Looks
Käyttäjäkuvat
Arvosana & kommentit
Arvosana: 3.4Perustuu 75 arvioon
25
23
12
9
6
- Hyödyllisin positiivinenKäyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Erinomainen!
Olen saanut testata Beat the Heatia! Minulla on paksut hiukset ja luonnollinen volyymi, joten minulle on tärkeää, että volyymi pysyy hiustenkuivauksen jälkeen eikä tuote paina hiuksiani alas. Itse pakkaus on hyvän kokoinen, pidän keltaisesta väristä! Se näyttää raikkaalta!🙌🏼 🌼 Kun suihkutin hiuksiani, tuli ulos juuri sopiva määrä tuotetta, mutta suihkufunktio oli hieman hidas. 🌼 Suihkutuksen jälkeen hiukset tuntuivat pehmeiltä ja niitä oli erittäin helppo harjata ennen hiustenkuivausta. 🌼 Huomasin, että tuote imeytyi hyvin hiuksiin ja ne tuntuivat erittäin pehmeiltä hiustenkuivauksen jälkeen. 🌼 Pehmeä tunne kesti koko päivän, mikä on todella plussaa minulle. Myös hiusteni volyymi säilyi, mikä oli minulle tärkeä seikka. 🌼 Hiukset saivat kiiltoa ja ne tuntuvat todella hyviltä ja raikkailta! Yhteenvetona voin sanoa vain hyviä asioita tuotteesta, pieni yksityiskohta, jonka mainitsin aiemmin, oli, että itse suihke oli hieman hidas. Muuten huipputuote, jota voin todella suositella! Itse suojausta on vaikea kommentoida, mutta luotan siihen, että tuote suojaa hyvin😉 🌼🌼🌼 #LYKOINFLUTESTER #BYLYKO22864 näyttöä - Hyödyllisin negatiivinenViesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Arvoton!
Kamala huono! Niin huono, että heitin sen pois. Hiukset muuttuvat uskomattoman tahmeiksi ja pullon pumppu on arvoton.5246 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 kuukautta sittenVoi! Kuinka mielenkiintoista! Rakastan tuota! Mielestäni keltaisen pullon pumppu on huonompi kuin vanhassa, mutta mielestäni hiukset ovat pehmeät ja kauniit 🤗2 tykkää
- Viesti luotiin 16 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Huono pakkaus
Lämmönsuoja on todella hyvä, mutta se mikä pilaa sen, on se, että suutin on vaikea käyttää. Sitä on vaikea painaa, mikä tekee suihkuttamisesta hankalaa42 näyttöä - Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Lämmönsuoja, joka hoitaa homman
#lykoinflutester #bylyko Hieman jäykkä suihkepullo, mikä teki levittämisestä hieman hankalaa. Muuten se imeytyi hyvin kuivaan hiukseeni, mutta kuivuminen kesti melko kauan, mikä viivästytti huomattavasti levityksen ja lämpötyökalun käytön välistä aikaa! Hyvä tuoksu ja kaunis pullo! Täysin ok tuote, joka, jos on vähän kärsivällisyyttä, tekee mitä sen pitää!76 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Vau!
Testasin tätä #lykoinflutester ja olen niin vaikuttunut! Olen menettänyt viime aikoina paljon hiuksia; ja saanut paljon pörröisyyttä. Mutta tämä antoi minulle kiiltävät ja superpehmeät hiukset!😍🙌🏼 Rakastan, että se on suihke, se tekee stressaavista aamuista helpompia ja nopeampia!😎🙌🏼 🌸 Antaa kiiltävät hiukset! 🌸 Tuoksuu NIIN hyvältä!😍 🌸 Pörröisyys katoaa!🌪️ 🌸 Tekee hiuksista pehmeät ja se kestää koko päivän🙌🏼 🌸 Hyvä suihkutoiminto, suihkuttaa tasaisesti. 🌸 Puhdas ja yksinkertainen muotoilu 🫶🏻 Erittäin tyytyväinen! 😁 #bylyko162 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Erittäin hyvä!
