Käyttäjäkuvat

Arvosana & kommentit

Arvosana: 3.7Perustuu 20 arvioon
  • Hyödyllisin positiivinen
    Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Ihana kosteuspommi 💧

    Kosteuspommi pullossa! 🩵 Tämä antaa todella syvää kosteutusta ja on täydellinen minulle, jolla on kuiva iho ☺️ Käytön jälkeen iho tuntuu myös täyteläiseltä ja hehkuvalta, mikä saa hienot juonteet näyttämään vähemmän näkyviltä ✨ Se myös taikoo pois kuivat kohdat. Tuotteella on hieman paksumpi geelimäinen koostumus. Koen, että yksi pumppaus riittää hyvin koko kasvoille, joten pidän sitä riittoisana. Se imeytyy täysin ihoon eikä jätä tahmeutta, kalvoa tai kiristävää tunnetta 🌟 Pakkaus tuntuu ylelliseltä ja näyttää tyylikkäältä! Siinä on mieto, lähes huomaamaton tuoksu. Voin olla hieman herkkä hajustetulle ihonhoidolle, mutta en ole kokenut tämän tuoksua päällekäyväksi. En ole myöskään saanut reaktioita kuten herkistymistä tai finnejä 🙏 Ainoa miinus on, että mielestäni se on hieman kallis. Jos se olisi sata kruunua halvempi, se saisi täydet pisteet. Muuten suosittelen lämpimästi, jos olet kuten minä kuivan ihon tyyppi 🥰 #lykoinflutester #erborian
    196 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikko
      Rakastan Erboriania 😍 Ja sinä saat minut todella haluamaan ostaa tämän 🤩🤗
      1 tykkää
  • Hyödyllisin negatiivinen
    Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 2 / 5
    Verifierad testare

    Ei sovellu herkälle iholle

    Minulla on ollut onni testata Erborianin water serumia 🤩 Ensinnäkin haluan sanoa, että pakkauksessa on kaunis, yksinkertainen ja imarteleva muotoilu! Olen testannut sitä vain muutaman kerran, koska ensimmäisellä kerralla, kun kokeilin seerumia, reagoin tuoksuun. Välillä ihoni on hieman herkempi, ja se aiheutti lievän polttavan tunteen kasvoillani. Olen testannut sitä hieman myöhemmin, kun iho on toipunut, enkä oikeastaan usko, että se antaa niin paljon kosteutta kuin toivoisi, mutta se toimii hyvin lisänä ihonhoitorutiinissa toisen päivävoiteen tai aurinkovoiteen alla lisäkosteutuksena. Tuote on kevyt ja imeytyy nopeasti ihoon jättämättä tahmeaa/tahmeaa tunnetta. En suosittele tätä herkälle iholle, se tuoksuu todella hyvältä, mutta valitettavasti voi aiheuttaa allergisia reaktioita #LYKOINFLUTESTER #ERBORIAN
    61 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 viikko
      😍😍😍
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Kosteutta ilman rasvaisuutta??!! 💦

    Olen kokeillut Erborian Water Serumia jonkin aikaa, ja se, mikä on tehnyt minuun eniten vaikutuksen, on kuinka kevyt se tuntuu iholla. Monet kosteuttavat seerumit voivat helposti olla minulle liian raskaita, mutta tämä imeytyy nopeasti jättämättä rasvaista tai tahmeaa tunnetta. Minulla on melko rasvainen ihotyyppi, mutta saan silti joskus kuivia kohtia, erityisesti sääolosuhteiden muuttuessa. Siksi arvostan tuotteita, jotka kosteuttavat ilman, että iho tuntuu ylikuormitetulta, ja tässä seerumissa tämä onnistuu todella hyvin. Toinen asia, josta pidän, on se, että se toimii hyvin yhdessä muun ihonhoitorutiinini kanssa ja meikin alla. En ole huomannut sen rullaantuvan tai vaikuttavan siihen, miten meikkini pysyy päivän aikana, mikä on minulle aina iso plussa. Pakkaus tuntuu yksinkertaiselta ja tyylikkäältä, ja pumppu tekee oikean tuotemäärän annostelusta helppoa ilman roiskumista. Ainoa asia, joka valitettavasti laskee arvosanaa hieman, on hinta. Seerumi on, kuten sanottu, erittäin miellyttävä käyttää ja tekee mitä lupaa, mutta se kuuluu hintaluokkaan, jossa minulla on automaattisesti hieman korkeammat odotukset. Yhteenvetona mielestäni tämä on todella hyvä seerumi sinulle, joka haluat lisäkosteutusta ilman, että iho tuntuu raskaalta tai tahmealta. Erityisesti jos, kuten minä, suositte kevyitä tuotteita, mutta haluat silti, että iho tuntuu kosteutetulta ja raikkaalta. 🩵💙 #lykoinflutester #erborian
    361 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 päivä
      Se vaikuttaa niin hyvältä ❤️
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 päivää sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Kosteuttava ja erittäin helppokäyttöinen 💧

