Viktoria

  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Mukava!

    Tällä kasvovoiteella on geelimäinen koostumus, josta todella pidän. Se jättää virkistävän tunteen, joka mielestäni kestää melko hyvin. Voide tuntuu myös melko riittoisalta, joten mielestäni tuotetta ei tarvitse käyttää liikaa. En tiedä, pitäisikö sitä kutsua mattapintaiseksi, mutta se jättää kasvoille hyvin neutraalin lopputuloksen. Sama pätee kosteutukseen; en voi väittää näkeväni eroa, mutta mielestäni tuotteen jättämä tunne on silti miellyttävä. Tuoksu on melko neutraali, ei mitään erityistä, ja se häviää melko nopeasti. 🏵 #lykoinflutester #erborian
    1 product in post Mukava!
    258 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Kaunis glass-skin -efekti!

    Tämä kasvovoide tuoksuu erittäin miellyttävältä, hieman kukkaiselta, suuntautuen raikkaampaan suuntaan. Se antaa todella glass-skin -efektin, joten jos sitä haet, sanoisin ehdottomasti, että tämä tuote sen tarjoaa. Mielestäni myös lopputulos pysyy hyvin päivän aikana. Voide on helppo levittää kasvoille, ja vaikka suosin purkkeja, pidän silti siitä, että se tulee tuubissa, ja voide on tarpeeksi kiinteää, ettei se valu heti ulos avatessa. Koin kuitenkin levityksen jälkeen hieman "tahmean" tunteen, mutta se ei kestä kovin kauan.🌼 #lykoinflutester #erborian
    1 product in post Kaunis glass-skin -efekti!
    146 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikko
      Onko tämä mielestäsi tuoksultaan samanlainen kuin seerumi? Vai onko seerumilla hieman miedompi tuoksu kuin tässä? ☺️💧
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Mukava seerumi

    Pidän siitä, että seerumi on pumppupullossa ja se on myös erittäin hyvässä koossa matkalle mukaan otettavaksi. Tässä seerumissa on miellyttävä geelimäinen koostumus, joka levittyy helposti kasvoille. Se tuoksuu miedosti kukkaiselta, mutta mielestäni enemmän raikkaan suuntaan. Seerumi imeytyy hyvin nopeasti, mutta koen, että se jättää iholle hieman tahmean tunteen. Se ei kuitenkaan ole jotain, mitä huomaa koskettaessa ihoa, se on vain tunne, jonka koen. Tunne häviää hetken kuluttua, joten se ei oikeastaan ole iso ongelma. 🌸 #lykoinflutester #erborian
    1 product in post Mukava seerumi
    103 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikko
      Hyvä arvostelu, kiitos kun kuvailet tuoksua - se vaikuttaa kivalta 🩵💧
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Mukava!

    Aurinkosuojaa yritän käyttää päivittäin keväällä ja kesällä, kun on aurinkoista, joten olen kokeillut useita eri tuotteita. Tämä ACO:n tuote on hajusteeton, mikä on iso plussa, koska arvostan sitä aurinkosuojissa, enkä myöskään huomaa siinä mitään erityistä tuoksua. Voide on helppo levittää ja jakaa, ei tarvitse liikaa, jotta koko kasvojen iho tuntuu peitetyltä. Mielestäni se tuntuu kosteuttavalta, kevyeltä iholla, ja koen myös, että se pysyy hyvin koko päivän! Se ei myöskään jätä valkoista kalvoa, joten kokonaisuudessaan minulla ei ole valittamista! #LYKOINFLUTESTER #ACO
    1 product in post Mukava!
    43 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 2 / 5
    Verifierad testare

    Ei mitään erityistä

    Tämä kasvovoide on hajusteeton, mistä pidän, ja sanoisin myös, että koen sen yleisesti hajuttomaksi. Koostumus on miellyttävä käyttää ja mielestäni se on melko riittoisa. Kuitenkin voide tuntuu melko raskaalta heti levityksen jälkeen, ja tunne kestää hetken. Mielestäni iho tuntuu kuitenkin melko kosteutetulta tämän käytön jälkeen, mutta ehkä ei niin paljon kuin kuiva ihoni tarvitsisi. En ehkä koe sitä suoraan rauhoittavana tai epäpuhtauksia vähentävänä, mutta mielestäni se on ihan ok kasvovoide päivittäiseen käyttöön. #LYKOINFLUTESTER #ACO
    1 product in post Ei mitään erityistä
    20 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Imeytyy hyvin

