Becca

Lyko Creator
  • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    SAIRAAN HYVÄ!!☀

    Mun on PAKKO vinkata tĂ€stĂ€, en voi pitÀÀ tĂ€tĂ€ itsellĂ€ni!!đŸ˜± Jos jotain olen testannut PALJON, niin se on itseruskettava! Ja kuten kaikki tiedĂ€mme, se on kokonainen viidakko & mahdotonta saada kaikkia mieltymyksiĂ€ samaan tuotteeseen! Mutta minĂ€ ONNISTUIN!!đŸ„łđŸ„ł On muutamia asioita, joita haluan itseruskettavassani: ‱ Sen ei pitĂ€isi lĂ€hteĂ€ paljon pois – tĂ€mĂ€ lĂ€htee MINIMAALISESTI. Mutta tietenkin, jos kĂ€ytĂ€t esimerkiksi valkoista paitaa useita pĂ€iviĂ€, enemmĂ€n tarttuu siihen (jos ymmĂ€rrĂ€tte mitĂ€ tarkoitan)💗 ‱ Sen ei pitĂ€isi mieluiten haista itseruskettavalta lainkaan, mutta vĂ€hĂ€inen tuoksu ei haittaa – tĂ€mĂ€ tuoksuu ihonhoidolta levitettĂ€essĂ€, ja jos nukut sen kanssa, tunnet pienen tuoksun, mutta EI ITSERUSKETTAVAN TUOKSUA đŸ˜­đŸ„łđŸ‘đŸ‘Joidenkin itseruskettavien kanssa en voi nukkua, koska ne haisevat liian voimakkaasti & paljon, mutta tĂ€mĂ€n kanssa nukun kuin tukki! ‱ PysyĂ€ suihkun jĂ€lkeen – tĂ€mĂ€ irtoaa huuhtelussa tuskin MITÄÄN, olen tĂ€ysin hĂ€keltynyt!! Kaikki muut, joita olen kokeillut, valuvat suihkussa melkein kokonaan pois! Mutta EI TÄMÄ!! ‱ Antaa paljon vĂ€riĂ€ – tĂ€mĂ€ antaa paljon enemmĂ€n vĂ€riĂ€ kuin monet muut, joita olen kokeillut, ja tĂ€mĂ€ on KESKIVAHVA!! Kuvassa olen laittanut kaksi kerrosta, mutta ensimmĂ€inen kerros oli ollut noin viikon ajan. USKOMATON vĂ€ri. 🎹 ‱ KestÀÀ hyvin! – tĂ€mĂ€ kestÀÀ yllĂ€ttĂ€vĂ€n hyvin, ehkĂ€ se hĂ€viÀÀ hieman epĂ€tasaisesti, mutta se ei ole hĂ€irinnyt minua! On 100% pahempiakin! Olen myös huono valmistelemaan ihoa sekĂ€ ennen ettĂ€ jĂ€lkeen) TĂ€mĂ€ on ehdottomasti uusi suosikkini & en aio vaihtaa! Ja HINTAAN!! Chefs kiss💋 đŸ€ŒđŸŒ sopii myös kaikille ihotyypeille. ❗VINKKI – osta myös aco self tan face drops (myös tĂ€ysin USKOMATON!!) antaa niin paljon vĂ€riĂ€!!❗ Juokse & osta!! #lykoreview
    1 product in post SAIRAAN HYVÄ!!☀
    1037 nÀyttöÀ
  • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi

    Oletko kokeillut?😍

    WOOOOOW, mikĂ€ upea paketti!!đŸ„čđŸ„čyksi hienoimmista, joita olen nĂ€hnytđŸ„‚âœšđŸ‘đŸ’šsopii tĂ€ydellisesti kynsiini! Oletko kokeillut nĂ€itĂ€? MitĂ€ mieltĂ€ olet?💚✹
    4 tuotetta julkaisussa Oletko kokeillut?😍
    158 nÀyttöÀ
    • Kommentti lisĂ€ttiin 1 viikko
      Ei vielĂ€. MitĂ€ mieltĂ€ olet, onko joku suosikki?đŸŒč Rakastan K-beautyĂ€, đŸ©·đŸŒ·
  • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten

    Työskentele Lykolla!✹

    Unelmani työskennellĂ€ joskus Lykolla on edelleen voimassa. Mutta siihen asti voin ainakin hehkuttaa, ettĂ€ työskentelen vain muutaman metrin pÀÀssĂ€ heidĂ€n outletistaan (vaarallista lompakolle) đŸ™ŠđŸ˜đŸ„‚ TĂ€nÀÀn sain uuden itseruskettavan, jota en ole koskaan ennen kokeillut, mutta joka on saanut niin hyviĂ€ arvosteluja + face drops💧 Oletko kokeillut tĂ€tĂ€ itseruskettavaa aiemmin?✹
    59 nÀyttöÀ
    • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Kommentti lisĂ€ttiin 1 kuukausi
      Työskentelin Lykolla 2017-2020, viihdyin niin hyvin đŸ€©
      1 tykkÀÀ
  • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten

    Tulossa?

