Ronja
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Toimii!🤩
Oon päässyt testaamaan tätä Lykon omaa lämpösuojasuihketta, eikä mulla oo mitään moitittavaa tästä tuotteesta! Mulla on pysynyt sähköset ja pörröiset hiukseni hyvin koko päivän tällä lämpösuojalla, jos oon suoristanut tai kihartanut hiuksiani! Eli tuote tekee sen mitä lupaakin! Itse tykkään kun tuotteessa ei ole voimakasta tuoksua eikä tunnu rasvoittavan hiuksiani lainkaan, niin kuin jotkut lämpösuojat tuntuu tekevän itselläni! #lykoinflutester #bylyko1 product in post Toimii!🤩76 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Tekee tehtävänsä!🤩
Mikä tuuri mulla oli päästä testaamaan tätä Lykon suoristusrautaa! Pitkään on ollut listalla hankkia uus suoristusrauta, kun vanha päätti sanoa itsensä irti ja juuri sopivaan aikaan sain tän testiin! Tää on kyllä ollut niin kätevä ja uskomaton tehdessäni kiharoita tai ihan vaan suoristamalla hiuksiani, ei ala kesken kaiken ollenkaan ns. pätkimään kesken suoristamisen/kihartamisen!🤩 Itse tykkäsin myös tosi paljon suoristusraudan ominaisuuksista mm. siitä että raudasta näkee milloin on saavutettu haluttu lämpö! Ja todellakin plussaa väristä, niin söpö💗 #lykoinflutester #bylyko1 product in post Tekee tehtävänsä!🤩109 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
😍❗️
Tää tuote on sopinut täydellisesti mun kuivalle ja herkälle iholle. Oon kokeillut joskus jotain muita tonereita jotka eivät olleet toimineet iholleni ja luovutin hetkeksi hyvän etsinnän mutta näin tämän tuotteen arvosteluja ja otin riskin että nyt tätä kokeilen, ja se oli sen arvoista! Kasvoni eivät enään tunnu kiristävältä, eikä ole punaisia läikkiä kasvoilla kuivuuden takia. Itse käytän tätä niin että laitan hieman toneria lykon vanulapuille ja sitten levitän kasvoille. Jatkoon😍 #lykoreview1 product in post 😍❗️387 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5
Hyvä iltatuoksu😍
Tämä tuoksu on monivivahteinen, jossa kaikki nuotit tulevat hyvin esille. Tuoksun marjaisuus, hedelmäisyys ja kevyet kukkaiset vivahteet. Tuoksusta tulee mieleen hyvin auringon lasku ulkomailla. Itselläni tämä tuoksu ei ehkä sovi arkipäivän käyttöön, sillä se on melko intensiivinen. Mielestäni se toimii paremmin iltatuoksuna tai erityistilaisuuksissa, joissa haluaa erottua. Kokonaisuutena ihan kiva, mutta arjessa kaipaisin ehkä jotain kevyempää😍❣️ #ysl #lykotestpilot1 product in post Hyvä iltatuoksu😍2326 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Pörröisten hiusten pelastus!😚
Olen päässyt testaamaan tätä ihanan hunajan tuoksuista hiusöljyä! Tuoksu on ihan ehdottomasti plussaa, sillä se ei ole liian voimakas ja jää ihanasti tuoksumaan hiuksiin. Käytän itse tätä aina hiusten pesun jälkeen kosteisiin hiuksiin sekä hiusten pesu päivien välissä kuiviin hiuksiin. Käytössä olen huomannut että tuote tuoo kiiltoa sekä kosteutta hiuksiin ja pörröisyys on itselläni hävinnyt hiuksista kun käytän tätä hiusöljyä. Tuote on omasta mielestäni osittain kevyt, mutta ei niin kevyt mitä sanotaan.😊 #lykoinflutester #hairsyrup1 product in post Pörröisten hiusten pelastus!😚79 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Vakiotuote😍
Poistaa silmämeikin vaivattomasti eikä vaadin hinkkausta, ripsetkään ei ole itselläni ollenkaan kärsinyt, niin kuin muissa tuotteissa käy !😍1 product in post Vakiotuote😍292 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Aivan upea!😍
Tuote imeytyy ihanan nopeasti ja jättää kosteutetun tunteen silmänalusille, sekä ei ärsytä ollenkaan😍1 product in post Aivan upea!😍1272 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Verifierad testare
Tuoksu mikä ei ollut itselleni sopiva
Tuoksu ei valitettavasti ollut lainkaan minun makuuni, se tuoksui hieman liian voimakkaalta ja liian tunkkainen tuoksu kukkaisesta hajuvedestä. Sen sijaan ulkonäkö oli todella hieno ja väri suorastaan ihana, mikä olikin tuotteen paras puoli. Harmi että tuoksu ei napannut itselläni, sillä muuten ulkonäöllisesti tämä olisi ollut täydellinen. 🤗 #lykoinflutester #rebeccastella1 product in post Tuoksu mikä ei ollut itselleni sopiva621 näyttöä- Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 6 kuukautta sittenHeippa Ronja, kiitos arvostelustasi! Onpa harmi, ettei tuotteen tuoksu ollut mieleesi! Itse tykkään tästä ❤️✨ Ehkäpä voisit antaa sen jollekin ystävällesi lahjaksi 🎁 Kivaa päivää!
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Ihoni kiittää😍
Olen käyttänyt tätä maskia tässä muutaman viikon ajan, ja ihoni on selvästi rauhoittunut ja hyvin kosteutettu. Tämä maski tuntuu kevyeltä ja samettiselta, tuntuu siltä kun sitä ei lainkaan olisi naamalla. Tuote ei ole lainkaan raskas, mutta silti jättää iholle miellyttävän, uskomattoman pehmeän kalvon, joka pitää kosteuden sisällä. Maski on myös sopinut todella hyvin kuivalle ja herkälle iholleni ja myös auttanut näihin iho-ongelmiin. Tämä menee kyllä jatkoon!😍 #lykotestpilot #mamonde1 product in post Ihoni kiittää😍109 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Jatkoon!
Olen täysin ihastunut tähän Mamonden bakuchiol-voiteeseen! Tässä muutamassa viikossa ihoni tuntuu siltä että se on tasoittunut, sekä huokoset tuntuisivat pienentyneen ja iho tuntuu rauhallisemmalta. Koostumukseltaan voide on kevyt, pehmeä ja imeytyy hyvin iholle. Tuote toimii loistavasti myös meikin alla. Kuiva ja herkkä ihoni ei ärsyyntynyt lainkaan, vaan tuntuu tasapainoiselta ja kosteutetulta. Voide on myös todella riittoisaa😍 #lykotestpilot #mamonde1 product in post Jatkoon!67 näyttöä