Looks
Käyttäjäkuvat
Arvosana & kommentit
- Hyödyllisin positiivinenViesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5
Paras face mask!!
Paras face mask mitä olen kokeillut!! On kyllä kalliimpi kun prismassa/normalissa myytävät garnierin 2e maskit, mutta tässä kohtaa laadusta ei kannata tinkiä. Tosi heleä ja terveen näköinen iho!! Wau🫶🏽10257 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Hyvä78 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Melko ok
Melko ok naamio, joka muistuttaa muita tavallisia kangasnaamioita. Positiivista, että naamio on kaksiosainen. Negatiivista, että alaosa ei istunut minulle kovin hyvin. Iho tuntuu ihanalta käytön jälkeen!168 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Mahtava
Fantastista, erittäin tyytyväinen, iho näyttää niin hyvältä ja meikki näyttää iholla niin hyvältä sen jälkeen. Rakastan sitä458 näyttöä - Arvosana: 5 / 5
Hyvä
Tämä ylellinen ja kultainen hydrogeelinaamio antaa iholle välittömän "Tuhkimo-efektin" kosteuttamalla ja tuomalla upean hehkun erityistilaisuuksia varten. Niasiiniamidia, hyaluronihappoa ja papaijaa sisältävä naamio viilentää ja rauhoittaa ihoa, ja sen kaksiosainen muotoilu varmistaa, että naamio istuu täydellisesti kasvojen muotoihin maksimaalisen tuloksen saavuttamiseksi.538 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana! 🌟♥️✨
Ihana kaksiosainen kasvonaamio. Viilentävä ja miellyttävä käyttää. Seerumi, johon naamio on kastettu, sisältää papaijaa, kookosöljyä, niasiiniamidia ja hyaluronihappoa. Plussaa: ylellinen tunne, kultainen naamio (pidän siitä!), viilentää, miellyttävä, kun puoliksi makaa ja on paikallaan. Antaa hehkua ja kosteuttaa. Miinusta: liukas ja putoaa helposti pois, vähän hankala kaikki muovi pakkauksessa ja että se on kaksiosainen. Jotain tekstuurissa (toinen puoli/pinta on hieman uurteinen/pilkullinen), mikä tuntuu vähän epämiellyttävältä (en tiedä miksi!), mutta se menee ohi heti kun olen levittänyt sen. 🤭 Yhteenvetona se on ihana, antaa hehkua. Mukava käyttää. Vähän liukas. Kultainen! 🥰 Ja olo on ihanan raikas jälkeenpäin. Arvosana kolme pistettä! #lykoreview1095 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5
Liikaa tilaa
Maskin jokaisen kerroksen välissä on muovia. Ei ollenkaan hyvä667 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 kuukautta sittenHei 👋✨ Kiitos, että jaoit ❤️ Pakkausmuovi on suojaava kerros, koska naamio on kahdessa osassa ja sitä on suojattava, jotta se ei mene rikki 🥰 Toivottavasti pidit silti kasvonaamioista 😍1 tykkää
- Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
hyvä
erittäin hyvä #lykomission546 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Tyytymätön
Erittäin huono istuvuus. Liukuu vain ympäri kasvoja.567 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon farmaseutti.Kommentti lisättiin 5 kuukautta sittenHei Amanda😊 Kiitos palautteestasi🤍 Harmillista, että naamio ei sopinut hyvin! Parempaa istuvuutta varten suositellaan makaamista. Sytytä mielellään kynttilä ja sulje silmäsi saadaksesi ihanan spa-kokemuksen käytön aikana ja pitämään sen paikoillaan. Toivotan sinulle superhyvää päivää💫
- Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Ostin sen äidilleni
Hän piti siitä, mutta hän tunsi, että se liukui hänen kasvoiltaan, kun hän käytti sitä555 näyttöä - Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Glow!
En ole sellainen, joka käyttää kasvonaamioita ja muuta, yksi läntti kosteusvoidetta kasvoille suihkun jälkeen on riittänyt. Mutta sitten oli alennus tästä ja en voinut pitää itseäni kurissa luettuani arvostelut. Ja kyllä, se on todella niin hyvä kuin muut sanovat. Iho muuttuu pehmeäksi, kosteutetuksi ja tuntuu raikkaalta. MUTTA: Eli naamion yläosa liukuu koko ajan alas, mitä ikinä teenkin, ehkä otsani on liian litteä, joten se liukuu helpommin. Joten minulle se ei ole naamio, joka voi olla päällä, kun puuhailen kotona tai katson sarjaa, vaan se on sill-asento sängyssä, kunnes se on tehnyt tehtävänsä.755 näyttöä
By LykoGlow boost Hydrogel Face Mask
HURAA! Vihdoinkin täällä!
Lykon Glow Boost Hydrogel Face mask! Edistyksellistä teknologiaa taivaallisessa pakkauksessa! Hydrogel-naamio on erinomainen keksintö! Itse naamio kosteuttaa, rauhoittaa ja viilentää ihoa, istuen TÄYDELLISESTI kasvoillasi. Superseerumi antaa lisäpotkua ja kauniin lopputuloksen. Tämä naamio on täydellinen antamaan hehkua, sillä se sisältää papajaa, kookosöljyä, hyaluronihappoa ja nikotiiniamidia! Todellinen tehopakkaus! Täydellinen virkistys ihollesi.
Käyttö: Poista kasvonaamio pakkauksesta, avaa ja poista suojakalvo. Pehmeä hydrogeelinaamio on kaksiosainen, jotta se sopii täydellisesti kasvoillesi. Levitä puhtaille kasvoille. Aloita levittämällä alaosa, ja aseta yläosa osittain tämän päälle liukumisen estämiseksi. Silota naamiot sormin, jotta ne istuvat tiukasti ihoasi vasten. Anna vaikuttaa 20 min. Poista ja taputtele seerumi ihoon. Älä huuhtele.
Vinkki: Jos koet kasvonaamion asettamisen haastavaksi, voit antaa sen vaikuttaa sinun ollessa makuulla.
Sopii erityisen hyvin jääkaapissa säilytettäväksi ennen käyttöä.
- Kategoriat:Kangasnaamiot