Nataszka

  • Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 5 / 5

    Kiva

    Erittäin hyvä lakka, ei tahmaa ja pitää hiukset paikoillaan. Se ei ole supervahva, mutta tämä on keskivahva versio, joten olen täysin samaa mieltä. Minulla on myös vahva versio ja olen utelias, onko se paljon vahvempi. Lisäksi se tuoksuu upealta ja tuoksu pysyy pitkään hiuksissa! #lykoreview
    1 product in post Kiva
    86 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 4 / 5

    Mielenkiintoinen tuote

    Tämä oli ensimmäinen kokeiluni vartalonpesuvaahtojen kanssa. Se näyttää todella kermavaahdolta ja on erittäin miellyttävä käyttää. Miinusta siitä, että tuoksu ei täysin vastaa pakkauksessa olevaa kuvausta, sen pitäisi olla kirsikka, mutta mielestäni se on tyypillinen kukkainen tuoksu. Hinta on mielestäni melko korkea. Olen iloinen, että sain kokeilla tätä Lyko Lovables -boxin ansiosta, minulla on vielä yksi eri tuoksulla ja luulen, että se sopii minulle paremmin🥰 #lykoreview
    1 product in post Mielenkiintoinen tuote
    300 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5

    Loistava tuote!

    Ei tee hiuksia tahmeiksi eikä paina niitä alas, ja se on minulle tärkeintä lämpösuojan käytössä. Tuoksu muistuttaa hiuslakkaa, mutta se ei minua häiritse🥰 #lykoreview
    1 product in post Loistava tuote!
    500 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5

    Mahtava!

    Yksi parhaista kuivashampoista, joita olen käyttänyt. Se todella antaa sen vaikutuksen, mitä valmistaja lupaa. Hiukset nousevat tyvestä ja näyttävät muotoilluilta. Lisäksi se ei jätä valkoista jäämää💖 #lykoreview
    1 product in post Mahtava!
    161 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5

    Loistava

    Erittäin mieto ja hajuton geeli, suosittelen💖 #lykoreview
    1 product in post Loistava
    217 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Loistava

    Käytin tätä tuotetta ensimmäisenä askeleena iltarutiinissani, ja pienen koon ansiosta otin sen mukaan matkoille. Tuoksu oli ihana. Jos hinta ei olisi niin korkea, valitsisin ehdottomasti täysikokoisen version. #lykoreview
    1 product in post Loistava
    140 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5

    En näe merkittävää eroa :(

    Käytin koko pakkauksen, enkä valitettavasti näe merkittävää eroa hiusten kasvussa tai hiustenlähdössä. Lisäksi hinta on todella korkea ja määrä hyvin pieni, joka riitti vain muutamaan käyttökertaan😕 #lykoreview
    1 product in post En näe merkittävää eroa :(
    480 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Hienot, mutta vähän kalliit :/

    Ne ovat todella hyvät, niitä voi pitää päivän ajan ja ne ovat melkein näkymättömät, lisäksi ne poistuvat hyvin. Ainoa miinus on hinta, 50 zlotya 24 laastarista on mielestäni aika paljon #lykoreview
    1 product in post Hienot, mutta vähän kalliit :/
    212 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Korjailuihin ok

    Minulla on sekaiho, joka kiiltää paljon päivän aikana. Tämä puuteri mattapintaa ihoa vain hyvin lyhyeksi aikaa, rasvaiselle iholle se on ihanteellinen päivän korjailuihin, erityisesti siksi, että siinä on peili ja paikka puuterisienelle – siitä iso plussa. En todennäköisesti osta sitä uudelleen, koska etsin jotain pidempään mattapintaista, mutta silti se oli ok #lykoreview
    1 product in post Korjailuihin ok
    2939 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5

    Liimaa hiuksia kuin hiuslakka

    Se näytti todella lupaavalta, mutta valitettavasti se ei toiminut minulla. Tuote liimaa hiuksia hieman – se toimii hieman kuin hiuslakka, mikä tekee hiuksista enemmän takkuisia päivän aikana. Lisäksi alkoholi on ensimmäisenä ainesosaluettelossa, mikä valitettavasti voi kuivattaa hiuksia usein käytettäessä. Harmi, koska toivoin parempaa vaikutusta tästä tuotteesta #lykoreview
    1 product in post Liimaa hiuksia kuin hiuslakka
    274 näyttöä