Nattka
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Super!
Kiva huulivoide! Rakastan mintun makuisia voiteita, jotka antavat ihanan viilentävän tunteen! Se ei ole tahmea, mikä on iso plussa minulle, sillä ei ole väriä ja se on todella mukava! Vahva 5⭐️ #lykoreview1 product in post Super!204 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikkoRakastan Burt Beesin huulirasvoja, minulla on aina yksi laukussa ja kotona 😍1 tykkää
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5
Kiva hehku
Rakastan tätä Setting Sprayta! Aluksi pakkauksessa oli jotain, mikä puhutteli minua, se on niin kaunis! 😍 Joskus tarvitsen jotain kevyempää, ja tämä on kiva, se ei ole mattainen tuote, antaa kivan lopputuloksen, täydellinen koko, 100 ml #lykoreview1 product in post Kiva hehku361 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Täydellinen
Upea ruusu! Sekoittuu täydellisesti, siinä on kaunis sävy 🫧🩷 Niin ihana levittää, mukava koostumus! Antaa minulle niin kauniin ja kesäisen tunnelman! #lykoreview1 product in post Täydellinen636 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Rakastan sitä
Kiva tuote! Hauska ja samalla mukava koostumus, se tarttuu noin😅 Mutta kosteuttaa vahvasti ja käyttäytyy hyvin iholla! Olen jo loppumassa; tämän sarjan kasvovesi on myös loistava! #lykoreview1 product in post Rakastan sitä1019 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Rakastettu
Lempituotteeni vihdoin Lyko:ssa! Tämä duo on minulle täydellinen; kaunis vaaleanpunainen sävy plus ihana korostustuote! 💐 Olen melkein loppu 🫢 käytän tätä joka päivä! Vaaleanpunainen on täydellisen kermaista, sekoittuu superhyvin! Korostustuote on erinomainen, antaa hienon efektin! Jumalainen #lykoreview1 product in post Rakastettu - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Fajnaaa
Rakastan tällaisia naamioita. Tässä iso plussa, että naamio on 1,5 tunnin jälkeen läpinäkyvä. Tunsin, että ihoni oli niin kauniisti kiinteä ja kosteutettu🥹 ihoni pitää tällaisista naamioista; meikkini näyttää paljon paremmalta jälkeenpäin! Se oli mukava pitää päällä, mukava viilentävä tunne Ja vihdoin naamio oikeassa koossa haha, jouduin vain venyttämään sitä joissain kohdissa, mutta se on normaalia Fajna ja tykkään laittaa tällaisen naamion silloin tällöin #lykoreview1 product in post Fajnaaa334 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kiva
Hyvä hammastahna! Lisään aina yhden, kun tilaan jotain🌸 Tämä on ihan ok; varmaan tilaan tätä useammin #lykoreview1 product in post Kiva93 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Mega!
Tämä on jo toinen pakkaukseni! Tämä puhdistava tahna on mahtava!🤩 Se muuttuu vaahdoksi veden kanssa kosketuksissa; Kuorii hellävaraisesti; mikä on minulle tärkeää – se vähentää laajentuneiden huokosten näkyvyyttä!🌸 Käytän nykyään vain tätä, toimii loistavasti eikä minulla ole enää kuivia ihonhilseitä; jotka korostuivat meikkivoiteen levityksen jälkeen! Erittäin riittoisa #lykoreview1 product in post Mega!681 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausiMikä jännittävä merkki, en ole koskaan kokeillut 😍1 tykkää
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Ihana!
Lempituote! Rakastan tätä sävyä; kaunis väri, kuivuu todella nopeasti💜 Rakastan levittää sitä aamulla ja nauttia vaikutuksesta monien tuntien ajan! Super applikaattori, helppo käyttää. Tuote on todella riittoisa! Suosittelen #lykoreview1 product in post Ihana!281 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 3 / 5
Hmmm
Kiva tuote, heillä oli loistava idea! Valitettavasti se ei toiminut kulmillani, se ei pidä karvoja lainkaan; se on hyvin outo ja putkessa oleva geeli toimii paljon paremmin.🥹 Lisäksi harja on liian iso kulmiin Kaava on loistava vauvanhiuksille - täydellinen paitsiin olevien hiusten asetteluun! Näyttää upealta eikä tahmaa.💜 Yhteenvetona; minulla vain hiuksille; haluaisin mieluummin tuotteen, joka on tarkoitettu vain kulmille, paremmalla toiminnalla; jossa kulmakarvat todella pysyvät ja näyttävät hyviltä Arvioin sen enemmän hiusten perusteella - tässä saa 5/5 #lykoreview1 product in post Hmmm209 näyttöä