14 uur geledenHet bericht is gemaakt 14 uur geleden
Beoordeling: 4 van de 5
Geverifieerde koper
Ja tegen het product, nee tegen de verpakking
Het product zelf is een duidelijke 10!! Ik hou ervan en het heeft wonderen gedaan voor mijn haar!
Maaaar er is één minpunt, en voor mij is het een dilemma of ik het opnieuw ga kopen, maar het is de fles 🫣 het materiaal van de fles is zo ongelooflijk hard! Ik heb fibromyalgie en helaas verminderde kracht in mijn handen en armen, en het is zo moeilijk om het product eruit te krijgen omdat het bijna onmogelijk is om op de fles te drukken!
Mijn man helpt me soms 😅🥹, andere keren heb ik het product in een andere fles moeten gieten die beter bruikbaar is.
Het zou fantastisch zijn als hiernaar gekeken kan worden 🌸❤️ het zou zeker een duidelijke 5/5 zijn als het niet voor de fles was!
1 product in post Ja tegen het product, nee tegen de verpakking
Als er zichtbare schade aan het pakket is, moet het transportbedrijf (bijv. Postnord) worden gecontacteerd. Als er niets zichtbaar is aan de buitenkant, neem dan contact op met Lyko.