Viktoria
- Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde tester
Fijn!
Deze gezichtscrème heeft een gelachtige textuur die ik echt waardeer. Het laat een verfrissend gevoel achter dat naar mijn mening best goed blijft hangen. De crème voelt ook vrij zuinig aan, dus ik denk niet dat je te veel product hoeft te gebruiken. Ik weet niet of ik zou zeggen dat het heel matterend is, maar het laat een zeer neutrale finish op het gezicht achter. Hetzelfde geldt voor de hydratatie; ik kan niet zeggen dat ik verschil zie, maar ik vind het gevoel dat het product achterlaat toch prettig. De geur van deze is vrij neutraal, niets bijzonders, en verdwijnt vrij snel. 🏵 #lykoinflutester #erborian1 product in post Fijn!258 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde tester
Mooie glass-skin effect!
Deze gezichtscrème ruikt erg prettig, een beetje bloemig en aan de frisse kant. Het geeft echt een glass-skin effect, dus als dat is wat je zoekt, zou ik zeker zeggen dat deze dat levert. Ik vind ook dat de finish de hele dag goed blijft. De crème is makkelijk over het gezicht te verdelen, en hoewel ik potjes prefereer, vind ik de tube waarin het komt toch goed, en de crème is stevig genoeg om niet meteen uit te lopen als je hem opent. Ik ervaar wel een "plakkerig" gevoel direct na het aanbrengen, maar dat houdt niet lang aan.🌼 #lykoinflutester #erborian1 product in post Mooie glass-skin effect!146 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 1 week geledenVind je dat deze qua geur op het serum lijkt? Of heeft het serum een iets mildere geur dan deze? ☺️💧
- Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde tester
Fijn serum
Ik vind het fijn dat het serum in een pompflacon zit en het is ook een heel goede maat om mee te nemen op reis. Dit serum heeft een fijne gel-achtige consistentie die gemakkelijk over het gezicht te verdelen is. Het ruikt licht bloemig, maar volgens mij meer aan de frisse kant. Het serum trekt heel snel in, maar ik heb het gevoel dat het een iets plakkerig gevoel op de huid achterlaat. Het is echter niets wat je voelt als je de huid aanraakt, het is alleen een gevoel dat ik ervaar. Het gevoel verdwijnt na een tijdje, dus het is eigenlijk geen groot probleem. 🌸 #lykoinflutester #erborian1 product in post Fijn serum103 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 1 week geledenGoede recensie, bedankt dat je de geur beschrijft - het lijkt fijn 🩵💧1 likes
- Het bericht is gemaakt 1 maand geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde tester
Prettig!
Zonnebescherming is iets wat ik probeer dagelijks te gebruiken in de lente en zomer wanneer het zonnig is, dus ik heb verschillende geprobeerd. Deze van ACO is geurvrij, wat een groot pluspunt is omdat ik dat waardeer bij zonnebrandcrème, en ik vind ook niet dat hij een bijzondere geur heeft. De crème is gemakkelijk aan te brengen en te verdelen, het is niet nodig om overdreven veel te gebruiken om het gevoel te hebben dat het hele gezicht bedekt is. Ik vind dat het hydraterend aanvoelt, licht op de huid, en ik merk ook dat het de hele dag goed blijft zitten! Het laat ook geen witte waas achter, dus over het algemeen heb ik niets te klagen! #LYKOINFLUTESTER #ACO1 product in post Prettig!43 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 maand geledenBeoordeling: 2 van de 5Geverifieerde tester
Niets bijzonders
Deze gezichtscrème is parfumvrij, wat ik fijn vind, en ik zou ook zeggen dat ik hem over het algemeen geurloos ervaar. De textuur is prettig in gebruik en ik vind dat hij vrij zuinig is. Toch vind ik dat hij direct na het aanbrengen vrij zwaar aanvoelt en dat blijft ook een tijdje zo. Ik vind wel dat de huid redelijk gehydrateerd aanvoelt bij gebruik, maar misschien niet zoveel als mijn droge huid nodig zou hebben. Ik vind niet echt dat hij direct kalmerend werkt of onzuiverheden vermindert, maar ik vind het toch een prima gezichtscrème voor dagelijks gebruik. #LYKOINFLUTESTER #ACO1 product in post Niets bijzonders20 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 maand geledenBeoordeling: 3 van de 5Geverifieerde tester
Trekt mooi in
Dit serum is parfumvrij en ik ervaar het ook als geurloos. De textuur is erg prettig en ik vind dat de pompflacon goed werkt. Bij het aanbrengen heb ik echter het gevoel dat er heel veel pompjes nodig zijn om het hele gezicht te bedekken, dus het voelt alsof je de fles vrij snel leeg zou maken. Het serum voelt heel licht aan op de huid, wat ik waardeer, en het trekt ook goed in, dus het voelt niet alsof je iets op je gezicht hebt. Ik vind het nog steeds kalmerend, maar ik zou niet zeggen dat ik een direct verschil zie wat betreft onzuiverheden. 😅 #lykoinflutester #aco1 product in post Trekt mooi in32 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 maand geledenBeoordeling: 3 van de 5Geverifieerde tester
Geeft een gevoel van schone huid!
