Viivi
- Viesti luotiin 3 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
NIIN TYYTYVÄINEN
En ollut valmistautunut rakastamaan huulirasvaa näin paljon! Koostumus on täydellinen, ei liian paksu mutta ei myöskään liian ohut. Sekä Cherry että Bubblegum tuoksuivat niin hyviltä ja jättivät kauniin sävyn huulille ilman, että ne olivat liian voimakkaita! Ainoa harmi on, kuinka pieniä ne ovat, toivoin niiden olevan hieman suurempia, mutta samalla ne ovat käteviä ottaa mukaan eivätkä vie paljon tilaa. Joka tapauksessa olen super tyytyväinen! #lykoreview1 product in post NIIN TYYTYVÄINEN11 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sitten3 näyttöä