Tuva

  • Het bericht is gemaakt 7 uur geleden
  • Het bericht is gemaakt 7 uur geleden
  • Het bericht is gemaakt 7 uur geleden
    Beoordeling: 3 van de 5

    Niets bijzonders

    Ik kreeg de kans om dit product te proberen als #lykotestpilot samen met een paar andere producten van hetzelfde merk. Dit is mijn eerlijke recensie en gedachten over het product Toen ik het product voor het eerst thuis kreeg, werd ik aangetrokken door het schattige uiterlijk. Het is een schattige en eenvoudige maar "clean" fles. Dat maakte me nog enthousiaster om het product te proberen. Helaas zag ik na een paar weken gebruik geen merkbaar verschil. Het voelde goed aan op de huid bij het aanbrengen, was makkelijk in te smeren en voelde niet uitdrogend aan. Maar op langere termijn zag ik niet veel verschil. Dit product heeft veel verschillende eigenschappen, waarvan sommige pas na meerdere maanden zichtbaar worden. Ik gebruikte het product geleidelijk omdat het actieve ingrediënten bevat en ik een iets gevoeligere huidtype heb. Daarom gebruikte ik het in de eerste week slechts 2 keer per week in een kleinere hoeveelheid en bouwde ik het geleidelijk op naar vaker gebruik. Dit heeft er ook toe bijgedragen dat ik misschien nog geen groter effect heb gezien en nog meer moet proberen. Ik heb acne en een normale tot gecombineerde huid en heb al jaren last van acne. Daarom ben ik erg betrokken bij huidverzorging en erg zorgvuldig en kieskeurig met de producten die ik probeer. Samenvattend heb ik nog geen merkbaar verschil gezien, maar het kan zijn dat ik het product meer moet proberen voordat ik volledig kan zeggen hoe goed het is. Ik heb in ieder geval niet gemerkt dat het mijn huid heeft beschadigd, wat positief is. Daarom krijgt het product voorlopig 3 van de 5 sterren, maar ik zal het bericht misschien bijwerken na meer weken gebruik. #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle
    1 product in post Niets bijzonders
    13 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 8 uur geleden
    Beoordeling: 2 van de 5

    Niet zeker voor mijn acne-gevoelige huid

    Ik kreeg de kans om dit te proberen als #lykotestpilot had ik geen echte verwachtingen maar was toch enthousiast om nieuwe huidverzorging te proberen in de hoop iets te vinden dat bij mijn acne-gevoelige huid past, maar helaas was dat niet het geval. De fles is erg mooi en luxe, wat me sterk aantrok om het product te testen. Voor de prijs voelt het echter alsof het geld meer naar de verpakking gaat dan naar het product. Ik merkte geen merkbaar beter verschil na het gebruik van het product. Wat ik wel merkte, was dat het me veel kleine puistjes gaf. Dat maakte me zo teleurgesteld dat het niet werkte op mijn huid. Om die reden voel ik ook dat ik het niet zo veel heb getest als ik eigenlijk nodig had. Omdat het me puistjes gaf, gebruikte ik het minder en gebruikte ik mijn gebruikelijke huidverzorgingsroutine in plaats daarvan om mijn huidbarrière te versterken en meer puistjes te voorkomen. Ik heb dit alleen getest in combinatie met hun cleanser, die me ook puistjes gaf. Het product ruikt lekker en voelde goed aan op de huid in het begin. De huid voelde schoon en verfrist aan. Ik heb een droge/ normale huid die na een hele dag vettig kan worden. Ik heb ook al jaren last van acne en ben erg bezig met het vinden van goede huidverzorging voor mijn acne-gevoelige huid. Dus ik was teleurgesteld dat dit geen nieuwe favoriet werd. De conclusie waar ik op ben gekomen is dat als je een gevoeligere acne-gevoelige huid hebt, dit product misschien niet voor jou is. Maar als je een droge tot normale, niet acne-gevoelige of gevoelige huid hebt, zou dit waarschijnlijk goed werken omdat het verfrissend aanvoelde en de huid niet uitdroogde. #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview
    1 product in post Niet zeker voor mijn acne-gevoelige huid
    3 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 4 dag(en) geleden
    Beoordeling: 3 van de 5

