- Viesti luotiin 3 päivää sitten
Gwm ottaa muutamia kuvia instaan ja vähän yhteistyöjuttuihin ym.
- Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
Gwm koulun päättäjäisiin
- Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
Gwm 9s illalliselle
- Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
Gwm kouluun haluatteko koko meikkirutiinini? Huomenna ehkä
- Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
Varoitus palovammasta Vedä aamutakin vyö pois
66 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
Varoitus palovammasta Uusi hiussuihke Taft Ultra 4
57 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
Varoitus palanut loukkaantunut Gwm koulua varten perjantaina
67 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
Gwm kouluun
- Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
Gwm kouluun ig
- Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
- Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
Ehkä ei paras gwmn, mutta no joo
68 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
Tänään otin Noccon gwmn:lle, joka tulee, kun olen saanut meikkini valmiiksi
73 näyttöä - Viesti luotiin 4 viikkoa sitten69 näyttöä
- Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
Yksi gwm tältä aamulta, videolla on 1pr ja pr 2 samassa videossa, suljin videon vahingossa kahdesti
68 näyttöä - Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
Missasin bussin eilen, joten siitä tuli mukava päivä Linköpingissä ja Grännassa äidin ja ystävän kanssa
30 näyttöä - Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
Tänä viikonloppuna laukku päättää meikkini
Joten pidä silmällä, se julkaistaan lauantaina nyt lauantaina kyllä #lykomisson #lika #kommentera #visningar #fööööööölj - Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
Pr 2 minun gwm:stä, jonka vahingossa sammutin
46 näyttöä - Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
Tässä teillä on gwm, mutta minulla on kaksi osaa, ensimmäinen tulee nyt ja toinen noin 5 minuutin kuluttua
49 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
Myöhästyin bussista tänään, joten siitä tuli mukava päivä Linköpingissä ja Grännassa sekä Göta-kanavalla äidin kanssa
15 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
Tänään otetaan Nocco ja vähän karkkia, siitä tulee tosi hyvä
59 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
Ei gwm liian pitkälle videolle 2min liian pitkä
16 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
Aamiainen haha kuva on klo 05:00
Ja klo 05 minulla oli pyjamahousut kuka kysyy ketä tunnen nyt hha#lykomisson #lika #visningar #kommentera #fööölj - Viesti luotiin 1 kuukausi
Tänään mennään Redbullilla
53 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
Ei gwm:ää tänäänkään, ehkä huomenna tulee?
17 näyttöä