    Onko tĂ€mĂ€ tulossa?đŸ„čâ€ïžđŸ„°
    1 product in post Tulossa?
    212 nÀyttöÀ
    • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Kommentti lisĂ€ttiin 2 kuukautta sitten
      Hei Becca 😊 NĂ€en, ettĂ€ tuote on tilattu, joten toivottavasti se ei kestĂ€ kovin kauan! Seuraa sitĂ€ mielellÀÀn, niin saat sĂ€hköpostin, kun se on saatavilla ostettavaksi 💌 Kaikkea hyvÀÀ đŸ€
      1 tykkÀÀ
  • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Niin ja nÀin

    Olen testannut tĂ€tĂ€ Eucerinin aurinkovoidetta jonkin aikaa ja halusin jakaa ajatukseni! ☀ Rakastan todella, ettĂ€ se tulee pumppupullossa, se tekee sopivan mÀÀrĂ€n annostelusta niin helppoa, ja yksi pumppu antaa paljon tuotetta. SiinĂ€ on SPF 50 ja se suojaa sekĂ€ UVA- ettĂ€ UVB-sĂ€teiltĂ€, mikĂ€ tuntuu turvalliselta nyt kun aurinko alkaa paistaa enemmĂ€n. Koostumus on melko paksu, mutta se imeytyy nopeasti. Se ei tuoksu kovin voimakkaasti, mikĂ€ on minulle plussaa. Olen kĂ€yttĂ€nyt tĂ€tĂ€ aiemmin ja valitettavasti huomasin, ettĂ€ iholleni tuli hieman epĂ€puhtauksia ajan myötĂ€, joten iholleni se ei ehkĂ€ ole tĂ€ydellinen pĂ€ivittĂ€iseen kĂ€yttöön. Kuitenkin pidĂ€n todella koosta, se on kĂ€tevĂ€ pitÀÀ laukussa ja tĂ€ydellinen ottaa mukaan pĂ€ivĂ€n aikana. Yhteenvetona se on hyvĂ€ aurinkovoide, jossa on korkea suojakerroin ja fiksu pumppupakkaus. #LYKOINFLUTESTER #EUCERIN
    1 product in post Niin ja nÀin
    641 nÀyttöÀ
  • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    KATSO TULOKSETđŸ˜±đŸ„č

    Olen tĂ€ysin myyty tĂ€lle sarjalle, ehdoton uusi suosikkini hiustuotteissa, ja aion ehdottomasti ostaa uudelleen! Minulla on suorat hiukset, jotka muuttuvat hieman laineikkaiksi, jos annan niiden kuivua itsestÀÀn tai föönaan ilman, ettĂ€ kampaan niitĂ€ samalla, ja minulla on usein hauraita/halkeilevia ja pörröisiĂ€ latvoja. Jo suihkussa tĂ€mĂ€ shampoo tuntui erilaiselta. Hiukset tuntuivat heti hyvin puhtailta ja sen jĂ€lkeen ne tuntuivat niin ilmavilta ja kevyiltĂ€ 👏 Se ei vaahtoa ehkĂ€ yhtĂ€ paljon kuin jotkut muut shampoot, mutta se ei ole minulle ongelma, hiukset tuntuvat silti todella puhtailta. Olen testannut tuotetta noin kaksi viikkoa ja ensivaikutelma on uskomattoman hyvĂ€, hieman vaikea sanoa, tuleeko hiukseni rasvoittumaan hitaammin. Hiukset eivĂ€t ehkĂ€ rasvoitu yhtĂ€ paljon kuin ennen kolmantena pĂ€ivĂ€nĂ€, mutta suihkutan silti hieman kuivashampoota. LisĂ€ksi se on hyvin riittoisaa ja kestÀÀ pitkÀÀn. Tuoksu on hieman miehinen ja raikas. Arvostelu tehty Smartsonin toimeksiannosta ✹ ilmaiseksi.
    1 product in post KATSO TULOKSETđŸ˜±đŸ„č
    1209 nÀyttöÀ
    • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Kommentti lisĂ€ttiin 2 kuukautta sitten
      Woww, kuinka kauniit ja paksut hiukset tulivat!!đŸ€©
      1 tykkÀÀ
  • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Ihana

