• De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 2 dag(en) geleden
    Namens @smartsontestpilot heb ik deze serie een tijdje thuis getest, en hier zijn mijn eerlijke gedachten: 🧴 De shampoo: Ik heb deze shampoo nu een tijdje getest en ik gebruik altijd shampoo twee keer. Ik vind dat het zo lekker ruikt en een iets lossere consistentie heeft, geeft een zachte schuim, en als je het uitspoelt, voelt het haar zo ongelooflijk zacht aan, en dat vond ik echt fijn! Het haar kreeg echt hydratatie en het voelde zo fris aan zonder enige pluizigheid. 🥰 Ik had echter graag een conditioner bij deze serie gewild, want meestal pak je zowel shampoo als conditioner! 🌱 Purifying: Deze heb ik gebruikt nadat ik mijn haar had gewassen, dus om de dag breng ik eerst leave-in en serum aan in de lengtes en daarna heb ik deze op de hoofdhuid gebruikt. Het is super makkelijk te gebruiken met de pipet en te verdelen over de hele hoofdhuid voordat ik het inmasseer. Ik merk eigenlijk dat mijn haar nu langer schoon aanvoelt! Normaal krijg ik snel vet haar, vooral nu in de zomer, maar het voelt veel beter dan voorheen. Dus ik vind deze echt fijn! 🙌✨ ❌ De spray: Deze spray kon ik echt niet gebruiken, ik heb het twee keer geprobeerd en elke keer werd mijn haar er zo vet van. Ik heb het geprobeerd met de producten uit dezelfde serie en deze als laatste gebruikt, na het wassen van mijn haar, en ik werd wakker met haar dat er zo vet uitzag dat het leek alsof ik net uit de douche kwam. En de tweede keer gebruikte ik het op droog haar/hoofdhuid, en het werd net zo vet. Dus deze ga ik niet meer gebruiken, want het werkte helaas helemaal niet voor mij. Maar ik vind de verpakking leuk en het is makkelijk aan te brengen, maar verder een nee voor mij. 💆‍♀️📉 Het is altijd zo spannend om een hele serie te testen, soms vind je favorieten en soms producten die helemaal niet passen! 😍 schwarzkopf #hårvårdsrutin #ärligrecension #skönhetsblogg #hårtips #summerhair
    3 products in post
    174 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 7 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Imget friss

    Ik heb deze producten ontvangen van kerastase van @smartsontestpilot om te testen en te beoordelen. Een snelle test is meer als een eerste indruk, maar ik heb ze een paar keer gebruikt. De verpakkingen zijn erg mooi, zien er leuk uit in de badkamer, en de geur is erg aangenaam en blijft lang hangen. De geur is hier iets sterker in de olie dan in de shampoo en conditioner, maar ik hou van de geur, dus het stoort me niet. Ruikt lang en je hebt niet veel nodig. Als het haar droog is, is het zo ongelooflijk zacht en glad, en mijn haar is meestal een pluizige bal in de ochtend, maar dat is het niet meer met deze producten. Glad en glanzend, en ik vind dat mijn haar er langer schoon uitziet en niet zo snel vet wordt. Echt tevreden, en het wordt spannend om te zien wat deze over langere tijd doen. 😍 #liveyourlifeingloss #kérastase #testar #testpilot #haircare #hairoil #glossabsolut #hårvård #beauty #skönhetsblogg #skönhetstips #reviews
    1 product in post Imget friss
    387 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 7 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Geen frizz

    Ik heb deze producten ontvangen van kerastase van @smartsontestpilot om te testen en te beoordelen. Een snelle test is meer als een eerste indruk, maar ik heb ze een paar keer gebruikt. De verpakkingen zijn erg mooi, zien er leuk uit in de badkamer, en de geur is erg aangenaam en blijft lang hangen. Net als bij de shampoo heb je niet veel product nodig, en daardoor voelt de prijs echt gerechtvaardigd aan. Lichtere consistentie en gemakkelijk uit te spoelen, en mijn haar voelt zo zacht en glad aan. Wanneer mijn haar droog is, is het zo ongelooflijk zacht en glad, en mijn haar is meestal een pluizige bol in de ochtend, maar dat is het niet meer met deze producten. Glad en glanzend, en ik vind dat mijn haar langer schoon uitziet en niet zo snel vet wordt. Echt tevreden en het wordt echt spannend om te zien wat deze op de lange termijn doen. 😍 #liveyourlifeingloss #kérastase #testar #testpilot #haircare #hairoil #glossabsolut #hårvård #beauty #skönhetsblogg #skönhetstips #reviews
    1 product in post Geen frizz
    250 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 7 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Niets eet

    Ik heb deze producten ontvangen van kerastase van @smartsontestpilott om te testen en te beoordelen. Een snelle test is meer als een eerste indruk, maar ik heb ze een paar keer gebruikt. Het zijn erg mooie verpakkingen, dus ze zien er mooi uit in de badkamer, en de geur is erg goed en blijft lang hangen. Je hebt echt niet veel product nodig, en dat vind ik echt leuk, dus het zal lang meegaan, en het voelt een beetje beter aan omdat het een beetje kost. Ik heb ze 2 keer gebruikt, en al bij het uitspoelen van mijn haar voelt het haar ongelooflijk zacht en glad aan. Als mijn haar droog is, is het zo ongelooflijk zacht en glad, en mijn haar is meestal een pluizige bal in de ochtend, maar dat is het niet meer met deze producten. Glad en glanzend, en ik vind dat mijn haar langer schoon uitziet en niet zo snel vet wordt. Echt tevreden en het wordt echt spannend om te zien wat deze op de lange termijn doen. 😍 #liveyourlifeingloss #kérastase #testar #testpilot #haircare #hairoil #glossabsolut #hårvård #beauty #skönhetsblogg #skönhetstips #reviews
    1 product in post Niets eet
    290 keer bekeken