Looks
Käyttäjäkuvat
Arvosana & kommentit
Arvosana: 4.3Perustuu 129 arvioon
75
27
12
11
4
- Hyödyllisin positiivinenViesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Best!
Kuvan kolme tuotetta vaan toimivat! Putsari niin riittoisa että ensimmäisestä tuubista on vieläkin jäljellä! Meanwhile rasvan ja kasvoveden ostan jo kolmatta kertaa🤓 poikkiskin käyttänyt!👅🫶🏻 Oon suositellu näitä kavereillekin koska näitten tuotteiden ansioista mun iho on parempi ku koskaan🤍10078 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 päivää sittenArvosana: 5 / 5
Rehellinen arvosteluni: COSRX Low pH Good Morning Gel Cleanser
Olen kokeillut tätä kasvojen puhdistusainetta ja mielestäni se sopii täydellisesti sinulle, joka haluat mietoa geelimäistä puhdistusainetta, jossa on matala pH ja joka puhdistaa tehokkaasti ilman, että iho kuivuu. Kevyt geelimäinen koostumus vaahtoaa sopivasti ja poistaa likaa, talia ja epäpuhtauksia samalla kun iho tuntuu pehmeältä ja miellyttävältä käytön jälkeen. Huomasin, että iho tuntui puhtaalta ja raikkaalta ilman sitä kiristävää tunnetta, jonka monet kasvojen puhdistusaineet voivat aiheuttaa. Teepuuöljy, luonnollinen BHA ja rauhoittavat ainesosat auttavat pitämään ihon kirkkaana, vähentämään epäpuhtauksia ja tukemaan ihon suojakerrosta. Tuote sopii erityisen hyvin sekaiholle, rasvaiselle iholle, herkälle iholle ja akneen taipuvaiselle iholle. Pieni miinus on, että teepuun tuoksu voi joillekin käyttäjille tuntua hieman voimakkaalta.110 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä puhdistusaine!
316 näyttöä - Viesti luotiin 4 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Herkkäihoisille
Rakastan tätä tuotetta, olen käyttänyt sitä nyt kaksi vuotta enkä vaihtaisi sitä mihinkään muuhun. Minulla on normaali tai herkkä iho ja saan helposti finnejä. Mutta tämä ei ole aiheuttanut minulle ainuttakaan finniä! Se tuntuu miellyttävältä iholla ja puhdistaa todella hyvin! Suosittelen tätä tuotetta todella paljon!320 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Uskomaton!
Yksi parhaista puhdistusaineistani! Puhdistaa syvältä ja on täydellinen, jos sinulla on akneen taipuva iho, mutta et halua, että puhdistusaine kuivattaa sitä!297 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
rakastan rakastan rakastan!!!
Tarkoitan, että rakastan tätä niin paljon. Se on todella uskomattoman hyvä. Se tuntuu iholla niin kevyeltä ja raikkaalta. Se ei ole lainkaan raskas ja vaahtoaa juuri sopivasti. Ihoni tuntuu aina niin pehmeältä käytön jälkeen. Ei lainkaan kiristävä eikä kuiva, vaan puhdas ja jotenkin rauhallinen. Se tekee tehtävänsä häiritsemättä ihoa. Pidän myös siitä, että se on niin yksinkertainen. Ei monimutkainen tuote. Ei tarvitse ajatella liikaa, vaan käyttää sitä vain, ja se toimii joka kerta. Se on todella sellainen tuote, joka tuntuu aina turvalliselta käyttää ja sopii, kun iho on vähän herkkä. halit💞469 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kaikkien aikojen suosikki
Olen käyttänyt tätä useita vuosia nyt, enkä voi kuvitella vaihtavani sitä mihinkään muuhun. Yhdistelmäiholleni tämä on täydellinen. Puhdistaa hyvin, mutta ei kuivata.964 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5
Kamala haju
Itse tuote on ihan hyvä, se ei vaahtoa (eikä sen tarvitsekaan), se on riittoisa käytössä ja puhdistaa ihon hellävaraisesti ja tehokkaasti. MUTTA SE HAIHTUU! 💀😭 Se haisee NIIN kemialliselta ja voimakkaalta, että siihen on vaikea tottua. Olen käyttänyt Ankerstjernen puhdistustuotetta monta vuotta, mutta tämä voi olla melko kuiva niille, joilla on jo kuiva iho. Rasvaiselle T-alueelleni tämä on täydellinen juuri siihen. Se ei polta silmiin kosketuksessa. (eli; Ankerstjerne tekee ihosta kuivan) Mutta tämä COSRX:ltä, oh my days… se polttaa ihan seuraavaan vuoteen asti. On kamalaa melkein repiä COSRX:n tuotetta, koska koen tämän sarjan hyväksi. Mutta tässä se ei riitä… Tuote on kirkas, hieman juokseva (enemmän kuin käsisaippua yleensä). Se levittyy kauniisti ja tasaisesti sekä käsiin että sieneen. Huuhdellaan hyvin pois. Pullo on yksinkertainen, helposti luettava viesti, joka puhdistaa ihon. Iho tuntuu puhtaalta, ei kuivalta. (täydellinen sinulle, jos sinulla on jo kuiva ihotyyppi). Olen käyttänyt tätä MEIKINPOISTON JÄLKEEN. Ostaisin vain uudelleen, jos Ankerstjerne ei ole varastossa. Yksinkertaisesti siksi, että haju on täysin 💀 #lykoreview917 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä puhdistusgeeli
Todella riittoisa, minulla kesti yksi tuubi reilusti yli vuoden! Alkuun ihoon syntyi finnejä, kun olin aiemmin käyttänyt pesevämpää tuotetta, mutta sen jälkeen ei mitään ongelmia. Ei kuivattanut talvellakaan ihoani.847 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan 💋
Rakastan 💋864 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Herkkä ihoni ei pidä tästä
Minulla on herkkä sekaiho, eikä tämä sovi minulle ollenkaan. Ihoni tuntuu kireältä tämän käytön jälkeen.1146 näyttöä- Kommentti lisättiin 1 kuukausiOlin tekemässä ihotestiä, mutta sivulla lukee väliaikaisesti suljettu
COSRXLow pH Good Morning Gel Cleanser 150 ml
Tarjoushinta 9,23 €
Ilman kampanjaa 12,30 €
Combo Deal 25%
Hinta voimassa kun ostat 2 vapaavalintaista tuotetta 39 € eurolla.
Tarjous voimassa asti
Ilmainen toimitusmahdollisuus alkaen 30 €, voidaan lähettää heti
Kuvaus
Ainesosat
COSRX Low pH Good Morning Gel Cleanser on matalan pH-arvon puhdistusgeeli, joka on Cosrx:n yksi suosituimmista tuotteista! Puhdistusgeelin pH-arvo on vain 5, joten se ei kuivata eikä ärsytä ihoa. Teepuuöljy yhdessä BHA-hapon kanssa auttavat ehkäisemään epäpuhtauksien syntymistä ja tasapainottavat ihon rasvoittumista. Puhdistusgeeli jättää ihon täydellisen puhtaaksi, kirkkaaksi ja heleäksi, ilman kiristävää tunnetta iholla. COSRX Low pH Good Morning Gel Cleanser sopii kaikille ihotyypeille, erityisesti herkälle ja ärtyvälle iholle.
Vaahdota tuotetta pieni määrä kasvoilla ja hiero kasvoille. Huuhtele huolellisesti
150 ml
- Kategoriat:Puhdistusgeelit