Gabriela

  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    7 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    6 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Hajusteet

    Haluan sanoa jotain näistä tobacco vanilla -hajusteista, jos ne tuoksuvat samalta kuin saman niminen tekstuurisuihke, niin olen taivaassa, ne ovat erittäin tyylikkäitä eivätkä lainkaan maskuliinisia, vaan enemmän unisex, ne ovat savuisia, makeita ja vietteleviä, ihania, joten ole hyvä ja älä alenna arvosanaa vain siksi, että joku ei pitänyt tuoksusta tai ei edes haistanut niitä!
    1 product in post Hajusteet
    17311 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 1 kuukausi
      On hyvä, kun monet mielipiteet yhdistyvät, niin saa paremman kuvan. Olin niin utelias tuoksusta, koska mielipiteet ovat niin ristiriitaisia. Minusta se on täysin unisex, minusta se tuoksuu mustalta teeltä, jossa on ripaus vaniljasokeria ilman, että se olisi makea. Pidän siitä paljon. Mielestäni se on myös naisellinen minulla.
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ihanat!!!

    Loistavia tuotteita, ostan varmasti uusia lovables!!!
    1 product in post Ihanat!!!
    1793 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    L'Occitane-öljy

    Tuote on mahtava, tuoksuu taivaalliselta, iho on pehmeä ja hehkuva, suosittelen:))
    1 product in post L'Occitane-öljy
    1923 näyttöä