- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 2 dag(en) geledenNamens @smartsontestpilot heb ik deze serie een tijdje thuis getest, en hier zijn mijn eerlijke gedachten: 🧴 De shampoo: Ik heb deze shampoo nu een tijdje getest en ik gebruik altijd shampoo twee keer. Ik vind dat het zo lekker ruikt en een iets lossere consistentie heeft, geeft een zachte schuim, en als je het uitspoelt, voelt het haar zo ongelooflijk zacht aan, en dat vond ik echt fijn! Het haar kreeg echt hydratatie en het voelde zo fris aan zonder enige pluizigheid. 🥰 Ik had echter graag een conditioner bij deze serie gewild, want meestal pak je zowel shampoo als conditioner! 🌱 Purifying: Deze heb ik gebruikt nadat ik mijn haar had gewassen, dus om de dag breng ik eerst leave-in en serum aan in de lengtes en daarna heb ik deze op de hoofdhuid gebruikt. Het is super makkelijk te gebruiken met de pipet en te verdelen over de hele hoofdhuid voordat ik het inmasseer. Ik merk eigenlijk dat mijn haar nu langer schoon aanvoelt! Normaal krijg ik snel vet haar, vooral nu in de zomer, maar het voelt veel beter dan voorheen. Dus ik vind deze echt fijn! 🙌✨ ❌ De spray: Deze spray kon ik echt niet gebruiken, ik heb het twee keer geprobeerd en elke keer werd mijn haar er zo vet van. Ik heb het geprobeerd met de producten uit dezelfde serie en deze als laatste gebruikt, na het wassen van mijn haar, en ik werd wakker met haar dat er zo vet uitzag dat het leek alsof ik net uit de douche kwam. En de tweede keer gebruikte ik het op droog haar/hoofdhuid, en het werd net zo vet. Dus deze ga ik niet meer gebruiken, want het werkte helaas helemaal niet voor mij. Maar ik vind de verpakking leuk en het is makkelijk aan te brengen, maar verder een nee voor mij. 💆♀️📉 Het is altijd zo spannend om een hele serie te testen, soms vind je favorieten en soms producten die helemaal niet passen! 😍 schwarzkopf #hårvårdsrutin #ärligrecension #skönhetsblogg #hårtips #summerhair3 products in post172 keer bekeken