Katarina
- Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Todella hyvä silmänympärysvoide
Erittäin hyvä! Mielestäni olen saanut paljon apua tästä! (Olen 55-vuotias) Pakkaus on hieman turha, irrotin lopussa metalliosan ja näin saa enemmän tuotetta ulos.1 product in post Todella hyvä silmänympärysvoide54 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 1 / 5
Outo sävy ja koostumus
Huono tuote, joka jättää paksun, kakkuisen pinnan iholle. Ei näytä luonnolliselta.1 product in post Outo sävy ja koostumus74 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 viikkoHei Katarina! 🤗 Kiitos arvostelustasi, arvostamme sitä todella paljon 🙌 Harmi, ettei tämä täyttänyt odotuksiasi. Joillekin voi toimia paremmin levittää tuotetta ohuina kerroksina hyvin kosteutetulle iholle, mutta ehkä tämä tuote ei yksinkertaisesti sopinut toiveisiisi 🤍 Jos haluat henkilökohtaisia suosituksia muista SPF-tuotteista, olet lämpimästi tervetullut lähettämään sähköpostia osoitteeseen hudterapeuten@lyko.com 🥰 Kaikkea hyvää ☀
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä silmänympärysvoide!
Käytän yleensä Cliniquen "All about eyes" -voidetta, mutta tämä on parempi, koska se ei tuoksu yhtä paljon parfyymeilta ja se riittää pidempään!1 product in post Erittäin hyvä silmänympärysvoide!146 näyttöä - Viesti luotiin 8 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5
Ihan ok
Ihan ok kasvovoide, joka antaa kosteutta. Kuitenkin siitä puuttuu se pieni ekstra, se tuntuu hieman vaisulta. Olisin varmaan odottanut enemmän.1 product in post Ihan ok1246 näyttöä - Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5
Ei ollenkaan hyvä!
Suuret paakut tarttuvat ripsiin, en ole koskaan kokenut niin huonoa ripsiväriä. Harja on valtava eikä tasoita väriä.1 product in post Ei ollenkaan hyvä!671 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 10 kuukautta sittenHei Katarina😊 Kiitos palautteestasi – olemme pahoillamme, että ripsiväri ei vastannut odotuksiasi🤍 Vinkki on pyyhkiä harjaa hieman ennen levittämistä ja työskennellä ohuissa kerroksissa, jotta vältetään liikaa tuotetta ripsissä. Tässä on toinen vinkki, josta toivon, että pidät enemmän: lyko.com/sv/maybelline-new-york/maybelline-lash-sensational-sky-high-black- Toivotan sinulle superhyvää päivää🌞
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Wow!!!
Olin niin skeptinen. Olen 54-vuotias ja mielestäni kasvoni tuntuvat niin väsyneiltä ja - joo, se on se isoista huokosista, jota vastaan käytän sekä hyvää puhdistusta että seerumia. Otti yhden klikin tätä voidetta ja nauroin ääneen - puhdasta magiaa! Voi hyvänen aika, mikä hyvä vaikutus!!! Ainoa, mitä nyt ihmettelen, on se, että onko teillä, jotka olette kokeilleet tätä, muita hyviä vinkkejä, jotka eivät maksa yli tuhatta euroa! Mielellään 50+ iholle/huokosten pienentämiseen!1 product in post Wow!!!2340 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 2 / 5
Liian mieto
Valitettavasti tämä ei tee mitään. Olen 54 ja tarvitsen paljon enemmän kosteutta.1 product in post Liian mieto1264 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHei Katarina! 💖 Jos ihosi tarvitsee enemmän kosteutta, niin ehkä tämä voisi olla vaihtoehto, jota kannattaa katsoa: lyko.com/sv/clinique/clinique-all-abouteyes-rich?fromsearch=Clinique%2BAll%2BAbout%2BEyes%2BRich ✨ Jos tarvitset muuten apua löytääksesi jotain muuta, joka antaa tarvitsemaasi kosteutta, niin ihoterapeutit ovat saatavilla Lyko-sovelluksessa Hakutoiminnon alla ja sitten Beauty Scan. He ovat aina valmiita auttamaan 🥰 Toivottavasti löydät etsimäsi! Hyvää päivää 🌸
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Upea!
Vaihdan joskus silmävoidetta, mutta palaan aina tähän!1 product in post Upea!2117 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Haisee oudolta
Olen kuullut paljon tästä ihmevoiteesta, mutta tuoksu ei tunnu kivalta.1 product in post Haisee oudolta3326 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHei Katarina, kkiitos, että käytit aikaa arvosteluun! 🤗 Niin tyypillistä, jos et oikein pidä tuoksusta! Yleensä se häviää melko nopeasti levittämisen jälkeen 🥰🙌1 tykkää
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 2 / 5
Liian paksu
Jättää tahmean pinnan ja on vaikea saada tasaiseksi.1 product in post Liian paksu1252 näyttöä- Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenTeen aina niin, mutta tämä on silti liian paksu. Touche Éclat on paljon parempi.