Olen saanut testata tätä lämpösuojasuihketta Lyko:n omalta merkiltä nyt muutaman viikon ajan. Sanon, että olen erittäin positiivisesti yllättynyt! En ole koskaan löytänyt lämpösuojaa, joka sekä tuoksuu hyvältä että toimii hyvin, mutta tämä on aivan erinomainen ja riittoisa käytössä! Suihkeessa on hyvin puhdas tuoksu, jota rakastan! Tuoksuu ihan amaaazing!! Suihkeesta tulee juuri sopiva määrä, joten sanoisin, että se on riittoisa, koska se suihkuttaa hyvin hiuksiin käytettäessä! Ja mikä parasta, hiukset tulevat uskomattoman kiiltäviksi, kun suoristat tai kiharrat hiukset tämän suihkeen jälkeen😍 Suosittelen lämpimästi! Olen nyt löytänyt lämpösuojan, jota aion käyttää jatkossa!✨ #bylyko #lykoinflutester80 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Tuoksuu uskomattomalta
Kevyt ja raikas hiuksissa, 10 pistettä!126 näyttöä - Viesti luotiin 5 päivää sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Huono pumppu
Tuote sinänsä on ok, mutta pullon pumppu on niin jäykkä, että sitä on tuskin mahdollista käyttää.66 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 4 päivää sittenHei Moa! 😊 Ihana kuulla, että pidät tuotteesta! Pumpun ei kuitenkaan ole tarkoitus olla jäykkä tai toimia huonosti. Haluamme tietenkin auttaa sinua ratkaisemaan tämän heti. Jotta voimme tarkastella asiaa tarkemmin ja korvata rikkoutuneen osan/tuotteen, tee reklamaatio seuraamalla näitä ohjeita: 💛Kirjaudu sisään "Omat sivut" -osioon 💛Siirry "Tilaushistoria" -välilehdelle 💛Klikkaa nykyistä tilaustasi ja valitse reklamaatio luodaksesi asian Kun olet lähettänyt ilmoituksesi, tarkastelemme asiaasi ja otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse pian. Toivotamme sinulle mukavaa päivää! 🌼
- Viesti luotiin 5 päivää sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Vankka tuote
Sain testata tätä suihketta hiuksilleni ja mielestäni se toimii melko hyvin minun hiuksillani. Minulla on pitkät, suorat ja värjätyt hiukset, jotka usein myös kuivuvat hieman, joten tämä tuote sopi minulle melko hyvin. Hiukseni tulivat melko pehmeiksi muutaman suihkaisun jälkeen, ne asettuivat hyvin ja tuoksuivat melko hyvältä, eivät liian tunkkaisilta kuten olen kokenut muiden merkkien kanssa, joten iso plussa siitä :) Suosittelen helposti! #lykoinflutester #bylyko81 näyttöä - Viesti luotiin 5 päivää sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Täydellinen kuivalle ja pörröiselle hiukselle
Testasin tätä yhdessä Lykon uuden suoristusraudan kanssa🤌, ja sen pitäisi teoriassa olla kaikki mitä tarvitsen, mutta valitettavasti tulos ei ollut sellainen..... Minulla on melko karkea/paksu hius, ja se on välillä hieman pörröinen ja kaipaisi hieman ekstra kosteutusta latvoihin näinä päivinä, mutta itse asiassa eroa ei tullut.... ja sain nopeasti tunteen, että hiukset täytyy pestä tavallista useammin, joten se jäi hiuksiini enemmän pinnalle..... mutta ihana hedelmäinen tuoksu😍, onneksi ei kukkaistuoksu, jota heillä on ollut muissa tuotteissa 😝. Se antoi todella kauniin kiillon.... koostumus on maitomainen, helppo levittää hiuksiin, mutta "tunnen" sen hiuksissa, joten se ei todennäköisesti korvaa sitä, mitä minulla oli ennen..... Mutta sanottakoon, että tyttäreni piti siitä👌, ja hänellä on ohuemmat hiussuortuvat, mutta myös paljon hiuksia. Hänen hiuksensa tarvitsevat paljon enemmän kosteutusta ja hoitoa, ja kaikki, mikä voi olla useampi tuote yhdessä, sopii hänelle🤭, ja hän ja hänen hiuksensa RAKASTIVAT sitä, joten hän sanoi jatkavansa sen käyttöä köyhänä opiskelijana, joka hän on🤌💸🤩☝️ Valitettavasti hän ei halunnut tulla kuvattavaksi. #lykoinflutester #bylyko72 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 päivää sittenArvosana: 2 / 5Verifierad testare