Ik gebruik toners vrij zelden, dus het was leuk om er weer eens een te proberen! Het gezichtswater is geurvrij, wat ik waardeer, maar daardoor ruik ik een lichte alcoholgeur, wat voor mij een behoorlijk groot minpunt is. Het is in ieder geval geen geur die op het gezicht blijft hangen, dus het werkt toch wel oké. Ik heb nu na de winter vrij droge gecombineerde huid en heb niet veel last van puistjes, dus of het het ontstaan voorkomt kan ik niet zeggen. De huid voelt schoon aan na gebruik, wat een pluspunt is, maar ik zou niet zeggen dat het hydrateert. ☀️ #lykoinflutester #aco1 product in post Geeft een gevoel van schone huid!31 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 4 maanden geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde tester
Ruikt echt naar honing!! 🍯
Deze haarolie ruikt echt naar honing, een echt aangename geur naar mijn mening, maar ik voel misschien geen van de andere beloofde geurtonen. De geur blijft ook heel lang in het haar hangen, wat ik persoonlijk waardeer, en ik kon de geur zelfs de volgende dag nog ruiken. De olie zelf heeft een zeer aangename consistentie die gemakkelijk in het haar te verdelen is. Ik heb dik, lang en droog haar, en ik vind dat het zowel in droog als in net gewassen haar heel goed intrekt. Een extra pluspunt voor de glazen fles en de pipet, die ik heel goed vind werken voor deze olie. #lykoinflutester #hairsyrup1 product in post Ruikt echt naar honing!! 🍯215 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 4 maanden geledenBeoordeling: 3 van de 5Geverifieerde tester
Goed bij minustemperaturen!
Ik vind de SPF30 Tropical Stick een goede grootte om mee te nemen in je tas. Ik vind ook dat je de stick omhoog en omlaag kunt draaien. Ik zou niet zeggen dat er bijzonder veel geur vanaf komt, maar mild zoet zou ik toch zeggen. Leuk dat ze ook een variant met SPF 30 aanbieden voor degenen die meer dan 15 willen. Ik vind het ook leuk dat de verpakking waarin de stick komt helemaal van papier is! 🌳 De lippenbalsem hydrateert misschien niet super veel, maar het laat een goed gevoel achter. Ik vind ook dat het goed werkte om te hebben als ik buiten was bij minustemperaturen. Ik vond dat het toch enige bescherming bood. Ik denk misschien niet dat het product heel veel hydrateert, maar over het algemeen vind ik het product toch best oké! Een extra pluspunt is dat ze niet op dieren testen!! 🐰 #lykoinflutester #carmex1 product in post Goed bij minustemperaturen!63 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 4 maanden geledenBeoordeling: 3 van de 5Geverifieerde tester
Goede grootte voor de tas!
Pomegranate Stick vind ik heeft een goede grootte om mee te nemen in de tas. Ik vind ook dat je de stick omhoog en omlaag kunt draaien. De geur hiervan is vrij zwak, wat ik waardeer, aangezien het granaatappelgeur is en geen smaak! De lippenbalsem vind ik misschien niet super veel hydrateert, maar het laat een goed gevoel achter. Ik vind ook dat het goed werkte om te hebben toen ik buiten was in minustemperaturen. Ik vond dat het toch enige bescherming bood. Ik heb moeite om te zeggen of het daadwerkelijk voedt of kalmeert, maar over het algemeen vind ik het product toch helemaal oké! Een extra pluspunt is dat ze niet op dieren testen!! 🐰 #lykoinflutester #carmex1 product in post Goede grootte voor de tas!61 keer bekeken