Beautydrottning
- Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
Tänä viikonloppuna laukku päättää meikkini
Joten pidä silmällä, se julkaistaan lauantaina nyt lauantaina kyllä #lykomisson #lika #kommentera #visningar #fööööööölj - Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
Pr 2 minun gwm:stä, jonka vahingossa sammutin
46 näyttöä - Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
Tässä teillä on gwm, mutta minulla on kaksi osaa, ensimmäinen tulee nyt ja toinen noin 5 minuutin kuluttua
49 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
Myöhästyin bussista tänään, joten siitä tuli mukava päivä Linköpingissä ja Grännassa sekä Göta-kanavalla äidin kanssa
15 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
Tänään otetaan Nocco ja vähän karkkia, siitä tulee tosi hyvä
59 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
Ei gwm liian pitkälle videolle 2min liian pitkä
16 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
Aamiainen haha kuva on klo 05:00
Ja klo 05 minulla oli pyjamahousut kuka kysyy ketä tunnen nyt hha#lykomisson #lika #visningar #kommentera #fööölj - Viesti luotiin 1 kuukausi
Tänään mennään Redbullilla
53 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
Ei gwm:ää tänäänkään, ehkä huomenna tulee?
17 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
Cola zero
54 näyttöä