    Goed product, maar niet voor acnegevoelige huid

    Toen ik het product van #lykotestpilot ontving, had ik eigenlijk geen verwachtingen, het is de eerste keer dat ik iets van #drceuracle probeer. Maar toen ik het product opende, was ik meteen enthousiast om het te proberen! Mijn eerste reactie was dat ik de verpakking eenvoudig en handig vond, er zat geen schroefdop op wat fijn was, en er zat een klein schepje bij zodat je niet met je vingers in het product hoeft te graven. Bij het eerste gebruik vond ik het product geweldig! Het loste al het vuil op en reinigde de huid grondig. Daarna voelde de huid gehydrateerd en zacht aan, niet strak, wat ik normaal gesproken wel heb met mijn dagelijkse reiniger. Maar de volgende ochtend werd ik wakker met veel verse kleine puistjes. Ik heb het product zowel samen met andere producten van het merk gebruikt als alleen met mijn normale routine die me helpt tegen mijn acne. Maar beide keren werd ik wakker met nieuwe verse puistjes. Ik was echt zo enthousiast omdat het product het gezicht zo goed reinigde, maar zo jammer dat het me puistjes gaf. Ik heb een gecombineerde acnehuid, sommige dagen is mijn huid normaal, andere dagen droog en soms vet in de T-zone of over het hele gezicht. Ik zou zeggen dat ik meestal droog ben en aan het einde van de dag vetter word. Ik heb al jaren last van acne en zou zeggen dat ik een wat gevoeligere huid heb. Ik ben erg geïnteresseerd in huidverzorging en vind het leuk om nieuwe huidverzorging te proberen om de perfecte producten voor mijn huid te vinden. Maar ik houd me nu al een paar maanden aan één routine die voor mij werkt en me geen acne geeft. De conclusie na een paar weken met dit product is dat de cleansing balm heel goed werkt om make-up te verwijderen, maar niet werkt voor mijn acnehuid. Voordelen: ➕ Lost vuil op ➕ Laat de huid zacht en gehydrateerd achter ➕ Eenvoudige en handige verpakking Nadelen: ➖ Triggert mijn acne ➖ Duur #lykoreview #lykotestpilot #drceuracle
    1 product in post Goed product, maar niet voor acnegevoelige huid
    119 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 2 weken geleden

    Werkt het op dik haar?

    Hoi, ik vraag me af of dit werkt op dik, licht beschadigd haar. Ik zie vooral recensies van mensen met gebleekt, dun, beschadigd haar, dus ik wil weten of het ook werkt voor dik, half beschadigd haar.
    1 product in post Werkt het op dik haar?
    151 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 2 weken geleden
      Hoi Tuva👋🏼😊 Deze conditioner werkt bij dik haar. Hij geeft veel glans en maakt het haar glad ✨ Voor dikker en droger haar kan hij echter wat licht aanvoelen in de hydratatie. In jouw geval zou ik eerder een hydraterende conditioner aanraden die is aangepast voor droog haar 🧴 👉🏼 lyko.com/sv/loreal-paris/loreai-paris-elvital-extraordinary-oil-conditioner-200ml Hij geeft meer zachtheid en past beter bij wat grovere en drogere lengtes 🤍 Fijne dag verder ☀️
      1 likes
  • Het bericht is gemaakt 2 weken geleden
    Beoordeling: 3 van de 5

    Goede parfum maar geen bijzondere geur

    Ik wilde testpiloot zijn voor deze parfum zodat mijn broer, die had gevraagd om een nieuwe parfum, het kon proberen. Ik probeerde zelf de parfum te mengen om te zien of het mogelijk was om het ook unisex te maken, en zo ervoer ik het. Toen we de parfum voor het eerst openden, waren we allebei onder de indruk van het eenvoudige maar stijlvolle ontwerp. Het ziet eruit en voelt alsof de fles van echt glas is en niet van hard plastic. Het ontwerp nodigt gemakkelijk uit om het te proberen, dus ik had meteen hoge verwachtingen.🤩 Toen we de parfum probeerden, had het een niet te sterke maar duidelijke mannenduft. Zowel mijn broer als ik herkenden de geur; mijn broer vond dat het extreem leek op het merk Axe in geur, en ik was het er helemaal mee eens. Het is een geur die je herkent, wat het niet zo uniek of speciaal maakt. Ik had zelf geen verwachtingen over hoe het zou kunnen ruiken, maar had gehoopt op een iets uniekere geur.🌸 Mijn broer, hoewel hij de geur leuk vindt, beschreef het als een oudere mannentype geur. Om die reden wilde hij het niet veel meer gebruiken. Ik experimenteerde ook een beetje met de geur en probeerde het te mengen met andere damesparfums met ongeveer dezelfde geurbasis. Ik deed dit om te zien of het als unisex parfum kon worden gebruikt als je het mengde. Het resultaat was niet zo succesvol. Mijn broer en ik houden allebei van parfums en besteden tijd aan het vinden van parfums die we echt goed en lekker vinden. Mijn broer kiest vaak parfums op basis van het seizoen, en nu is het zomerseizoen, en hij wil graag een zomerparfum. Uiteindelijk werd dit geen nieuwe hit voor mij of mijn broer. De parfum heeft geen unieke geur, en volgens mijn broer past het beter bij oudere mannen. De parfum zelf was erg goed, het rook lekker en had een goede houdbaarheid. Het kon praktisch de hele dag mee en rook nog steeds naar parfum. De geur is vrij sterk, maar niet te sterk. Het is sterk genoeg dat je het door de andere parfums heen kon ruiken waarmee ik het mengde. Om die reden zou ik ook zeggen dat het moeilijk is om deze te combineren om een unisex parfum te krijgen zonder dat het in principe alleen als mannenparfum werkt. Is het het geld waard? Als je de typische Axe-geur kent en ervan houdt, dan JA. Het is zeker het geld waard omdat het een goede houdbaarheid heeft gedurende de dag en sterk is, maar niet te sterk. #lykotestpilot #lykoreview #abercrombiefitch
    1 product in post Goede parfum maar geen bijzondere geur
    91 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 maand geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Elk dubbeltje waard!

