Käyttäjäkuvat
Arvosana & kommentit
Arvosana: 4.5Perustuu 85 arvioon
69
10
2
4
0
- Hyödyllisin positiivinenViesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
VITSIT?
Yli seitsemän (SEITSEMÄN!) vuotta olen ollut naimisissa Body Shopin Kamomilla Puhdistusvoiteen kanssa. Olen ylistänyt sitä taivaisiin. Vannonut, että se on paras asia, joka on tapahtunut ihmiskunnalle sitten viipaloidun leivän. Rekrytoinut muita aknealtista kuivia tyyppejä herkille silmille kulttiin. Totta kai, olen flirttaillut muutaman muun balsamin kanssa. Clinique, SkinCityn oma, Inkey List, Emma S ja Ordinary esim. Mutta olen aina antanut ne (onnettomille) tietämättömille, jotka eivät ole käyttäneet Body Shopia, ja siten heillä ei ole ollut kohtuullisia vertailukohtia. HENKILÖKOHTAISESTI. JEESUS AMALIA, MIKSI TÄMÄ ON MAHDOLLISTA? Tässä on kaikki, mitä haluan! Itse asiassa enemmän! Ja parempaa! Kiinteä koostumus, joka sulaa samettiseksi voiksi kasvoilla. Se täysin POISTAA vedenkestävän ripsivärin heti kun se koskettaa ripsiä (en tarvinnut edes hieroa ja odottaa?! Puhumme kuitenkin Sky Highista!). Hygieeninen purkki, jossa on söpö pieni lusikka. Ei kirvele silmissä, eikä jätä kalvoa. Lista voi jatkua vielä pidemmälle. Joten… Tarvitsetko uutta puhdistusta? Don’t walk. Run. This is the one. - Hyödyllisin negatiivinenViesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 2 / 5
Ris & ros
Minulla on yhdistelmä, herkkä ja aknealtis iho, joka on talvella kuivempi. Konsistenssi on melko kiinteä, mutta helppo levittää iholle, sillä se muuttuu öljymäiseksi. En tiedä, kuinka hyvin se poistaa meikin, koska käytän sitä harvoin. Kätevää, että mukana on lasta, mutta toivoisin, että sen voisi säilyttää kannessa. Tämä ei kuivata ihoa, mutta saan siitä finnejä/patti. Olen yrittänyt käyttää sitä useita kertoja testatakseni, mutta joka kerta ihoni puhkeaa. Joten valitettavasti tämä ei ole minulle 😕. #lykoreview5693 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
Luotto tuote!
Tilauksessa jo kolmas tällainen!🤩 Tuote on todella riittoisa ja poistaa meikin todella helposti. Tämä ei myöskään jätä naamalle kuivaa tunnetta pesun jälkeen🥰416 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä herkälle iholle
Hyvä meikinpoistovoide herkälle iholle! #lykoreview232 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Beauty of Joseon Radiance Cleansing Balm – poistaa meikin kuivattamatta ihoa
Olen kokeillut tätä puhdistusbalmia ja mielestäni se on täydellinen sinulle, joka haluat hellävaraisen mutta tehokkaan meikinpoiston, kosteutuksen ja puhtaan ihon ilman kiristävää tunnetta. Balmi sulaa nopeasti silkkimäiseksi öljyksi, joka liuottaa meikin, aurinkosuojan, lian ja ylimääräisen öljyn ilman, että ihoa tarvitsee hangata. Huomasin, että iho tuntui pehmeämmältä, kosteutetummalta ja näytti raikkaammalta heti puhdistuksen jälkeen. Koostumus emulgoituu helposti veden kanssa eikä jätä rasvaista kalvoa. Se sopii erityisen hyvin kuivalle, herkälle ja normaalille iholle, mutta toimii myös erinomaisesti kaksoispuhdistuksen ensimmäisenä vaiheena sekaiholle. Pieni haittapuoli on, että hyvin rasvainen iho saattaa suosia kevyempää puhdistusöljyä.605 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausiOi suosikki, käytän sitä myös joka päivä, niin hyvä 🤩2 tykkää
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hoitaa homman
#lykoreview Tämä on toinen purkki, jota käytän tästä tuotteesta. Minulla on herkkä, akneen taipuvainen sekaiho, eikä tämä aiheuta minulle näppyjä ja hoitaa homman kevyen päivittäisen meikkini (sekä ripsivärin) poistamisessa. Se vaahtoaa helposti, on helppo levittää ja huuhdella pois. En ole vaikuttunut, mutta en myöskään pettynyt. Hienoa, ettei siinä ole hajustetta, joka voisi mahdollisesti ärsyttää ihoa. Yksi tähti pois spatulan säilytyksen hankaluuden takia.508 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5
Ei poista silmämeikkiä
Pehmeä ja miellyttävä, mutta silmämeikki ei lähde tällä tuotteella.764 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5
Oli äärimmäisen huonosti pakattu, mutta ok tuote
Toimi hyvin, mutta pakkaus oli outo. Ensiksi piti avata kansi saadakseen *lusikan, jota käytetään tuotteen ottamiseen* myös sulkeakseen kannen. Sitten piti ruuvata se taas auki. Oli tarpeetonta, ja mielestäni heidän pitäisi muuttaa pakkausta. Olisin voinut ostaa sen uudelleen tuotteen takia, mutta pakkaus pilasi sen minulle. On parempia vaihtoehtoja olemassa.994 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sittenHei Annike 👋😊 Ihana kuulla, että pidit tuotteesta ❤️ Ymmärrämme myös, että pakkaus olisi voinut olla käytännöllisempi, mikä on tietenkin vähemmän hauskaa. Kiitos paljon, että jaoit kokemuksesi, arvostamme rehellistä palautetta 🥰
- Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Löysin uuden pyhän graalini!