    Olen testannut Erborian Water Serumia noin kolme viikkoa ja pidän siitä. Konsistenssi on kuin kevyt geeli, joka imeytyy nopeasti ihoon ilman tahmaista tai raskasta tunnetta. Iso plussa on, että en huomaa merkittävää tuoksua, mikä on miellyttävää. Seerumi kosteuttaa hyvin, ei rullaudu ja toimii hyvin yhdessä muiden tuotteiden kanssa, sekä voiteen että meikin alla. Pumppupullo on myös kätevä ja tekee annostelusta helppoa ilman sotkua. Ainoa miinus on hinta. Se on hieman kallis kosteuttavaksi seerumiksi, vaikka se tuntuu iholla todella miellyttävältä. Yhteenvetona: todella hieno, kevyt ja käyttäjäystävällinen seerumi sinulle, joka haluat lisäkosteutusta häiritsemättä muuta ihonhoitorutiinia. ✨ LYKOINFLUTESTER #ERBORIAN
    548 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 päivää sitten
      Näyttää mukavalta käyttää nyt kesällä 😍🩵
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 päivää sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Kosteuttava💧🚰 🩵

    Ensivaikutelma oli tuoksu – se tuoksuu puhtaalta ja muistuttaa vähän aurinkovoidetta? Geelimäinen koostumus, hieman paksumpi kuin muut kokeilemani (Vichy Mineral 89 Booster Serum). Imeytyy nopeasti. Tuntuu kosteuttavalta ilman raskautta. 10/10 tunne. Pakkaus on yksinkertainen. Tykkään, että se on läpinäkyvä, niin näkee helposti, kuinka paljon on jäljellä🙌🏼 Ei tunnu kovin ylelliseltä pakkauksessa ja vaikuttaa muovilta, mutta se on etu matkustaessa painon vuoksi, koska se on kevyt. Kun olen käyttänyt sitä noin viikon ajan, en ole huomannut ihossa mitään erityistä muutosta. Minulla on sekaiho (normaali ja rasvainen T-alue) ja herkkä iho. En saanut huonoa reaktiota iholle, siitä olen iloinen. Yhdessä glow-voiteen kanssa huomasin meikittöminä päivinä, että kun kosketin kasvojani, se helmeili iholta😭, mutta meikin kanssa olen paljon parempi olemaan koskematta kasvoihini. Olen huomannut, että näin tapahtuu monien seerumien ja voiteiden kanssa, jopa saman merkin tuotteiden kanssa. Ei ensimmäinen kerta. Se teki tehtävänsä, mutta mielestäni on muita samanlaisia tuotteita, joita suosin enemmän (esim. Vichy Mineral 89 Booster Serum – kevyempi koostumus), joten sitä ei lisätä ostoslistalle, mutta se käytetään varmasti loppuun😊 Lyhyesti: + teki tehtävänsä (kosteuttava) + raikas tuoksu (tuoksuu puhtaalta, vähän kuin aurinkovoide?) +/- hieno pakkaus, mutta ei vakuuttanut (vaikuttaa muovilta, kevyt ja läpinäkyvä, joten helppo nähdä, kuinka paljon on jäljellä käytön aikana) - toimi huonosti yhdessä saman merkin voiteiden kanssa #lykoinflutester #erborian
    65 näyttöä
  • Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Hyvä kosteutus🌸

    Erborian Hydration Range Water Serum💧 Pidän sekä tämän seerumin designista että koostumuksesta. Tuote tuntuu iholla kevyeltä ja miellyttävältä, ja siinä on raikas ja miellyttävä tuoksu, joka tekee siitä erityisen mukavan käyttää päivittäisessä ihonhoitorutiinissa🌸 Seerumi on rikastettu neljällä eri hyaluronihappotyypillä, jotka auttavat kosteuttamaan ihoa useissa kerroksissa. Se antaa hyvän kosteutusboostin ja sopii erityisesti silloin, kun iho tarvitsee lisäkosteutusta. Toinen etu on, että se imeytyy nopeasti ihoon jättämättä tahmaista tunnetta. Sanottakoon kuitenkin, että se ei täysin täytä odotuksiani seerumilta. Kaipaan aktiivista ainesosaa, joka keskittyisi enemmän hienojen juonteiden ja ryppyjen ehkäisyyn, jotta tuote voisi tarjota enemmän ihonhoitohyötyjä kosteutuksen lisäksi. Siitä huolimatta tämä on hyvä seerumi, erityisesti nyt kesällä, kun iho tarvitsee usein paljon kosteutta ja kevyitä tuotteita, jotka eivät tunnu raskailta. Sinulle, joka ensisijaisesti etsit kosteutusta ja miellyttävää käyttökokemusta, tämä on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen tuote. Arvosana: 4/5 #lykoinflutester #erborian
    131 näyttöä
  • Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Raikas ja miellyttävä

