neljä yhdessä, yläkuvat ovat ennen käyttöä ja alhaalla muutaman viikon jälkeen, tosin harvemmilla väleillä kuin suositeltu.1 product in post Ei sopinut minulle512 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Täydellinen minulle!
Epäilen vahvasti, että minulla on ihosairaus HS, lyhyesti sanottuna krooninen tulehduksellinen ihosairaus "Ihossa syvällä sijaitsevat kivuliaat, tulehtuneet kyhmyt tai paiseet", jotka toivottavasti muuttuvat pinnallisemmiksi ja lopulta puhkeavat, jotta ne viimein lievittävät kipua. Minulla tämä alkoi yli 18 vuotta sitten, ja olen ollut useilla eri lääkekursseilla, joita olen sekä ottanut että levittänyt kehooni, ja ajoittain tarvinnut leikkausta, mutta mikään ei ole antanut pitkäaikaisia tuloksia. Aloitin tämän saippuan käytön ehkä kaksi vuotta sitten, ja se on tehnyt taikoja arjelleni ja kivunhallinnalleni. Minulla on edelleen aina jatkuvasti 1-2 aktiivista paiseita, mutta ennen kuin aloitin tämän saippuan käytön, minulla oli useita kertoja vuodessa pahenemisvaiheita, jotka olivat täysin sietämättömiä, koska sekä määrä että koko niistä pahenivat merkittävästi. Tämä saippua on todella pelastanut minut! Tilanteissa, joissa se on ollut loppu, ja olen pitänyt taukoa, pahenemisvaiheet ovat tulleet heti takaisin, mutta niin kauan kuin käytän sitä altistuneille alueille joka suihkussa, se pitää sen kurissa.1 product in post Täydellinen minulle!365 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Täysi potti!
#lykoinflutesterinä olen saanut testata #lorealpro metal DX -sarjaa. Kun testaa koko sarjaa, voi olla hieman vaikeaa erottaa, mitkä tulokset tulevat tietystä tuotteesta, mutta yritän saada myös tuotekohtaisia mielipiteitä, vaikka koko sarjan yhdistelmä itsessään oli kullanarvoinen. Hiuksistani: paksut, pörröiset, latvoista kuivat, mutta juurista tulee nopeasti rasvaiset. Vaalennettu alhaalta ja sitten värikkäitä värejä päällä. Minulla on hieman aaltoilevat/kuuluvat hiukset, mutta valitettavasti se vaalenee niitä suureksi surukseni! Mitä pidän tuotteesta? Pullo on tyylikäs ja rakastan pumpputoimintoa, sekä siksi, että se tuntuu erittäin hygieniseltä, mutta myös siksi, että on helppo saada oikea määrä tuotetta suoraan. Tuote itsessään on hyvää koostumusta ja se on helppo työstää hiuksiin. Olen käyttänyt tuotetta kosteisiin hiuksiin suihkun jälkeen. Mielestäni hiukset tuntuvat myös paksummilta käytön jälkeen ja etten menetä niin paljon hiuksia nyt, vaikea sanoa mikä tuote sen tekee tai onko se kaikkien tuotteiden yhdistelmä. Olen ehdottomasti huomannut, että hiukset eivät putoa yhtä paljon kuin ennen kuin aloin käyttää leave-in:ia! Mielestäni se antaa kauniin kiillon käytön jälkeen ilman, että se näyttää rasvaiselta. Tällä kertaa tuotteet todella kävivät läpi tulikokeen! Ennen-kuvat ovat ennen pesua, sitten tulee suoraan pesun jälkeen ja lopuksi (oletteko valmiita nyt?!) viimeinen kuva 4 tunnin automatkan jälkeen, 3 tunnin odottelun jälkeen lentokentällä, koko päivän kävely Lontoon ihanassa kurjassa säässä! Energia oli miinuksella 32 000 askeleen ja 30 tunnin hereilläolon jälkeen, mutta hiukset olivat kohdallaan! 🔥🔥🔥. Olen myös oikea sitrusihminen, rakastan sitä yksinkertaisesti, ja upea sitrushedelmän tuoksu pysyi myös hoidon jälkeen, wow sanon vain! Eikä edes pörröisyys ollut liian kauheaa tuon väkivaltaisen hoidon jälkeen, joten tuote kestää todella pitkään! Se on hieman korkeammassa hintaluokassa, mutta niinoooo arvoista mielestäni, se vaatii niin vähän tuotetta ja tulos kestää niin kauan. Olen käyttänyt 2 pumppausta kosteisiin hiuksiini suihkun jälkeen, ja se on riittänyt hyvin paksuille hiuksilleni ilman ongelmia!1 product in post Täysi potti!1086 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Täydellinen osuma!
#lykoinflutesterinä olen saanut testata #lorealpro metal DX -sarjaa. Kun testaa koko sarjaa, voi olla hieman vaikeaa erottaa, mitkä tulokset tulevat tietystä tuotteesta, mutta yritän saada aikaan tuotekohtaisia mielipiteitä, vaikka koko sarjan yhdistelmä itsessään oli kullanarvoinen. Hiuksistani: paksut, pörröiset, pituuksista kuivat, mutta juuret rasvoittuvat nopeasti. Vaaleat alhaalla ja sitten värikkäät värit päällä. Minulla on hieman aaltoilevat/kuuluvat hiukset, mutta valkaisu valitettavasti tuhoaa ne suureksi surukseni! Mitä pidän tuotteesta? Pullo, ja rakastan pumppupulloja, se tuntuu erittäin hygieniseltä ja oikean määrän tuotetta on helppo saada. Tuote itsessään on hyvän koostumuksen omaava ja helppo työstää hiuksiin. Olen käyttänyt tuotetta sekä kosteisiin hiuksiin suihkun jälkeen että myös kuiviin hiuksiin pörrön estämiseksi, ja se toimii yhtä hyvin molemmilla kerroilla. Mielestäni hiukset tuntuvat myös paksummilta käytön jälkeen ja etten nyt menetä niin paljon hiuksia, vaikea sanoa, mikä tuote sen tekee tai onko se kaikkien tuotteiden yhdistelmä. Mielestäni se antaa kauniin kiillon käytön jälkeen ilman, että se näyttää rasvaiselta. Tällä kertaa tuotteet kävivät läpi todellisen tulikokeen! Ennen-kuvat ovat ennen pesua, sitten tulee suoraan pesun jälkeen ja lopuksi (oletteko valmiita nyt?!) viimeinen kuva 4 tunnin ajomatkan jälkeen, 3 tunnin odottelun jälkeen lentokentällä, koko päivän kävely Lontoon ihanassa huonossa säässä! Energia oli miinuksella 32 000 askeleen ja 30 tunnin hereilläolon jälkeen, mutta hiukset olivat kohdallaan! 🔥🔥🔥. Olen myös todellinen sitrushedelmäihminen, rakastan sitä yksinkertaisesti, ja upea sitrushedelmäntuoksu pysyi myös hoidon jälkeen, wow sanon vain! Ei edes pörröisyys ollut liian kauheaa tuon voimakkaan hoidon jälkeen, joten tuote kestää todella pitkään! Se on hieman korkeammassa hintaluokassa, mutta niinoooo arvoista mielestäni, se vaatii niin vähän tuotetta ja tulos kestää niin kauan. Sanoisin, että olen käyttänyt 1-2 pumppausta 1 kertaa/päivä ja saanut niin paljon kehuja sekä tuoksusta että hiusteni ulkonäöstä käytön aikana.1 product in post Täydellinen osuma!937 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenSe näyttää upealta! Kaunis arvio1 tykkää