Erittäin hyvä tuoksu, mutta ei yllä markkinoiden muihin tuotteisiin
Ensimmäinen asia, jonka haluan tuoda esiin, on tuotteen tuoksu, se on todella hyvä! Raikas, kesäinen ja kevyt, ilman että se olisi liian makea 🍭 Valitettavasti pakkauksesta tulee hieman halpa vaikutelma. Pullo tuntuu muoviselta, ja pumppu on mielestäni tuotteen suurin heikkous. Sitä on vaikea painaa alas, ja se suihkuttaa tuotteen tiiviinä suihkuna, mikä tekee sen tasaisesta levittämisestä hiuksiin vaikeaa. Ja lähes mahdotonta saada tasaisesti, jos suihkuttaa suoraan hiuksiin 💦 Ratkaisuni on ollut suihkuttaa tuotetta ensin käsiin ja levittää sitten hiuksiin. Olen testannut sitä sekä kuivissa että märissä hiuksissa, ja parhaat tulokset saan selvästi märissä hiuksissa. Kuivissa hiuksissa hiukset voivat muuttua hieman tahmeiksi, jos käytän liikaa tuotetta, mutta tämä ei ole ollut ongelma märissä hiuksissa, kunhan käytän käsiä levittämiseen. Yhteenveto: Tuoksu on ehdottomasti tuotteen vahvin puoli ✨🍋, mutta kun pakkaus tuntuu halvalta ja suihkutoiminto toimii niin huonosti, on vaikea nostaa tuotetta esiin monien muiden hyvien lämpösuojatuotteiden rinnalla markkinoilla. Annan sille siksi 2 tähteä ⭐️⭐️ #bylyko #lykoinflutester126 näyttöä - Viesti luotiin 6 päivää sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Yksinkertainen ja budjettiystävällinen
Tuotteen pitäisi toimia sekä lämmönsuojana että hoitosuihkeena, ja sen pitäisi vastustaa pörröisyyttä, antaa kiiltoa ja volyymia. Volyymin osalta en valitettavasti huomannut merkittävää eroa. Koin ehkä, että se auttoi hieman pörröisyyteen, mutta hiukseni olivat silti hieman pörröiset suoristusraudan käytön jälkeen. Samalla tämä on jotain, jonka kanssa kamppailen usein riippumatta tuotteista, joten se ei välttämättä ole suihkeen vika. Valitsisin ehkä muita tuotteita saadakseni volyymia tai hallitakseni pörröisyyttä, mutta koska tämä on alun perin lämmönsuojasuihke, arvioin sen sellaisena. Lämmönsuojavaikutusta on luonnollisesti vaikea mitata suoraan, joten minun on melkein luotettava siihen, että tuote tekee tehtävänsä 🫶🏻 Mielestäni suihke toimii parhaiten, kun sitä käytetään kosteisiin hiuksiin ennen föönausta ja sitten suoristusraudan kanssa muotoilua. Kuiviin hiuksiin käytettynä se saattoi tuntua hieman tahmealta, mikä hieman heikentää kokemusta. Tuoksu on hieman vaikea määritellä, mutta se on hieman makea, ei ylivoimaisen makea, mutta jotain, mihin kannattaa kiinnittää huomiota. Hinta on tuotteen suuri etu, ja pullon muotoilu on puhdas ja yksinkertainen. ✨ #lykoinflutester #bylyko #lykoreview59 näyttöä
By LykoBeat the Heat 200 ml
Tarjoushinta 90,30 kr
Ilman kampanjaa 129 kr
Combo Deal 30%
Hinta voimassa kun ostat 2 vapaavalintaista tuotetta 490 kr eurolla.
Tarjous voimassa asti
Ilmainen toimitusmahdollisuus alkaen 300 kr, voidaan lähettää heti
Kuvaus
Ainesosat
Sama rakastettu koostumus uudessa pakkauksessa! Beat the Heat on kevyesti volyymia antava suihke, joka suojaa hiuksia kuivumiselta sekä muotoilun aiheuttamilta vaurioilta. Sopii myös hoitosuihkeeksi, ehkäisee pörröisyyttä ja antaa runsaasti kiiltoa.
Käyttö:
Suihkuta pyyhekuiviin hiuksiin ja muotoile tavalliseen tapaan.
200 ml
- Kategoriat:Lämpösuojat