    Olin positiivisesti yllättynyt Erborian Hydration Range Water Serumista. Jo muutaman päivän käytön jälkeen huomasin, että iho tuntui vähemmän kireältä, erityisesti aamuisin, kun se muuten helposti voi tuntua kuivalta. Seerumi on hyvin kevyt koostumukseltaan ja imeytyy nopeasti ihoon, mikä tekee siitä sopivan myös kiireisinä hetkinä. Parasta on, että iho tuntuu raikkaalta ja miellyttävältä ilman, että tuote tuntuu raskaalta tai rasvaiselta. Seerumi toimii myös hyvin yhdessä muiden ihonhoitotuotteiden kanssa eikä ole aiheuttanut minulle ongelmia tai ärsytystä. Koen, että ihoni näyttää hieman tasaisemmalta ja kosteutetummalta säännöllisen käytön jälkeen. Vaikka en kutsuisi sitä ihmeaineeksi, mielestäni se tekee sen, mitä lupaa, hyvin. Se antaa lisäkosteutusta ja auttaa ihoa tuntumaan tasapainoisemmalta. Yhteenvetona se on seerumi, josta on tullut arvostettu osa ihonhoitorutiiniani, ja jota jatkan mielelläni käyttämään🥰 #lykoinflutester #erborian
    23 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Ei ihan suosikkini

    Sain testata tätä Erborianin tuotetta kiitos #lykoinflutester ✨ Olen myös kokeillut sarjan muita tuotteita, joten olin hyvin utelias tätä seerumia kohtaan. Minulla on kuiva iho ja yleensä rakastan tuotteita, jotka antavat paljon kosteutta ja hehkua, joten kosteutukseen keskittyvä seerumi kuulosti juuri minulle sopivalta! Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota, oli kevyt geelimäinen koostumus. Seerumi tuntuu iholla hyvin raikkaalta ja imeytyy nopeasti jättämättä rasvaista tunnetta. Kevyestä koostumuksesta huolimatta iho tuntuu kosteutetulta heti levityksen jälkeen ja saa kauniin, luonnollisen hehkun. Iho näyttää pirteämmältä ja tuntuu pehmeämmältä, erityisesti kun seerumia käytetään yhdessä kosteuttavan voiteen kanssa. Pidän myös siitä, että tuote on riittoisa. Yksi pumppaus riittää pitkälle, ja pullo tuntuu sekä tyylikkäältä että käytännölliseltä. Hinta on kuitenkin mielestäni melko korkea tuotteen määrään nähden, mikä laskee arvosanaa hieman. Plussat: + Antaa kauniin ja luonnollisen hehkun ✨ + Kevyt ja miellyttävä koostumus + Imeytyy nopeasti + Riittoisa tuote Miinukset: - Korkea hinta - Paras tulos vaatii kasvojen kosteusvoiteen käytön lisäksi - Vaikutus tuntuu vähemmän kosteuttavalta ja enemmän hehkua antavalta Yhteenvetona tämä on hyvä seerumi, joka sopii hyvin henkilölle, joka haluaa lisäkosteutusta ja hehkua. Huomaan ehdottomasti eron ihon tuntemuksessa levityksen jälkeen, ja se toimii erityisen hyvin yhdessä kosteusvoiteen kanssa. Se ei ehkä ole kaikkein elämää muuttavin ihonhoitotuote, jota olen testannut, mutta se on seerumi, joka tekee tehtävänsä ja jättää ihon pehmeämmäksi ja hieman kosteutetummaksi💙 #lykoinflutester #erborian
    166 näyttöä
  • Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Verifierad testare

