Wilma
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päiväKoska Lyko on aina niin uskomattoman antelias alennustensa kanssa, tartuin tilaisuuteen ja ostin sekä ammattilaispakettiini että itselleni!4 tuotetta lookissa1251 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoJuhannusinspiraatio🌸 Kokeilin uutta #isadora eyelineria ja RAKASTAN niitä!! Täydellistä nyt, kun haluaa jotain leikkisämpää, mutta ei ole paljon aikaa käyttää silmämeikkiin. Paljetit ovat tyttäreni askartelulaatikosta😍11 tuotetta lookissa1169 näyttöä
- Kommentti lisättiin 3 päivää sitten🤣🤣 yksi tuhannesta syystä, siksi on lapsia, jotta voi mennä heidän leikkilaatikkoonsa, löydät kaiken lastenhuoneesta, jos haluat jotain luovaa 💞🩷💞 sinä ihana Wilma upealla luovuudellasi olet vain täydellinen 🌸🌷2 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
Uudet kynnet!!
Depend gel builder on luultavasti ainoa, joka on oikeasti pysynyt kynsilläni🙌 Muuten se lähtee aina 1-2 päivän sisällä, ja tämä pysyy 2 viikkoa, jos teen kunnollisen työn😍 Laitan gel builderia enemmän vahvistuksena luonnollisille kynsilleni. Parasta on, että en myöskään tuhoa omiani (olen ekspertti repimään kynsiä ja kynsinauhoja😅) #lykocreator #depend5 tuotetta lookissa Uudet kynnet!!2573 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikkoVoi, haluan kokeilla sitä 😍1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
Eilisen työlook
Sain fiiliksen eilen ja minulla oli aikaa tehdä se "pieni ekstra" meikillä✨️5 tuotetta lookissa Eilisen työlook2167 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
Uusi hiusväri🩵
Vaalsin pois violetin ja RAKASTAN väriä, joka siitä tuli😍 Suunnitelma on hitaasti palata blondiin/mansikkablondiin🍓3 tuotetta lookissa Uusi hiusväri🩵1619 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
Perjantain look
RAKASTAN värillistä eyelineria, minimaalinen vaiva mutta silti tehokas🍓 #lykocreator6 tuotetta lookissa Perjantain look - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
Värjätyt kulmat & ripset
Ero siinä, kuinka raikkaalta tuntuu, kun värjää kulmat ja ripset??😍 Täydellistä nyt kesäksi, kun käytän ainakin vähemmän meikkiä🙌 Niin yksinkertainen juttu, joka vie minulta noin 5 minuuttia, ja kulmat näyttävät parhailta 1-2 päivää jälkeenpäin🌸 #lykocreator #refectocil3 tuotetta lookissa Värjätyt kulmat & ripset1883 näyttöä- Käyttäjän rooli: Ambassador.Kommentti lisättiin 1 kuukausiVau, kuinka kaunis sinusta tuli! Rakastan kulmakarvojen värjäämistä <3 en ole vielä kokeillut ripsiä, mutta pitäisi kokeilla 🤭1 tykkää
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Mukava ja ok aurinkosuoja
Olen testannut tätä aurinkosuojaa #aco nimeltä #lykoinflutester Tässä en kokenut mitään erityistä, mukava aurinkosuoja. Se ei toimi kovin hyvin meikin alla, koska koen sen kuoriutuvan. Jos laitan liikaa, se voi myös alkaa kuoriutua. Mutta aurinkosuoja, joka toimii ja jonka koen voivani ottaa mukaan liikkeelle, mutta en luultavasti osta uudelleen. Sopii varmaan kuivalle/erittäin kuivalle iholle. Minulla on sekaiho, joka muuttuu vuodenaikojen mukaan. Syksy/talvi - kuivempi ja kevät/kesä öljyisempi. Minulla on myös ongelmia näkyvien huokosten kanssa.1 product in post Mukava ja ok aurinkosuoja107 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Melko ok kasvovoide, hyvä hinta-laatusuhde
Sain testata kasvovoidetta #aco nimeltä #lykoinflutester Minulla on sekaiho, joka muuttuu vuodenaikojen mukaan. Syksy/talvi - kuivempi ja kevät/kesä rasvaisempi. Minulla on myös ongelmia näkyvien huokosten kanssa. Olin aluksi skeptinen, koska monet rasvaisemmat voiteet pahentavat huokosiani/saavat minut saamaan finnejä, mutta tämä ei tehnyt niin. Erittäin kosteuttava ilman raskasta tunnetta ja imeytyy hyvin ihoon. Toimii myös hyvin meikin alla. Ainoa miinus on, että ihoni rasvoittuu päivän lopussa tämän voiteen kanssa, mutta se ei häiritse minua ja ostaisin sen helposti uudelleen talvikuukausina, kun ihoni on kuivempi.1 product in post Melko ok kasvovoide, hyvä hinta-laatusuhde89 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Yllättävän hyvä seerumi
Olen päässyt testaamaan tätä seerumia #aco kautta #lykoinflutester, ja tämä seerumi oli mukava yllätys minulle, sillä huokoseni muuttuivat vähemmän näkyviksi, ja hintaan nähden se on ehdottomasti täysosuma!! Useimmiten "kalliimmat" merkit ovat toimineet, mutta nyt ne vaihtuvat tähän ACO:n tuotteeseen huokosilleni. Minulla on sekaiho, joka muuttuu vuodenaikojen mukaan. Syksy/talvi - kuivempi, kevät/kesä rasvaisempi. Minulla on myös ongelmia näkyvien huokosten kanssa.1 product in post Yllättävän hyvä seerumi88 näyttöä