    Seerumi on todella hieno lisĂ€ sarjan muihin tuotteisiin. SitĂ€ on helppo suihkuttaa hiuksiin ja koostumus tuntuu erittĂ€in kevyeltĂ€, mikĂ€ on iso plussa, koska en pidĂ€ siitĂ€, kun hiukset tuntuvat raskailta tai rasvaisilta. SiinĂ€ on hieno sumu TĂ€tĂ€ voi suihkuttaa kuiviin hiuksiin pĂ€ivittĂ€in, mikĂ€ miellyttÀÀ minua, ilman ettĂ€ se painaa hiuksia alas. Olen testannut tuotetta noin kaksi viikkoa, joten on vielĂ€ hieman aikaista sanoa, vaikuttaako se todella hiusten kasvuun tai vahvistaa hiuksia pitkĂ€llĂ€ aikavĂ€lillĂ€, mutta hiukseni tuntuvat jo kevyemmiltĂ€, pehmeĂ€mmiltĂ€, tuuheammilta ja terveemmiltĂ€. Seerumi on riittoisaa ja siinĂ€ on sama hieman maskuliinisempi tuoksu kuin muissa sarjan tuotteissa, mikĂ€ antaa raikkaan tunteen ilman, ettĂ€ se on liian ohut Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Ihana
    892 nÀyttöÀ
  • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    10/10✹

    TĂ€mĂ€ hoitoaine on todella tehnyt vaikutuksen minuun. Olen jo tĂ€ysin koukussa tĂ€hĂ€n sarjaan ja aion ehdottomasti jatkaa sen kĂ€yttöÀ. Jo suihkussa hoitoaine teki hiuksista pehmeĂ€t ja helposti kĂ€siteltĂ€vĂ€t, mutta parasta on, ettĂ€ tunne sĂ€ilyy aina seuraavaan pesuun asti. Minulla on usein hauraita ja pörröisiĂ€ latvoja, ja vaikka halki menneitĂ€ latvoja ei voi korjata, koen, ettĂ€ hiukseni nĂ€yttĂ€vĂ€t paljon paremmilta föönauksen jĂ€lkeen, kun kĂ€ytĂ€n tĂ€tĂ€ hoitoainetta. Monien muiden tuotteiden kanssa latvani voivat nĂ€yttÀÀ todella pörröisiltĂ€ ja kuluneilta föönauksen jĂ€lkeen, mutta tĂ€mĂ€n sarjan kanssa tuntuu melkein kuin siinĂ€ olisi jotain taianomaista, latvat nĂ€yttĂ€vĂ€t huomattavasti siistimmiltĂ€ ja hyvinvoivilta. Hoitoaine on myös riittoisaa ja siinĂ€ on hieman maskuliinisempi tuoksu, mikĂ€ mielestĂ€ni tuntuu raikkaalta. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post 10/10✹
    490 nÀyttöÀ
  • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Wow

    Olen kÀyttÀnyt hoitoa noin kaksi viikkoa ja pidÀn siitÀ tÀhÀn asti todella paljon. Se on helppo levittÀÀ ja tuntuu kevyeltÀ hiuksissa, mikÀ on minulle todella tÀrkeÀÀ, koska hiukseni voivat helposti tuntua raskailta vÀÀristÀ tuotteista. Ainoa pieni miinus, jonka olen huomannut, on se, ettÀ toivoisin suihkeen antavan hienomman sumun; tÀllÀ hetkellÀ se tuntuu hieman suoraviivaiselta ja "kovalta" suihkeessa. Mutta itse tuote toimii hyvin eikÀ tee hiuksista lainkaan raskaita. Rakastan sitÀ, ettei sitÀ tarvitse huuhdella pois. YhdessÀ sarjan muiden tuotteiden kanssa koen, ettÀ hiukset tuntuvat kevyiltÀ, ilmavilta ja latvat nÀyttÀvÀt paljon paremmilta föönauksen jÀlkeen kuin muiden aiemmin kokeilemieni tuotteiden kanssa. TÀmÀ on sellainen tuote, jonka vaikutusta on vaikea arvioida, mutta minulla ei ole siitÀ mitÀÀn negatiivista sanottavaa. Sarjan tuotteet ovat lisÀksi hyvin riittoisia, mikÀ tekee niistÀ pitkÀllÀ aikavÀlillÀ hintansa arvoisia. Tuoksu on hieman maskuliinisempi, mikÀ mielestÀni antaa raikkaan tunteen. Osallistun testipilottina Smartsonin kautta ja olen saanut ilmaisen testituotteen.
    1 product in post Wow
    140 nÀyttöÀ
  • KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sitten

    Testattu?

    Onko kukaan testannut tĂ€tĂ€? ON PAKKO SAADA ARVIOđŸ„°đŸ˜đŸ˜±đŸ˜±đŸ˜±
    1 product in post Testattu?
    1043 nÀyttöÀ
    • Kommentti lisĂ€ttiin 3 kuukautta sitten
      Ei niin paljon tuoksua, ei rahan arvoista... Osta sen sijaan vaniljatuoksu, esimerkiksi essenceltÀ
      1 tykkÀÀ