    Ik kreeg het idee om voor mijn haar te gaan zorgen, maar had geen idee waar ik moest beginnen. Uiteindelijk kocht ik deze crème en god, ik ben er zo dankbaar voor!!🙏🏻 Ik kan niet stoppen met het gebruiken van dit product sinds ik het heb gekocht, ik gebruik het elke dag voor school en heb het de hele dag in mijn schooltas. Je kunt dit product zowel overdag als 's avonds gebruiken, zelfs meerdere keren per dag, wanneer dan ook. Voordelen: - Er is maar een kleine hoeveelheid nodig om het hele haar te bedekken (ik heb dik haar en gebruik een hoeveelheid ter grootte van een kleine erwt). - Goede hoeveelheid product, een beetje gaat een lange weg, dus de crème gaat lang mee voordat je een nieuwe moet kopen. - Maakt het haar zacht, mijn haar voelt als zijde nadat ik de crème 's ochtends heb aangebracht en blijft de hele dag zacht. - Kalmeert het haar als het elektrisch/statisch is. Mijn haar wordt vaak statisch na het borstelen en deze crème helpt dan. - Erg goed voor de prijs🔥 Nadelen - Als je te veel gebruikt, kan het haar sneller vet worden. Deze crème heeft echt een verschil gemaakt voor mijn haar en al mijn vrienden die het hebben geprobeerd, houden er ook van. Ik raad het echt aan aan iedereen!! #lykoreview
    1 product in post Elk dubbeltje waard!
    482 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 2 maanden geleden

    Op voorraad?

    Hoi, ik vraag me af wanneer dit weer op voorraad is
    1 product in post Op voorraad?
    724 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko's klantenservice.Reactie geladen 2 maanden geleden
      Hallo daar Tuva! 👋 Goed nieuws! Deze zijn nu weer beschikbaar om te kopen😍 Het beste gewenst!
  • Het bericht is gemaakt 5 maanden geleden

    Mineraalopbouw

    Hoi, ik heb mineraalopbouw in mijn haar, wat ervoor heeft gezorgd dat water niet in het haar doordringt en conditioner en shampoo niet goed uitspoelen. Daarom moet ik het resterende product uit mijn haar borstelen als het nat is, wat mijn haar heeft beschadigd en veel gespleten punten en frizz heeft veroorzaakt. Zou dit helpen om juist langdurige mineraal- en ijzeropbouw te verwijderen, of zijn andere producten beter? Ik had ook gekeken naar Joico K-Pak clarifying shampoo. Is die beter dan K18, of moet ik K18 voor mijn dikke haar gaan halen? Hoe vaak moet je dit ook gebruiken? Ik heb verschillende dingen gehoord, sommigen zeggen 1 keer per maand, maar ik heb ook gehoord om de week.
    1 product in post Mineraalopbouw
    1201 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 4 maanden geleden
      Hey Tuva! 👋🏼😊 Deze diep reinigende shampoo is geweldig voor het verwijderen van mineralen en productopbouw die ervoor zorgen dat het haar niet goed wordt uitgespoeld. Het is milder dan veel andere diep reinigende shampoos, waardoor het zacht en verzorgend is voor je kwetsbare haar 🥰 Voor jou en je haar is het het beste om deze shampoo één keer per week of indien nodig te gebruiken. Dan is je haar schoon, fris en klaar voor je verzorgende producten 🙌🏼 Fijne dag verder ☃️