    Tämä seerumi on hajusteeton, ja koen sen myös tuoksuttomaksi. Koostumus on erittäin miellyttävä, ja mielestäni pumppupullo toimii hyvin. Levittäessä kuitenkin tuntuu, että tarvitaan melko monta pumppausta, jotta koko kasvojen pinta peittyy, joten tuntuu siltä, että pullo kuluu melko nopeasti. Seerumi tuntuu iholla hyvin kevyeltä, mikä on mieluisaa, ja se imeytyy hyvin, joten ei tunnu siltä, että kasvoilla olisi mitään. Koen sen rauhoittavaksi, mutta en sanoisi, että näen suoraa eroa epäpuhtauksissa. 😅 #lykoinflutester #aco
    1 product in post Imeytyy hyvin
    32 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Antaa tunteen puhtaasta ihosta!

    Käytän kasvovettä melko harvoin, joten oli hauskaa kokeilla sitä taas! Kasvovesi on hajusteeton, mikä on mielestäni plussaa, mutta se saa minut havaitsemaan heikon alkoholin hajun, mikä on minulle melko suuri miinus. Se ei kuitenkaan ole tuoksu, joka jää kasvoille, joten se toimii silti ihan hyvin. Minulla on nyt talven jälkeen melko kuiva sekaiho, eikä minulla ole suuria ongelmia finnien kanssa, joten en osaa sanoa, estääkö se niiden muodostumista. Iho tuntuu puhtaalta käytön jälkeen, mikä on plussaa, mutta en väittäisi, että se kosteuttaisi lainkaan. ☀️ #lykoinflutester #aco
    1 product in post Antaa tunteen puhtaasta ihosta!
    31 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Tuoksuu todella hunajalta!! 🍯

    Tämä hiöljy tuoksuu todella hunajalta, mielestäni todella miellyttävä tuoksu, mutta en ehkä tunne muita lupaamia tuoksunuotteja. Tuoksu pysyy myös hiuksissa todella pitkään, mikä on henkilökohtaisesti arvostamaani, ja pystyin jopa haistamaan tuoksun seuraavana päivänä. Öljy itsessään on mielestäni todella miellyttävä koostumus, joka on helppo levittää hiuksiin. Minulla on paksut, pitkät ja kuivat hiukset, ja mielestäni se imeytyi todella hyvin sekä kuivissa että juuri pestyissä hiuksissa. Lisäpisteet lasipullosta ja pipetistä, jotka mielestäni toimivat todella hyvin tämän öljyn kanssa. #lykoinflutester #hairsyrup
    1 product in post Tuoksuu todella hunajalta!! 🍯
    215 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Hyvä miinusasteissa!

    SPF30 Tropical Stick on mielestäni hyvä koko mukaan otettavaksi laukkuun. Mielestäni myös, että tikkua voi kääntää ylös ja alas. En haluaisi väittää, että siitä olisi erityisen paljon tuoksua, mutta miedosti makea sanoisin silti. Mukavaa, että he tarjoavat myös variantin, jossa on SPF 30 niille, jotka haluavat enemmän kuin 15. Tykkään myös siitä, että tikun pakkaus on täysin paperista! 🌳 Huulivoide ei ehkä kosteuta super paljon, mutta se jättää hyvän tunteen jälkeensä. Mielestäni se toimi myös hyvin, kun olin ulkona miinusasteissa. Ajattelin, että se kuitenkin antoi jonkin verran suojaa. En ehkä usko, että tuote kosteuttaa kovin paljon, mutta kokonaisuudessaan pidän silti tuotetta ihan ok! Lisäpiste on, että he eivät testaa eläimillä!! 🐰 #lykoinflutester #carmex
    1 product in post Hyvä miinusasteissa!
    63 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Hyvä koko laukkuun!

    Pomegranate Stick on mielestäni hyvä koko mukaan otettavaksi laukkuun. Mielestäni myös, että tikkua voi kääntää ylös ja alas. Tuoksu tässä on melko heikko, mikä on mielestäni hyvä, koska se on granaattiomenatuoksu eikä maku! Huulivoide ei ehkä kosteuta super paljon, mutta se jättää hyvän tunteen jälkeensä. Mielestäni se toimi myös hyvin, kun olin ulkona miinusasteissa. Ajattelin, että se kuitenkin antoi jonkinlaista suojaa. Minulla on vaikeaa sanoa, kosteuttaako tai rauhoittaako se oikeasti, mutta kokonaisuudessaan mielestäni tuote on ihan ok! Lisäpisteitä siitä, että he eivät testaa eläimillä!! 🐰 #lykoinflutester #carmex
    1 product in post Hyvä koko laukkuun!
    61 näyttöä