Roya
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Ei
En nähnyt paljon eroa1 product in post Ei857 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenHei Roya! 👋😊 Harmi, ettei siitä tullut ihan uutta suosikkia! Jos haluat kokeilla uudelleen, lähetän muutamia vinkkejä levitykseen parhaan tuloksen saamiseksi ✨👇 Aloita vastapestyyn, pyyhekuivattuun hiukseen, suihkuta runsaasti osio kerrallaan ja föönää huolellisesti harjalla, kunnes hiukset ovat täysin kuivat, jotta lämpö aktivoi vaikutuksen. Jos tulos edelleen puuttuu, kokeile työskennellä ohuemmissa osioissa ja lisää määrää + föönausaikaa. Jos haluat vinkkejä muihin tuotteisiin, voit tehdä ilmaisen Beauty Scan -testimme Lyko-sovelluksessa tai lähettää sähköpostia osoitteeseen frisoren@lyko.se saadaksesi räätälöityä apua 💌👌 Mukavaa päivänjatkoa! 🥰
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana tuoksu
Yksi suosikeistani, tuoksuu niin hyvältä ja rakastan tuoksua1 product in post Ihana tuoksu653 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Niiiin hyvää
Todella hyvää, jos laittaa vähän hiusten pituuteen ja huuhtelee sen jälkeen, hiukset tulevat niin pehmeiksi ja kauniiksi1 product in post Niiiin hyvää522 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Kallis
Se on hyvä seerumi, mutta hieman liian kallis, saatavilla saattaa olla kasvupäänahan seerumi, jossa on samat ainesosat ja joka on halvempi1 product in post Kallis3114 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Tuoksuu hyvältä
Tämä seerumi tuoksuu niin hyvältä ja se toimii hiuksillani1 product in post Tuoksuu hyvältä828 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana tuoksu
Tuoksuu niin hyvältä, suosittelen niille, jotka rakastavat vaniljan tuoksua1 product in post Ihana tuoksu1275 näyttöä