Monien monien vuosien ajan vannoin Cliniquen puhdistusbalmin nimeen. Kun kokeilin tätä puhdistusbalmia, rakastuin! Konsistenssi on samanlainen kuin Cliniquella ja sulaa iholle samalla tavalla. Ero on, että tämä puhdistusbalmi puhdistaa niin paljon paremmin ja on kosteuttava.. Ei tarvitse hankailla tai levittää niin kovaa.. Kun käytän kuorintatoner-patsaita sen jälkeen, olin yllättynyt siitä, kuinka puhtaaksi ja meikittömäksi se tuli vain yhdellä toner-patsalla. Tämä on myös paljon parempi kuin Banilas, jota olen kokeillut melkein kaikissa väreissä. Yhdistelmäihoni rakastaa tätä clearing balmia. BOJ on todella vaikuttanut minuun monilla tuotteilla, joita olen kokeillut ja ostanut itse, ja tämä on minun #1 suosikkini! 10 tähteä! ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️1130 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras puhdistusaine
Tämä Beauty of Joseonin puhdistusbalmi on ihana kasvojen pesemiseen. Varmaankin paras kasvojenpuhdistusaine, jota olen koskaan kokeillut. Sopii herkälle ja kuivalle iholle, joka vahvistuu ja paranee tämän käytön myötä. Ei kuivata ihoa, vaan jättää sen hieman kosteaksi. Kuitenkin ei ole hyvä meikin poistamiseen minulle, silmäni ärtyvät öljystä, joka jää silmiin. Poistan meikin sen sijaan Garnierin micellivedellä. :)853 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Paras puhdistusaine
Paras puhdistusaine, joka todella poistaa kaiken meikin! Olen aiemmin kokeillut heidän cleansing oiliaan enkä uskonut, että se voisi parantua, kunnes kokeilin tätä: WOW!!!875 näyttöä - Arvosana: 5 / 5
Uskomaton puhdistus
Erittäin hyvä ja hieno cleansing balm, puhdistaa todella syvältä. Sopii monille! Lisäksi budjettiystävällinen975 näyttöä
Beauty of JoseonRadiance Cleansing Balm 100 ml
Tarjoushinta 13,80 €
Ilman kampanjaa 18,40 €
Combo Deal 25%
Hinta voimassa kun ostat 2 vapaavalintaista tuotetta 39 € eurolla.
Tarjous voimassa asti
Ilmainen toimitusmahdollisuus alkaen 30 €, voidaan lähettää heti
Kuvaus
Ainesosat
Puhdistusöljy poistaa hellävaraisesti silmä-, huuli- ja pohjameikin sekä ylimääräisen talin. Riisilesettä ja viljauutteita sisältävä koostumus ehkäisee kuivumista ja jättää kosteuttavan efektin. Puhdistusöljy poistaa ripsivärin ja silmämeikin, joten sinun ei tarvitse käyttää muuta meikinpoistoainetta. Lisäksi tuote tuntuu miellyttävältä iholla, eikä ärsytä silmiä.
Käyttö:
1. Ota kolikon kokoinen määrä tuotetta spaatelilla.
2. Hiero sormin iholle.
3. Huuhtele haalealla vedellä.
100 ml
- Kategoriat:Puhdistusbalmit