    Täydellinen hehku

    Olen käyttänyt WATER SERUMIA joka aamu viime viikkojen ajan, ja siitä on nopeasti tullut suosikkini ihonhoitorutiinissani 🤩 Kevyt geeli-seerumin koostumus tuntuu iholla uskomattoman raikkaalta ja imeytyy lähes välittömästi, tarjoten välittömän kosteutusboostin ilman tahmeutta. Ja yksi pumppaus riittää koko kasvoille. Parasta on se, kuinka täyteläinen ja virkistynyt ihoni tuntuu levityksen jälkeen. Minulle tämä seerumi toimii parhaiten yhdessä GLOW MOISTURIZERIN kanssa. Levitän ensin WATER SERUMIN aamuisin ja sen jälkeen kosteusvoiteen lukitsemaan kaiken kosteuden. Yhdessä ne luovat täydellisen yhdistelmän pehmeän, kuulaasti hehkuvan ihon saavuttamiseksi. Kun olen ottanut molemmat tuotteet osaksi rutiiniani, ihoni on tuntunut selvästi kosteutetummalta ja säilyttänyt kauniin, säteilevän hehkun koko päivän. Suosittelisin tätä seerumia lämpimästi kaikille, jotka etsivät tehokasta kosteutusboostia ja helppoa tapaa parantaa päivittäistä ihonhoitorutiiniaan 😊☀️ #lykoinflutester #erborian
    67 näyttöä
  • Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Vaikea arvioida

    Olen jonkin aikaa testannut erilaisia Erborianin tuotteita, merkkiä, joka oli minulle aiemmin täysin tuntematon. Olen 36-vuotias ja ihoni on normaali, hieman kuiva kesäaikaan ☀️ Olen käyttänyt tätä seerumia kasvorasvan alla ja myös aurinkovoiteen alla. Seerumi on helppo levittää ja tuote imeytyy nopeasti ihoon, mutta koen, että se jättää tahmean tunteen. Tuotteessa on mieto, miellyttävä tuoksu, joka häviää levityksen jälkeen 👃 Iho tuntuu silti kosteutetulta ja näyttää hehkuvammalta. Valitettavasti olen myöhemmin huomannut meikin "rullaantuvan" pois kasvoilta. Tämä tapahtuu usein, kun käytän seerumia. Siksi tämän tuotteen arvioiminen on vaikeaa. Pieni miinus on, että tuote kuluu nopeasti hinnasta huolimatta, vaikka käytän noin kaksi pumppausta levitykseen 😕 #lykoinflutester #erborian
    255 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Kosteuspommi! 💦

    Se on vähän tahmea iholla, mutta heti kun se imeytyy, se on todella miellyttävä! Jättää myös kauniin hehkun, ja tämän vesiseerumin kokeilun jälkeen olen huomannut myös tasaisemman ihon sävyn! Olin aiemmin epäileväinen geeliseerumeita kohtaan, mutta yllätyin positiivisesti!
    25 näyttöä
  • Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Kevyt ja raikas seerumi arkeen

    Kevyt, raikas ja miellyttävän hennontuoksuinen seerumi, joka sopii erinomaisesti kasvovoiteen ja meikin alle. 🩵 Imeytyy nopeasti ihoon, eikä jätä ihoa tahmeaksi. Seerumi antaa iholle kauniin hehkun ja tekee ihon pinnasta miellyttävän tuntuisen. Olen käyttänyt seerumia erityisesti yhdessä saman sarjan Glow Moisturizer -kasvovoiteen kanssa, ja yhdistelmä pitää ihon kosteutettuna koko päivän. Tästä tuotteesta on tullut oma vakiotuotteeni, jota käytän säännöllisesti aamuin illoin osana ihonhoitorutiiniani.🩵 Ainoa miinus tulee hinnasta, joka tuntuu melko korkealta tuotteen kokoon ja saavutettuihin tuloksiin nähden. Vaikka pidän tuotteesta paljon ja käytän sitä päivittäin, tuote voisi olla hieman edullisempi. #lykoinflutester #erborian
    18 näyttöä

ErborianHydration RangeWater Serum 30 ml

Tarjoushinta 28,80 €
Ilman kampanjaa 36 €
Combo Deal 20%
Hinta voimassa kun ostat 2 vapaavalintaista tuotetta 39 € eurolla.
Tarjous voimassa asti
Ilmainen toimitusmahdollisuus alkaen 30 €, voidaan lähettää heti

Erittäin kevyt, ihoa täyteläistävä geeliseerumi, joka antaa iholle kosteutta 24 tunniksi. WATER SERUM kosteuttaa intensiivisesti ja jättää ihon täyteläisemmän ja hehkuvamman näköiseksi. Sisältää neljää erilaista hyaluronihappoa, jotka kosteuttavat ihoa sekä pinnalta että syvemmältä.


Käyttö:

Levitä aamulla ja illalla kasvoille ja kaulalle.

30 ml

Suositellut tuotteet

Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.
Ei kuvaa saatavilla.